Dat helpt wel ja. Blijf jezelf maar Jian das beterquote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
het komt gewoon door die rot ava, ik moet een roze met een hartje ...
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
het komt gewoon door die rot ava, ik moet een roze met een hartje ...
Vertelquote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad.Keuze aan ava's zat hoor en je krijgt er vast nog wat geinige Pmmetjes mee binnen.
Jij hebt ook zo'n zwart witte rotkop, maar ja, jij bent een neger, als ze met jou beginnen zijn ze bang dat ze beschuldigd worden van racisme .. dat , of ze zijn bang dat jij hun huis te wonen weetquote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad.Keuze aan ava's zat hoor en je krijgt er vast nog wat geinige Pmmetjes mee binnen.
Wie is wijquote:Op zondag 3 februari 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
gewoon je Ava houden Jian, en laat maar lezen hoe je erover denkt, anders komen wij je wel ff helpen in nieuws
wij zijn jij en ik en hullie en zullie en degene en die enkeling, wij laten Jian daar toch niet woordelijk afmakenquote:
Neequote:
Nou laat Jian dat zelf uitvechten. Ja duhhhquote:Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij zijn jij en ik en hullie en zullie en degene en die enkeling, wij laten Jian daar toch niet woordelijk afmaken
Hmm je brengt me op ideeën.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo'n zwart witte rotkop, maar ja, jij bent een neger, als ze met jou beginnen zijn ze bang dat ze beschuldigd worden van racisme .. dat , of ze zijn bang dat jij hun huis te wonen weet
quote:
heb er ff gegluurd, inderdaad Jian kan het wel zelluf af, en anders roept ie me maar sla ik ze allemaal in mekaar daarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou laat Jian dat zelf uitvechten. Ja duhhh
quote:
die komt mij niet helpen, haar man en ik zijn gebrouilleerd, ja, ja heks google maar effe, we wachten welquote:
Rustig man, mmmm best wel ziekquote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
Jullie blijven van mijn speeltjes af, jahze zijn van mij, van mij, ja van mij, ha ha ha ha ha
Verder ben ik niet eng ofzo hoor
Stoofpotjesquote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
die komt mij niet helpen, haar man en ik zijn gebrouilleerd, ja, ja heks google maar effe, we wachten wel
Nee joh, niks bijzonders, gewoon appelquote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef pullup het volgende:
Ik ga ook eens kijken wie Jian op het oog heeft
Ik vond het ook al mistig tussen jullie twee.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
die komt mij niet helpen, haar man en ik zijn gebrouilleerd, ja, ja heks google maar effe, we wachten wel
Lang geleden dat ik dat heb gezien. De link ben ik ook kwijt. Laatste stand was 13 geloof ikquote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, niks bijzonders, gewoon appel![]()
Wel weer een note erbij zag ik, van Paddy natuurlijk, echt dat is ....... mmmm
Ik begon niet ... maar los daarvan kom je heel soms mensen/users tegen waarvan de haren op je armen rechtop gaan staan, dat is een signaal, dat moet je nooit negeren.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond het ook al mistig tussen jullie twee.
Juist wel negeren, oeehh moeilijk. Ik word oud.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begon niet ... maar los daarvan kom je heel soms mensen/users tegen waarvan de haren op je armen rechtop gaan staan, dat is een signaal, dat moet je nooit negeren.
Valt mee na al die jaren, ik ben coolquote:
Het signaal moet je nooit negeren, echt niet, wat dat betreft zijn we net honden, we relativeren ons instinct alleen te snel wegquote:Op zondag 3 februari 2013 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist wel negeren, oeehh moeilijk. Ik word oud.
Ow doe die link eens, nu ben ik ook wel nieuwsgierigquote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow doe die link eens, nu ben ik ook wel nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |