Dus het is nu een kwestie van dit topicje volplempen en snel vergeten?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is al weg hoor Lieverd...ik heb 'm vriendelijk duidelijk gemaakt dat het hier klaar was...
Ga jij aftellen of zal ik?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dus het is nu een kwestie van dit topicje volplempen en snel vergeten?
Ik ben bang dat je me niet kent .Kan gebeurenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. wat moet jij nou nog druiloortje?
Hmm... populariteit verworven in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.. heb ik geleerdquote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je me niet kent .Kan gebeuren
Nooit ondervonden waarschijnlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... populariteit verworven in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.. heb ik geleerd
Een lul blijf je altijd. Betrap mij er maar opquote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... populariteit verworven in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.. heb ik geleerd
Ik heb een reputatie hoog te houden, je zal ongetwijfeld wel een Lieverd zijn in het dagelijkse verkeer, geluk ermee!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Een lul blijf je altijd. Betrap mij er maar op
Dan zit je toch echt verkeerd.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden, je zal ongetwijfeld wel een Lieverd zijn in het dagelijkse verkeer, geluk ermee!
Ik heb mijn messen geslepenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef Toverheks het volgende:
wat jullie ook zeggen, vind jullie en hullie en zullie lief
Ik ben dan ook erg liefquote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef Toverheks het volgende:
wat jullie ook zeggen, vind jullie en hullie en zullie lief
quote:
Dat van Derksen lijkt me wel tof, ik ga wel even kijken.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]nu moet ik heel hard huilen.
Hansjie Hansjie VI krijgt een cafe op zondagavond om 8 uur dan gaat het over schaatsen, en J Derksen een ouwehoerprog.
Ja en, je kan die zooi toch opnemenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]nu moet ik heel hard huilen.
Hansjie Hansjie VI krijgt een cafe op zondagavond om 8 uur dan gaat het over schaatsen, en J Derksen een ouwehoerprog.
Donder op zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |