SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef Scuidward het volgende:
Hoe zeg je remember in het Turks?HatirlamakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Owja, volgens mij zag ik al een i bij google translate ... vind het altijd wel leuk, de taal klinkt zo snel en onduidelijk maar het betekent doodnormale dingen.quote:
Het klinkt alsof je iemand uitscheld, maar het betekent iets heel normaals. Bij 'ekmek' denk je meteen aan lul ofzo, maar het is gewoon brood.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Owja, volgens mij zag ik al een i bij google translate ... vind het altijd wel leuk, de taal klinkt zo snel en onduidelijk maar het betekent doodnormale dingen.
Weetje welke ook leuk is? Amcik canavariquote:Op zondag 3 februari 2013 00:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Owja, volgens mij zag ik al een i bij google translate ... vind het altijd wel leuk, de taal klinkt zo snel en onduidelijk maar het betekent doodnormale dingen.
Precies. Denk je dat ze elkaar de huid vol schelden gaat het over het weer (veel talen uit het midden-oosten) en denk je dat ze elkaar vol op de bek pakken hebben ze het over wie de kinderen van school mag halen (Frankrijk).quote:Op zondag 3 februari 2013 00:49 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je iemand uitscheld, maar het betekent iets heel normaals. Bij 'ekmek' denk je meteen aan lul ofzo, maar het is gewoon brood.
Carnaval vieren nu?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Weetje welke ook leuk is? Amcik canavari
Turken zijn vriendelijker.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef dr.Qwak het volgende:
Als je naar Turkije op vakantie gaat als Nederlander, dan voelt het op de een of andere manier toch vertrouwder dan Frankrijk.. Zou het enkel door de taal komen?
Maar zijn Turken in Turkije ook vriendelijker tegen Nederlanders dan Turken in Nederland?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Weetje welke ook leuk is? Amcik canavari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |