quote:Dag mevrouw F, advies geven we doorgaans in feedback
Op dinsdag 03 september 2002 21:31 schreef Faat het volgende:Goedemorgen meneer C. u zit in het verkeerde topic, hier voeren we prettige
en soms wat minder prettige gesprekken, goedemorgen, middag en avond
zeggen we doorgaans in een ander topic waarvan ik de naam alweer vergeten benmaar zoekt en gij zult vinden
quote:Uit het blote, maar overvolle geheugen: was dat niet BlackDevil die een blauwe
Op dinsdag 03 september 2002 16:04 schreef Khalein het volgende:..... de Fok! Ontbijterie geopend op de plaats waar ooit Het Smulaapje stond. Hoewel ik laatst weer een post las die mij deed vrezen dat ik mijn verhaal bovenop een andere heb gebouwd
Genoemd naar één of ander vage chefkok, maar helaas na één dag ofzo alweer failliet gegaan
quote:Uhm....tja, wat moet ik hier nou weer van denken
Op dinsdag 03 september 2002 21:30 schreef Sitethief het volgende:
je moet het zo zien : Jou hoef ik niet te noemen omdat je automatisch aan jou denkt
Oké dan! broek uit Sitethief!! Jij krijgt nu toch echt met de deegroller
Potdikkie zeker schaal bijdehandjes opgegeten vanavond jij?
quote:Jij ook broek uit!!
Op dinsdag 03 september 2002 21:33 schreef craziest het volgende:
Dag mevrouw F, advies geven we doorgaans in feedback
quote:Die tussenstappen slaan wij toch meestal over?
Op dinsdag 03 september 2002 21:42 schreef Faat het volgende:Jij ook broek uit!!
(dit bericht is verwijderd door Pluisje op dinsdag 2 september 22:03)
Heb je mijn mailtje dan ook niet ontvangen waarin ik verzoek om Craziest te bannen
Het kan toch ook allemaal niet wat dat jong hier allemaal neerschrijft
quote:Ben geheel onschuldig, zit nog na te genieten van Dinand
Op dinsdag 03 september 2002 22:07 schreef Faat het volgende:
Pluis weer in de bocht hoorHeb je mijn mailtje dan ook niet ontvangen waarin ik verzoek om Craziest te bannen
Het kan toch ook allemaal niet wat dat jong hier allemaal neerschrijft
quote:Had nu net gedaan of je er in getrapt was
Op dinsdag 03 september 2002 22:21 schreef Jojogirl het volgende:Psst Faat, je moet die vierkante haakjes nemen de volgende keer
En sinds ik op TV verhalen hoorde over dat tandartsen heel erg verschillend oordeelden en bij overstappen er dus vaak ineens vanalles mis lijkt te zijn, vind ik het niet zo tof.
*bibbert*
Aan hen die vandaag langskomen, tot vanavond! voor alle anderen een dikke kus en tot later
Misschien een leuke veldslag ofzo?
Ik noem maar iets.
Bwoewahahahaha
quote:Lol kan je niet gewoon weer de MIR opstarten
Op woensdag 04 september 2002 11:41 schreef Lurky het volgende:*proest*
Bwoewahahahaha
quote:Waren het niet dat ik reeds eerder "uitgenodigd" was voor een avontuurtje dat om bepaalde redenen door de "gastheer" niet door kon gaan.
Op woensdag 04 september 2002 11:41 schreef Lurky het volgende:
Ah kijk eens aan: de beroemde achterbankgeneratie staat voor een do-it-yourself-probleem.
Gewend af te wachten waar wijzere personen ze heen zullen voeren, grote mensen partys voor ze gaan organiseren en multinationals de drankjes mixen! Dat zal een avontuurlijk leven worden zeg!
*proest*Bwoewahahahaha
* Lurky loopt op de bank af...
Bij dezen geopend:
* WACHTRUIMTE DE ACHTERBANK
strijk hier neer als je wacht op avontuur!
schuif 's op: ik kom naast je wachten
Wie is die 'gastheer'/chauffeur?
quote:Ik zeur over avontuur!!!
Op woensdag 04 september 2002 19:26 schreef Sitethief het volgende:
mislukt topic van mij , maarjah wie zeurt er over avontuur??
![]()
![]()
![]()
Ehm, ben je nog wat van plan sitethief?
quote:Werkt misschien beter als je het er niet zo dik bovenop legt dat het je kloon is en inhaakt op iets. En niet zomaar een lap tekst neergooit op een nieuw iets.
Op woensdag 04 september 2002 19:26 schreef Sitethief het volgende:
mislukt topic van mij , maarjah wie zeurt er over avontuur??
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |