* Lurky begint op de achterbank aanstekelijk te zingen en port Forau-Diavolina om mee te doen.
...
En we gaan nog niet naar huis
nog lange niet nog lange niet
...
quote:Schrikt verbaasd op terwijl hij meegehaakt word en op een deinend ritme op en neer geduwd word.
Op woensdag 04 september 2002 21:04 schreef Lurky het volgende:
Heeee,
Kijk een expert!
Plankgas Dago
Op naar de toekomst!* Lurky begint op de achterbank aanstekelijk te zingen en port Forau-Diavolina om mee te doen.
...
nog lange niet nog lange niet
...
quote:ik ben graag eerlijk over mijn klonen , vooral omdat er anders zo weinig duidelijheid over is .
Op woensdag 04 september 2002 20:53 schreef Dagobert het volgende:Werkt misschien beter als je het er niet zo dik bovenop legt dat het je kloon is en inhaakt op iets.
quote:ik was dit al langer van plan maar omdat deze week al twee keer @home op raar speelde kwam het er niet van .
Op woensdag 04 september 2002 20:53 schreef Dagobert het volgende:En niet zomaar een lap tekst neergooit op een nieuw iets.
quote:Thats why het klonen zijn, anders had je net zo goed sitethief kunnen gebruiken toch?
Op woensdag 04 september 2002 21:44 schreef Sitethief het volgende:[..]
ik ben graag eerlijk over mijn klonen , vooral omdat er anders zo weinig duidelijheid over is .
hier, wil je ook een slokje Forau'
Niet te hard deinen anders wordt ik misselijk!
...
Dagobert is over the ocean
Our Dago is over the sea
Dago is over the ocean
Oh bring back my Dago to me
to me
bring back
bring back
....
euch...ehhh...reutellll
BBBBBBbbbbbbleeeeeeeechhhhhhhhh
Sorry 'Diavolina: gelukkig is het rode breezer dus dat geeft op zwarte kleding geen vlekken... en als overledene/geest eet ik toch al lang niks meer. Het droogt zo op!
Breezahhhh
Dago is over the ocean
bring back
bring back
bring back
a breezer to me
...
quote:jah maar Sitethief kan niet op 5 plaatsen tegelijk zijn en dan ook nog eens 5 personages spelen
Op woensdag 04 september 2002 21:48 schreef Dagobert het volgende:[..]
Thats why het klonen zijn, anders had je net zo goed sitethief kunnen gebruiken toch?
quote:FF kijken .... hoe laat is het
Op woensdag 04 september 2002 22:02 schreef Lurky het volgende:
* Lurky PaKt BrEeZaH en deint met Forau Diavolina heen en weer.hier, wil je ook een slokje Forau'
Niet te hard deinen anders wordt ik misselijk!...
Dagobert is over the ocean
Our Dago is over the sea
Dago is over the ocean
Oh bring back my Dago to me
to me
bring back
bring back
....
euch...ehhh...reutellll
BBBBBBbbbbbbleeeeeeeechhhhhhhhhSorry 'Diavolina: gelukkig is het rode breezer dus dat geeft op zwarte kleding geen vlekken... en als overledene/geest eet ik toch al lang niks meer. Het droogt zo op!
Breezahhhh
Dago is over the ocean
bring back
bring back
bring back
a breezer to me
...
* Jojogirl is niet zo blij
Je kan ook je eten in de blender tot pap draaien. Elke vezel of rijstkorrel kan namelijk erg pijnlijk zijn. Als je het drinkbaar maakt gaat het beter. In drinkyoghurt, wake-upengo enzo zitten ook nog graan en vruchten stukjes. Dat ontbreekt in 'babies' eerste maaltijd: die is tenminste melkdun. Dan heb je met bocasanspoelen ook je gebit weer schoon en gaat er niks ontsteken.
Sterkte meissie
Ga straks even bellen met de kaakchirurg voor een afspraak. En die wil ik sowieso niet meer voor mijn vakantie. Maar ik denk niet dat dat een probleem zal zijn gezien de wachtlijsten Bovendien gaan we dinsdag al op vakantie
PS: Lurky, kosten stomerij op jou rekening?
quote:OOW!
Op donderdag 05 september 2002 15:11 schreef Lurky het volgende:
Kotsen op de stomerij?
Wist niet dat we die hadden op het eiland.
Je mag blij zijn dat je bent ingezegend met Sinte Lurky's geestrijke overgeefsel!
pakt zijn kledij en lijst het in, geeft het een mooie plaats boven de haard.
quote:'t Is dat ik nu Pluisje aan het redden ben, maar anders kon je natuurlijk ff een perenijsje meepakken, werkt vast tegen de pijn... Anders moet je gewoon ff langskomen in 't Hotel als ie eruit is, ik heb een koelboxje bij me...
Op donderdag 05 september 2002 10:54 schreef Jojogirl het volgende:M'n verstandskies moet eruit
Eentje ligt nl. helemaal overdwars. Heb nu dus een hele mooie verwijsbrief.
* Jojogirl is niet zo blij
Maar ik kom tegen die tijd graag een ijsje bij je halen.
bij mij zijn nummer 5 en 6 ook al doorgekomen..
1 t/m 4 zijn al verwijderd, zonder problemen achteraf, dat wel ...
quote:En ik maar denken dat normaalgesproken dit een Prettig Gesprek is
Op donderdag 05 september 2002 17:46 schreef Jojogirl het volgende:
En ik maar denken dat er normaalgesproken niet meer dan 4 verstandskiezen doorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |