ach, wat scheelt het?quote:
Goeden matigen horrorscript.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat je zo denk "leuk, een meet, ga ik heen"
en dan zit je daar met je pot bier glas slimpie, hoor je opeens in de gang "HOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIII HIIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI"
Zhe horror!
Ik ben over 5 jaar pas bijna 30.quote:
met pauperkroketquote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef Diconnected het volgende:
Goeden TT
ehrmahgerd ik heb ook echt al 2 dagen af en aan buikpijn, komt echt door die mac van gistervolgende keer wil ik gewoon van de snackbar frietjes
echt, die komende 5 jaren gaan omvliegen jonguhquote:Op maandag 4 februari 2013 00:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben over 5 jaar pas bijna 30.
lekkere zeeschuimerd van mequote:
ermnermquote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met pauperkroket![]()
die van 10% (PAARDEN)vleesch of minder
Maar voorlopig is het nog heul geen bijna 30.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
echt, die komende 5 jaren gaan omvliegen jonguh
ah goeie.... nou ligt Koos al bijna 3 uur te slapen.... dus is ook weer zo lullig om hem even uit bed te trappen om die te verschonen zeker?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:19 schreef Diconnected het volgende:
net bed verschoondzo slapen in een schoon bed
hehehehehequote:Op maandag 4 februari 2013 00:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar voorlopig is het nog heul geen bijna 30.
is die 30?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En zolang ik geen bijna 30 ben, kan ik heel mooi Joop blijven pesten dat 'ie oud is.
beetje wel ja. of je gaat nu batsen en daarna bed verschonenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah goeie.... nou ligt Koos al bijna 3 uur te slapen.... dus is ook weer zo lullig om hem even uit bed te trappen om die te verschonen zeker?
Dan zou ik echt geen fut hebben om nog het bed te verschonenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
beetje wel ja. of je gaat nu batsen en daarna bed verschonendeed ik net ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |