Ik heb nog een basgitaar te koop staan. Kan wel wat leuks maken van de prijs als je interesse hebt.quote:
Gezien, erg gaaf! Cash is king, of ook inruil?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb nog een basgitaar te koop staan. Kan wel wat leuks maken van de prijs als je interesse hebt.
V&A / [TK]Squier Affinity J Bass Actief
Heb tegenwoordig een Ibanez 705DX dus cash is king jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gezien, erg gaaf! Cash is king, of ook inruil?
Ja wij hebben alleen 't instrumentale deel opgenomen, hebben 't inmiddels al zo vaak gerepeteerd dat het opnemen redelijk vlot gingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik red maar 2 nummers per dag. Maar ja, wij maken dan ook van die moeilijke muziek die in stukjes opgenomen moet worden
.
Wij hebben 7 nummers. We hebben de drumtracks in 2,3 dag opgenomen in de studio, iets van 5 dagen voor de gitarist (alles doubletracken) en ik heb er nu 2 dagen op zitten en dit weekend weer 2 voor de bastracks. Onze toetsenist is al weken aan het sequencenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:42 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ja wij hebben alleen 't instrumentale deel opgenomen, hebben 't inmiddels al zo vaak gerepeteerd dat het opnemen redelijk vlot ging
Fretloos hoeft van mij voorlopig ook nog niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:57 schreef KaMo het volgende:
Ik heb dus nog een ibanez startersbas die fretloos gemaakt is. Maar nu blijkt fretloos niet echt mijn ding te zijn en hangt hij nu al 2 jaar werkloos aan de muur. Elektronica moet ook opnieuw gesoldeerd worden. Inruil is welkom, als je wat leuks hebt.
Ik heb er 1 keer 1 gelezen, maar ik vond het te hoog niveau voor mijquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Leest iemand hier weleens het meesterlijke blad 'De Bassist'?
Tof, lekker doorgaan hoor!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:28 schreef Brammie1 het volgende:
ik ben met m'n bandje ook wat aan het opnemen, we hebben al 3 nummers zelf geschreven![]()
gewoon in de garage met een constructie met een microfoon, allerhande versterkers en een laptop. No-budget style
Dit moeten toch wel schitterende Fenders zijn, niet!?!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik denk erover na om mijn bassen te verkopen en mijn droombas te kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nope. Een Sandberg California TM5 SRB om precies te zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Tof, lekker doorgaan hoor!
[..]
Dit moeten toch wel schitterende Fenders zijn, niet!?!![]()
Ik heb ook een Fender, eentje die niet actief is.
TM4 toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil ook ooit wel een Sandberg. Deze vooral.
[ afbeelding ]
Een Ibanez BTB 705DXquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |