Liever niet dat een dikkere vriendin op me gaat zittenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]ben jij maagd?? Ze kan die benen uit elkaar doen, hoor. Of ze kan op je zitten etc.
Dikker dan gemiddeld denk ik. Meet jij elke lul na?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:58 schreef ahcatan het volgende:
[..]
haha, dat zeg ik niet
maar meet zelf maar eens na, die 15 cm omtrek is echt niks bijzonders
nee, nooit eigenlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:40 schreef DangerIsMine het volgende:
[..]
Dikker dan gemiddeld denk ik. Meet jij elke lul na?
volgens is een dikkertje neuken als neuken in een skipak, het gaat net even wat beter zonderquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]ben jij maagd?? Ze kan die benen uit elkaar doen, hoor. Of ze kan op je zitten etc.
Je bent bang dat je die paar kilootjes niet kan tillen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef kwartvoortien het volgende:
[..]
Liever niet dat een dikkere vriendin op me gaat zitten
Eerder frustrerend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:40 schreef Moira. het volgende:
Het boost je ego toch niet als vrouwen moeite hebben met je pik
Jij neukt beter zonder vrouwlijke partner?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
volgens is een dikkertje neuken als neuken in een skipak, het gaat net even wat beter zonder
Doe je mond dicht je begint te kwijlenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je bent bang dat je die paar kilootjes niet kan tillen?
En als je op de "normale" manier wil neuken met een dikkere dame hoeft dat ook geen probleem te zijn; ik ken er persoonlijk eentje die nog met gemak haar benen in een split legt. En als het moet nog wat verder dan dat.
Het is wellicht een idee als je eerst eens gaat lezen waar het probleem zit. Volgens de TS is de lengte normaal maar ligt het probleem bij de dikte.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het boost je ego toch niet als vrouwen moeite hebben met je pik
Sowieso is dat niet vreemd hoor, mijn huidige bedpartner heeft gewoon een lekker goed en prima formaat, maar ook dat is in sommige posities bij de seks pijnlijk als het te diep gaat.
Als zijn pik nou nog 2 maten groter was geweest (stel bijv die van TS), dan had ik 'm liever ook niet zo vaak gebruikt.
Ben ik allemaal helemaal met je eens, maar ik snap nog steeds niet waarom gezegd wordt dat TS dit topic opent om z'n ego te boosten, want dat gebeurt nietquote:Op zondag 17 februari 2013 15:32 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Het is wellicht een idee als je eerst eens gaat lezen waar het probleem zit. Volgens de TS is de lengte normaal maar ligt het probleem bij de dikte.
Als je als vrouw goed opgewonden bent en dus lekker nat dan zul je nog versteld staan tot hoe dik je erin kan hebben. Toch is de ene vrouw niet als de andere. En ja, als je nog nooit een dikke pik in je hebt gehad kan het best pijnlijk zijn in het begin. Maar als je goed nat bent of voldoende glijmiddel gebruikt is je kut na een paar minuten al zo opgerekt dat je er geen pijn meer van zal hebben.
Bovendien hoef je helemaal niet zo'n enorme heipaal te hebben om pijn te veroorzaken door 'te diep' te neuken. Het hangt van het standje af en of je neukt tijdens je meest vruchtbare dagen of niet of het pijn doet. Op je minst vruchtbare dagen van de maand zit de baarmoedermond nl. lager in je kut als op je meest vruchtbare dagen. Ook is hij dan harder. Beide factoren kunnen ervoor zorgen dat een pik van een gemiddelde lengte al aanvoelt alsof hij 'te diep' gaat.
Dat is jouw mening. Naar mijn mening is dat namelijk wel zo. Z'n ego wordt enorm geboost doordat erover z'n caliber wordt gechat. Zeker als mannen jaloerse reacties geven en vrouwen er door worden opgewonden en/of het voor hem op gaan nemen. Of hij daadwerkelijk een enorme tampeloeris heeft maakt niet eens zoveel uit. Voor hetzelfde geld heeft hij een pielemuisje maar hij is ervan overtuigd te beschikken over een formaat sloopkogel en wil dat graag bevestigd zien/horen door reacties van anderen door zogenaamd zielig te gaan doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben ik allemaal helemaal met je eens, maar ik snap nog steeds niet waarom gezegd wordt dat TS dit topic opent om z'n ego te boosten, want dat gebeurt niet
Het is toch kut als je sekspartners klagen over je pik? Hoe is dat een ego boost?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:58 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Naar mijn mening is dat namelijk wel zo. Z'n ego wordt enorm geboost doordat erover z'n caliber wordt gechat. Zeker als mannen jaloerse reacties geven en vrouwen er door worden opgewonden en/of het voor hem op gaan nemen. Of hij daadwerkelijk een enorme tampeloeris heeft maakt niet eens zoveel uit. Voor hetzelfde geld heeft hij een pielemuisje maar hij is ervan overtuigd te beschikken over een formaat sloopkogel en wil dat graag bevestigd zien/horen door reacties van anderen door zogenaamd zielig te gaan doen.
Lees anders de hele bovenstaande post i.p.v. alleen de eerste regel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is toch kut als je sekspartners klagen over je pik? Hoe is dat een ego boost?
Ik snap de relevantie daarvan niet. Sowieso zou niemand hier kunnen bevestigen dat TS een dikke pik heeft, dus boeiend.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Lees anders de hele bovenstaande post i.p.v. alleen de eerste regel.
dat maakt niets uitquote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef TheBurnerMan het volgende:
Oh en mijn advies. Alleen 'grote' vrouwen daten. Dus ik zeg niet vet, maar groot. Ga voor vrouwen van minimaal 1.90 ofzo. Dan ik alles misschien meer in verhouding.
En waarom dan niet? Wel zo handig dat je dat erbij vermeld.quote:
Omdat ook de penislengte (of dikte) niet gerelateerd is aan lichaamslengte..quote:Op zondag 17 februari 2013 23:28 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
En waarom dan niet? Wel zo handig dat je dat erbij vermeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |