SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
typisch deze humorquote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als ik je moeder gisteren.![]()
matige comeback, 3 op de schaal van 10quote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als ik je moeder gisteren.![]()
![]()
Dat is niet rullevantquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoorde dat het BMI was en geen Mathijssen? Klopt dat?![]()
nee, was mathijsenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben maar teruggezapt, officiele troll kansen man in dit topicquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Dat er mensen zijn die Shity-Lvpool gaan kijken![]()
Als je niet kijkt hoef je het ook niet te wetenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
![]()
![]()
Nee. Is gewoon racistisch om de donkere medemens altijd de schuld te geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoorde dat het BMI was en geen Mathijssen? Klopt dat?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Beste cum back was op de rug van je moeder.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
matige comeback, 3 op de schaal van 10Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Jouw woordgrappen, te grappigquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Dat er mensen zijn die Shity-Lvpool gaan kijken
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
beterquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beste cum back was op de rug van je moeder.
5/10![]()
Heb jij een obsessie met moeders? Je kan het me gerust vertellen hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beste cum back was op de rug van je moeder.![]()
![]()
Vraag maar aan je moeder.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb jij een obsessie met moeders? Je kan het me gerust vertellen hoor
Zo heb ik er nog wel 10.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Milfjesquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb jij een obsessie met moeders? Je kan het me gerust vertellen hoor
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |