* Dagobert zegt toch lekker wattie zelf wil
And trees en rocks and trees en rocks.......and water
Woei! kwart voor drie alweer, bus gaat over 10 minuten. Tot laters!
quote:Dat was ik die dat zei, goed opletten links staat een bosmuis of the schoolmaster!!
Op donderdag 05 september 2002 19:02 schreef Jojogirl het volgende:
Je zei het geloof ik zelf al bovenaan deze pagina; dit topic is voor de prettige en iets minder prettige gesprekken
Vandaag wederom schaars in tijd trouwens, ben aan het leren,
geeft helaas weinig prettig gespreksstof
quote:iedereen?? dat stond er niet ninja, er stond aan hen die vandaag langskomen, tot vanavond.
Op woensdag 04 september 2002 11:17 schreef ninja-mod het volgende:
voor iedereen die langskomthmm vertel eens...
ik heb weer wat gemist denk ik...
Have a nice day luitjes! En een speciale extra kus voor ninja-mod
Hey Faatje, heel veel succes meissie...
quote:* ninja-mod voelt zich meteen beter...
Op vrijdag 06 september 2002 07:20 schreef Faat het volgende:
Have a nice day luitjes! En een speciale extra kus voor ninja-mod
quote:Dat geeft niet, mijn neus zit toch verstopt
Op vrijdag 06 september 2002 08:52 schreef rickmans het volgende:
Waarschuwing voor pluisje:* rickmans heeft een knoflookwalmpje
quote:En het wordt gewoon helemaal verwijderd!!! Nounou was echt wel een héél
geweldig dat we nu een moderator nodig hebben
om toestemming te geven voor topics die hier niet horen
Hoe de zaken hier liggen mag wel duidelijk zijn, zeker gezien de ramptoeristen die
vervolgens komen vertellen na 30 reacties dat het wel weer ontopic kan.
Bah, wat een nepzootje is het hier geworden, ik heb dan ook weinig zin
meer om wat leuks te posten, ben doodmoe en heb pijn in mijn kop.
Ik wens iedereen een fijne nacht toe en vertrek weer, dit wellicht tot grote vreugde van sommigen!
Nou, ik ben de beroerdste niet dus: Welterusten.
* Sinte Lurkys mantel glijdt om Faats schouders...
Nu kunnen de konijnenvrienden je niks meer doen!
Zo onbeschermd te staan... hoe haal je het in je hoofdje... Je bent dan een veel te gemakkelijke prooi voor publieke steniging. Geen wonder dat je hoofdpijn krijgt.
Kom, laat me je een kus geven..
Nou Moderator Pluisje, je hebt Mail !
(Ik had eigenlijk de tekst effe moeten copieëren ,vooral dat speciaal voor de eilanders stukje, maar dat staat nog thuis op de PC .)
quote:Want onze Moderator, heeft haar slechte humeur gebruikt om maar weer eens een slotje te zetten.
Op sticky topics kun je ook best reageren hoor, er staat namelijk een emailadres bij. Deze gaat op slot. Serieuze reacties hadden prima in het originele topic gekund....
Ze zegt er alleen niet bij dat ze zelf heeft meegeholpen het originele topic om zeep te helpen
*nog steeds in vakantiestemming is*
Lord Dreamer!!! Hou nou eens op over die volkomen kansloze enquete. Laat Danny lekker de fokmarkt laten onderzoeken inhoeverre Fok van invloed is op de Fokkers. Laat m toch en windt je er niet over op. Ga een avontuur beleven om in de praktijk te brengen hoe leuk ons Eiland is.
Pluisje is ziek en heeft griep en is daardoor wat in paniek. Ga het haar nou niet moeilijker maken. Die hele "wetenschappelijke" vragenlijst slaat toch al nergens op. Men kan het dus gewoon negeren dan hoeft zij er niet steeds naar te kijken en de boel te gaan zitten modereren terwijl haar hoofd er toch al niet naar staat.
Tjeez nog nooit zoveel opwinding gezien over een beetje crosspostingspam. Die lui van enlarge your penis/monyinvest/Britney naked mochten willen dat ze zoveel aandacht voor hun ongevraagde kul kregen.
Avontuur he .. hmmm .. Heb wel een hoop ideeen maar ik wacht nog met uitwerken verder tot de case ontvoering etc verder ontwikkeld is enzo ..
En Prins Tara heeft zn paleis teruggevorderd en houdt geheimzinnige audities.
Er zijn gebivakten die een gesluierde mannen-party in het bos houden waar ieder welkom is...
En er moet eens een tv-eredienst/relishow voor St Lurky en Zwarte Bok inelkaar gezet worden met die lui van Geenideetv.
En er is een nieuwe pizzaboer die graag klandizie wil.
En Forau Diavolina zit te wachten op avontuur. Als ik me niet vergis zelfs op de achterbank van een van de autowrakken Vraag is wie die auto een start gaat geven
Genoeg te doen lijkt mij zo.
* Lurky gaat even naar de Munt: naar de Bloemenmarkt en de Hema in de Kalvertoren.
quote:Thx voor de samenvatting
Op maandag 09 september 2002 12:18 schreef Lurky het volgende:En er moet eens een tv-eredienst/relishow voor St Lurky en Zwarte Bok inelkaar gezet worden met die lui van Geenideetv.
* Lurky gaat even naar de Munt: naar de Bloemenmarkt en de Hema in de Kalvertoren.
hmm tja .. religie tv hebben we niet, en die zwarte mis van jou is er wel geschikt voor
quote:Forau's mondhoeken trekken min of meer tegen zijn zin naar boven, op die manier een glimlach tevoorschijn toverend
Op maandag 09 september 2002 13:08 schreef Tamea het volgende:
* Tamea strooit hier maar wat zonnestof in het rond om de humeurtjes van de eilandertjes weer wat op te klaren.
quote:Mijn dank is groot!
Op maandag 09 september 2002 13:08 schreef Tamea het volgende:
* Tamea strooit hier maar wat zonnestof in het rond om de humeurtjes van de eilandertjes weer wat op te klaren.
mijn humeur kon wel een boostje gebruiken eerlijk gezegd...
oh dat zonnepoeder kriebelt
.. Nou ja m'n humeur is toch goed gebleven
quote:Dan eet ik jouw pizza wel op
Op maandag 09 september 2002 15:04 schreef Num het volgende:
ben tussen 15:15 en 19:00 afwezig
Wat dacht je ervan om het -¥-Vixen's Castle-¥- eens aan te pakken
Misschien heb je daar meer 'succes'
Vixy, honey, ik heb een leuke vent voor je om mee te 'spelen'... Ik stuur 'm nu naar je toe...
Bwoehahahahaha
zoekactie naar 'ranja' (op fokeiland)leverde 199 resultaten op. aha
Pluisjes Ranjastalletje (4)
Aan jou de eer Num!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |