abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 24 september 2000 @ 00:02:06 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_357672
Hier kun je weer al je reacties en vragen kwijt mbt de streamverslagen van vandaag..
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_357725
hoe is het mogelijk........
deze mensen slapen zoooooo..lang uit s'morgens!!!!!!!!
En dan liggen ze op zaterdagavond om oo.15 uur in bed???.......ongelovelijk!!!!!
  zondag 24 september 2000 @ 00:20:57 #3
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_357746
Wat is de pin-up club en hoezo denkt die gek dat hij dat mag gaan presenteren.
pi_357750
Ze willen natuurlijk op de vroege zondag "de enige echte harde werkster" Bi-anca verrassen (nee niet ver-assen!) met ontbijt op bed!
pi_357833
quote:
Op 24 september 2000 00:20 schreef Tweek het volgende:
Wat is de pin-up club en hoezo denkt die gek dat hij dat mag gaan presenteren.
Ik heb je geboortedatum in je profiel gezien en dat kun jij inderdaad niet weten.....dat was actueel in 1979...en werd gepresenteerd door Sjef van Oekel....sjees ik wordt echt oud....

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 24-09-2000 00:50]

pi_357847
Anders ik wel, de pin-up club man! dat waren nog eens tijden!
pi_357886
dat waren nog eens tijden ... REEDS !!!
pi_357896
quote:
Op 24 september 2000 00:54 schreef blauwe het volgende:
Anders ik wel, de pin-up club man! dat waren nog eens tijden!
HAhahahaha...lekkere meiden he..?...die lampendraaiers..!!!(Luv)..
pi_357952
aan Blauwe en de rest:

Ik ga nokken veel plezier verder.

pi_357959
quote:
Op 24 september 2000 01:38 schreef Mouse het volgende:
aan Blauwe en de rest:

Ik ga nokken veel plezier verder.

Slaap goed Mouse, thxs voor je bijdragen!
pi_357968
Er was toch ook nog een "Pin Up Club" bij Veronica in de jaren' 80?!! Of ben ik nu heel erg in de war?
pi_357999
Klopt Eliseth: Pin Up Club begin jaren tachtig sex-programma van Jef Rademakers.
Cos-micV: Dat met Sjef van Oekel was van Wim T Schippers en heete Waldolala en ja met Luv.

Ook al een dagje ouder blijkt weer

pi_358008
quote:
Ach ik zit gelukkig nog aan de goeie kant van de 30 ik herinner me het vooral omdat mijn vader en meer manspersonen vaak naar dit progje keken en de tune ervan was nog een bescheiden hitje geloof ik.
  zondag 24 september 2000 @ 02:33:46 #14
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_358015
Dolfijntje denkt dat Darius nodig is in de Pinup club voor een item over sex met kamelen.
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_358035
Eliseth: het hitje was U.O.Me van Luv in Waldolala. Ze hadden trouwens meer hitjes dankzij die show. En Waldolala was geen mannen-programma eerder een zwoele satire voor jongeren en oudere jongeren. Inmiddels is Waldolala verheven tot kunst en op tentoonstellingen van Wim T Schippers te zien in musea.

Jef Rademakers gebruikte alle k***e muziek die er voor hande was ter begeleiding van blote borsten op het toenmalige Veronique (voorloper van Veronica-tv en opvolger van Veronica-radio). Een soort programma als Sex Voor De Buch maar dan iets minder kinky. De Pin Up Club is de vader van alle erotische tvprogramma's.

Waldolala had echter de voorzet tot sex op tv gegeven (blote dans, dwz topless, als in oubollige nachtclubs, soort Moulin Rouge struisverendans in glitterstrings). Deze kunstzinnige-bloot-tv was toen voorbehouden aan de VPRO. Het was 1978.

Tot zover Oma vertelt

pi_358043
quote:
Op 24 september 2000 02:54 schreef Lurky het volgende:
Eliseth: het hitje was U.O.Me van Luv in Waldolala. Ze hadden trouwens meer hitjes dankzij die show. En Waldolala was geen mannen-programma eerder een zwoele satire voor jongeren en oudere jongeren. Inmiddels is Waldolala verheven tot kunst en op tentoonstellingen van Wim T Schippers te zien in musea.[/quote}

Ik heb het zelf nog steeds over de Pin Up Club hoor. En het hitje wat ik bedoel ging ongeveer iets van: We cheer you up, We cheer you up, We cheer you up in the Pin Up club.
Nanananana...weetikkut maar iets in die trant.

[/qoute]Jef Rademakers gebruikte alle k***e muziek die er voor hande was ter begeleiding van blote borsten op het toenmalige Veronique (voorloper van Veronica-tv en opvolger van Veronica-radio). Een soort programma als Sex Voor De Buch maar dan iets minder kinky. De Pin Up Club is de vader van alle erotische tvprogramma's.

Tell me about it

[/quote/]Waldolala had echter de voorzet tot sex op tv gegeven (blote dans, dwz topless, als in oubollige nachtclubs, soort Moulin Rouge struisverendans in glitterstrings). Deze kunstzinnige-bloot-tv was toen voorbehouden aan de VPRO. Het was 1978[/quote]

Geez, toen was ik 5 en woonde ik tevens in Afrika, dit programma was ik dus A. te jong voor en B. Ken ik niet.

[/quote]Tot zover Oma vertelt[/quote]
Bedankt voor je toelichting.........

[Dit bericht is gewijzigd door Eliseth op 24-09-2000 03:22]

pi_358078
Graag gedaan Eliseth. Maar, sorry, ik wordt oud: die Luv hit heete gewoon 'Welcome in Waldolala'. In haar gelederen zat Patty Brard. Nu ik erover na denk en met je meezing... Volgens mij verzorgde Luv later ook de zwoele klanken van ook het door jou getypte Pin Up Club-lied.

Het is ook al wat laat voor iemand van mijn leeftijd die zelf geen brood hoeft te bakken.

pi_358086
Was dat toendertijd niet de 'nieuwe'LUV ?

Of raak je nu errug van slag ?

pi_358098
Nee hoor: kan wel tegen een stootje. Inderdaad toen was Patty al solo
Als je nog wat shalalalalalalala-sentiment wil nog een muziektip mochten de brommer verhalen gaan vervelen:

http://www.basart.nl/realaudio/30.ra

Ik ga nu slapen want anders ben ik morgen zelf zo slap als een deeglap.

pi_358177
quote:
Op 24 september 2000 02:17 schreef Lurky het volgende:
Klopt Eliseth: Pin Up Club begin jaren tachtig sex-programma van Jef Rademakers.
Cos-micV: Dat met Sjef van Oekel was van Wim T Schippers en heete Waldolala en ja met Luv.

tja in die tijd zat ik meer in de kroeg dan voor de t.v.
en aangezien alcohol de hersencellen afbreekt...ga je noal eens iets door elkaar heen gooien....sorry.

zondag 24 september 2000 @ 10:54:45 #21
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_358188
Burgelijke ongehoorzaamheid van Kim. Ze draagt een petje. Dat was toch verboden door BB?
  zondag 24 september 2000 @ 11:08:17 #22
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_358193
Ik heb even een vraagje. Ik heb afgelopen week in de streamverslagen een keer gelezen dat Darius zei dat hij moeilijke periodes achter de rug had en een paar mislukte zelfmoordpogingen. Ik wilde dit onder de aandacht brengen in Voer voor Psychologen, maar ik kan het niet meer vinden. Wie weet waar het staat? Of heb ik het gewoon gedroomd?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_358204
[quote]Op 24 september 2000 11:08 schreef DiEr het volgende:
Ik heb even een vraagje. Ik heb afgelopen week in de streamverslagen een keer gelezen dat Darius zei dat hij moeilijke periodes achter de rug had en een paar mislukte zelfmoordpogingen. Ik wilde dit onder de aandacht brengen in Voer voor Psychologen, maar ik kan het niet meer vinden. Wie weet waar het staat? Of heb ik het gewoon gedroomd?
[/quot

nee dat heb je niet gedroomd......scrol de index van BB2 helemaal naar beneden....daar staat een keuze menu met oudere topics...daarin is voer voor psychologen te vinden....suc6!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 24-09-2000 11:38]

FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 september 2000 @ 11:45:53 #24
862 Arcee
Look closer
pi_358207
quote:
Op 24 september 2000 01:48 schreef Eliseth het volgende:
Er was toch ook nog een "Pin Up Club" bij Veronica in de jaren' 80?!! Of ben ik nu heel erg in de war?
Precies, dat was in 1989, waarin Barbarella een hit scoorde met de titelsong "We Cheer You Up (in the Pin-Up Club)".
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 24 september 2000 @ 11:47:32 #25
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_358208
quote:
Op 24 september 2000 11:36 schreef cos-micV het volgende:
[quote]Op 24 september 2000 11:08 schreef DiEr het volgende:
[/quot

nee dat heb je niet gedroomd......scrol de index van BB2 helemaal naar beneden....daar staat een keuze menu met oudere topics...daarin is voer voor psychologen te vinden....suc6!!!!

Jahaa, maar ik bedoel dat ik het niet meer kan vinden in de streamverslagen, ik heb de dagen waarvan ik dacht dat het geweest kon zijn doorgebladerd (vier dagen, van de 18e-21e,) en ik heb het niet meer kunnen vinden. Ik hoopte dus dat iemand uit zijn hoofd wist op welke dag het was. Of misschien degene die het streamverslag gepost had. Iemand?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')