quote:Op zondag 3 februari 2013 14:52 schreef Thezeurminator het volgende:
Elke keer als ik een post van jou zie word ik geconfronteerd met Mike de Boer. Daar heb ik ook niet om gevraagd.
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:57 schreef Compoantje het volgende:
Komt dat je homo bent. Ze moeten je niet.
Fixed.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:52 schreef Thezeurminator het volgende:
Elke keer als ik een post van jou zie word ik geconfronteerd met Mike de Boer. Daar heb ik ook niet om gevraagd.
Het vinkje vinden dat je het niet meer binnenkrijgt, maar het blijft toch komen, vreemd.....quote:Op zondag 3 februari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Helemaal mee eens, blijf het gvd ook maar binnen krijgen. Heb wel dat vinkje gevonden dat je het niet meer binnenkrijgt maar het blijft toch komen.
Vloeken is stoutquote:
Je zegt het helemaal fout. 150 vrienden hebben het gedownload. Wie weet is dat 1/4 of wel 1/10. Tja, ik ben véééééééél populairder dan jij denkt. Meer vrienden dan de gozers op mijn pf'squote:Op zondag 3 februari 2013 15:05 schreef NewMexico het volgende:
check-mij-150 vrienden-hebben- op facebook-topic .
Omgekeerd juist.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou zeggen, neem die gast die jij nu als UI hebt als profielfoto en je bent binnen de kortste keren van dat vriendenprobleem af.
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:46 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik heb er 300 van wie 120 allochtonen zijn stoer he
Oh jammer ik zou graag met jou Facebook messagen.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Helemaal mee eens, blijf het gvd ook maar binnen krijgen. Heb wel dat vinkje gevonden dat je het niet meer binnenkrijgt maar het blijft toch komen.
Dm staat open.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh jammer ik zou graag met jou Facebook messagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |