Vanaf maandag 15 januari heb ik geprobeerd 1 week lang mijn poep binnen te houden. Daarvan hieronder een verslag.
Maandag: deze dag gaat het goed. De poep blijft keurig binnen.
Dinsdag: moest ik poepen, maar dit heb ik goed op kunnen houden.
Woensdag: borrelde het ietwat in me maag, maar was goed te doen.
Donderdag: moest ik nodig naar de wc, maar ik heb dit tegengehouden en me billen gewoon goed bij elkaar gedrukt, zodat het er niet uit kon. Ik vermoed dat het topje van de drol hard is geworden en zo gewoon makkelijk in de anus kon blijven hangen.
Vrijdag: ik werd wakker met het gevoel hoognodig te moeten poepen. Maar helaas heb ik dit niet gedaan, ik ben naar mijn werk gegaan. Hier voelde ik me echt beroerd gewoon, vele pijnen in me buik. Op een gegeven moment voelde ik gewoon onverteerd voedsel van de vorige dag.
Ik wou weten of dit echt voedsel van de vorige dag was, om dit na te kunnen gaan heb ik een boer gelaten in mijn hand, en ben ik hieraan gaan ruiken. En jawel hoor, het was de chinese maaltijd van de vorige avond.
De pijn werd steeds heviger, ik voelde gewoon explosies in mijn darmen. Dit was een zeer onprettig gevoel. Op een gegeven moment borrelde er gewoon eten naar boven, ik dacht zelfs dat de stront nu uit me mond zou komen, maar het was gewoon gal wat ik proefde in mijn mond.
Dit was zo vies dat ik maar besloten heb om naar huis te gaan, en om even lekker normaal te gaan poepen. En toen heb ik gepoept, deze was wel erg hard en donker van kleur, en kwam er moeilijk uit. Hierna was ik erg opgelucht! En ik voelde me weer lekker fit.
Alleen was ik er goed ziek van dat mijn mooie missie mislukt was.
Maar niet getreurd, ik ging voor een nieuwe poging de volgende week.
====================================================
Poging 2.
Maandag 22 januari. Op deze dag heb ik besloten om mijn poep nogmaals te gaan inhouden
voor 1 week, dus 7 dagen, wat dus inhoudt tot zondag 24 december.
Maandag: deze dag is het goed gegaan, ik had geen poepgevoelens.
Dinsdag: Ik moet al de hele dag poepen, ik heb het ingehouden. Alleen sávonds na het eten moest ik hoognodig, ditmaal voelde ik me totaal niet beroerd. Alleen kwam het automatisch naar buiten, tenminste zo voelde het aan, dus ben ik maar naar de wc gegaan om te poepen.
Het betrof hier erg zachte poep. Dit zou misschien kunnen komen door te zacht eten, of door teveel drinken waardoor er vocht in het poep blijft zitten. De missie is helaas weer mislukt.
Ik denk dat er een nieuw plan van aanpak moet komen, om de missie te kunnen laten slagen. Over dit nieuwe plan moet ik nog even goed nadenken.
Alhoewel ik al klein beetje ideeen heb:
- een kurk met weerhaken in me anus steken, zodat de kurk er niet uit kan.
nadeel: pijnlijk
- mijn anus door een chirurg dicht laten hechten
- 1 week lang zo min mogelijk eten en alleen drinken zodat er weinig poep ontstaat in de darmen, alhoewel deze oplossing natuurlijk voor mietjes is
- een flexibel rond iets vinden ter dikte van de anus, zodat ik als ik moet poepen, mijn poep terug naar binnen kan duwen
nadeel: mogelijk gevaar voor de darmen.
- als ik moet poepen, een gaylord zoeken, en me vervolgens in mijn anus laten neuken
nadeel: gevaar voor aids.
Ik ga nog nadenken over verdere mogelijke opties, niks mag nog uitgesloten worden.
===================================================
Poging 3
Hierna heb ik nogmaals geprobeerd mijn poep in te houden, met alle fatale gevolgen van dien. Op zaterdag 26 januari werd ik wakker en heb ik gegeten. Ik geloof dat ik deze dag al 3 dagen mijn poep heb ingehouden. In de middag moest ik naar de wc om te poepen. De drol kwam er heel moeilijk uit.
De kop van de drol was erg dik en hard geworden. Ik moest het er echt met moeite uit persen. Toen ik deed afvegen zat er allemaal bloed aan het toiletpapier. Ik keek de pot in, lag er een laagje bloed in, wat uit mijn kont was gestroomd.
Hieruit kan ik de volgende conclusie trekken: de poep was aan het einde opeen gaan hopen en het was daar erg hard geworden, waardoor waarschijnlijk mijn kringspier is gescheurd tijdens het eruit persen van de poep.
Dit was de druppel voor mij die de emmer deed overlopen.
Ik stop nu met mijn missie voorgoed.
Ik doe mezelf hier alleen maar pijn mee.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.