Alleen...nu heb ik laatst een ikea-kast gekocht en die weegt 40 kilo ofzo. Ik kan hem dus niet optillen in mijn eentje. NU wil ik hem wel verschuiven, maar ik heb hoogpolig tapijt. Ik vraag me af of dat een beetje gaat lukken dan...en als ik hem gewoon onderaan vastpak en naar de plek waar hij moet komen trek...zou ie dan niet ergens onderweg uit elkaar vallen
Ben zo bang dat ie inzakt ofzo als ik ermee ga schuiven over mijn tapijt...iemand ideetje hoe ik dit makkelijk kan doen?? Skateboard ofzo eronder is geen idee, want mijn kast heeft 4 pootjes
Bedankt alvast!!
vraag een leuke buurjongen/buurmeisje om je te helpen..
quote:Haha, dat wilde ik net voorstellen. Ik wil wel helpen. Het probleem met die kasten is meestal dat ze met de zijkanten en achterkant op de grond staan. (ipv bv. pootjes) dus heb je snel de kans dat ie uit elkaar gaat vallen.
Op dinsdag 03 september 2002 13:16 schreef Halinalle het volgende:
Roep Kuupke!
De veiligste (en omslachtigste) manier is de kast leeghalen en demonteren, om 'm op zijn nieuwe stek weer te monteren.
Veel succes!
[Dit bericht is gewijzigd door nljuggler op 03-09-2002 13:20]
ik zou maar iemand erbij roepen
quote:wat zeg ik nou net, die van mij heeft pootjes. Da's dus het probleem niet
Op dinsdag 03 september 2002 13:18 schreef Kuupke het volgende:[..]
Haha, dat wilde ik net voorstellen. Ik wil wel helpen. Het probleem met die kasten is meestal dat ze met de zijkanten en achterkant op de grond staan. (ipv bv. pootjes) dus heb je snel de kans dat ie uit elkaar gaat vallen.
Kast leeghalen had ik zelf ook al bedacht ja Maar verder....hmmz...als ik op kuupke moet w8en zit ik tot vanavond met een rotzooi op mijn kamer, ik ga het denk ik ff zelf proberen en als het niet lukt w8 ik wel tot vanavond. Buurman ofzo ga ik maar niet vragen....beetje vage mensen
quote:Probleem is dat de achterwand erin zit gespijkerd
Op dinsdag 03 september 2002 13:19 schreef nljuggler het volgende:
Risicovolle actie lijkt me. Ikea kasten moet je bij voorkeur in elkaar zetten op de plaats waar je ze wil hebben en daar nooit meer vandaan halen.De veiligste (en omslachtigste) manier is de kast leeghalen en demonteren, om 'm op zijn nieuwe stek weer te monteren.
Veel succes!
quote:Idem hier,..
Op dinsdag 03 september 2002 13:20 schreef De_Schaduw het volgende:
Bij mij gaan kasten meestal kapot als ik ze verplaats
Dan valt er iets achter en sleep ik het even opzij.
Gevolg... een wankele kast
Gewoon een stuk kartonnen doos ( > 1 m2)aan 1 kant onder je kast schuiven en daarna aan de andere kant duwen. Dan "zeilt" je kast over je tapijt heen. Zo heb ik een grote kleding kast (met kleding) kunnen verschuiven
succes
[Dit bericht is gewijzigd door kwib op 03-09-2002 13:28]
quote:Nou sorry hoor
Op dinsdag 03 september 2002 13:20 schreef ivetje het volgende:[..]
wat zeg ik nou net, die van mij heeft pootjes. Da's dus het probleem niet
Le-zen
Kast leeghalen had ik zelf ook al bedacht ja
Maar verder....hmmz...als ik op kuupke moet w8en zit ik tot vanavond met een rotzooi op mijn kamer, ik ga het denk ik ff zelf proberen en als het niet lukt w8 ik wel tot vanavond. Buurman ofzo ga ik maar niet vragen....beetje vage mensen
Als je hem nu leeg haalt. Dan kun je hem dus ook kantelen zodat ie op 2 poostjes staat, dan kun je hem wel verschuiven denk ik zo. En anders toch maar even wachten
Ik ga vanavond eerst even fitnessen, dan kun jij GTST kijken en als het dan nog niet gelukt is zetten we alles wel op z'n plaats
* kuupke loves verhuizen en stuff
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:27 schreef Kuupke het volgende:[..]
Nou sorry hoor
Als je hem nu leeg haalt. Dan kun je hem dus ook kantelen zodat ie op 2 poostjes staat, dan kun je hem wel verschuiven denk ik zo. En anders toch maar even wachten
Ik ga vanavond eerst even fitnessen, dan kun jij GTST kijken en als het dan nog niet gelukt is zetten we alles wel op z'n plaats
* kuupke loves verhuizen en stuff
![]()
quote:Ook een leuke bezigheid i.p.v. uitgaan, je kamer steeds verbouwen..
Op dinsdag 03 september 2002 13:13 schreef ivetje het volgende:
Ik wil zometeen mijn kamer weer eens gaan omgooien....mijn bed verplaatsen enzo, is alweer zeker 3 maanden geleden dat dat gebeurt is dus het wordt weer tijdAlleen...nu heb ik laatst een ikea-kast gekocht en die weegt 40 kilo ofzo. Ik kan hem dus niet optillen in mijn eentje. NU wil ik hem wel verschuiven, maar ik heb hoogpolig tapijt. Ik vraag me af of dat een beetje gaat lukken dan...en als ik hem gewoon onderaan vastpak en naar de plek waar hij moet komen trek...zou ie dan niet ergens onderweg uit elkaar vallen
Ben zo bang dat ie inzakt ofzo als ik ermee ga schuiven over mijn tapijt...iemand ideetje hoe ik dit makkelijk kan doen?? Skateboard ofzo eronder is geen idee, want mijn kast heeft 4 pootjesBedankt alvast!!
quote:Rustig maar. Ik ben om 20.30 zeker al bij jou hoor.
Op dinsdag 03 september 2002 13:28 schreef ivetje het volgende:[..]
ja goh...da's een idee. Ben je om half 10 hier
Slim joh...laat maar, ik doe het zelf wel. Zie je donderdag wel weer ofzo...
Donderdag kom ik zekers.
quote:Yup
Op dinsdag 03 september 2002 13:32 schreef Kogando het volgende:[..]
Ook een leuke bezigheid i.p.v. uitgaan, je kamer steeds verbouwen..
En kuupke, laat maar....
quote:ook goed. Jij je zin.
Op dinsdag 03 september 2002 13:34 schreef ivetje het volgende:[..]
Yup
Zo wordt mijn kamer tenminste 1 keer in de +/- 4 maanden goed gestofzuigd
En kuupke, laat maar....
Alles weer opnieuw moeten monteren met extra schroeven erbij.
Denk 2 x na voorsta je het doet
quote:Mijn kast zit aan elkaar gespijkerd aan de achterkant dus in elkaar zakken lijkt me nogal moeilijk...maar toch
Op dinsdag 03 september 2002 13:45 schreef robbieRdam het volgende:
Mijn kast is een maand geleden in elkaar gedonderd door verschuiven.Alles weer opnieuw moeten monteren met extra schroeven erbij.
Denk 2 x na voorsta je het doet
quote:Mijn kast moet verschoven worden...omdat anders mijn bed niet opgeschoven kan worden
Op dinsdag 03 september 2002 13:53 schreef Koentje het volgende:
waarschijnlijk ben ik hier een man voor, maar waarom wil je in godsnaam onder je kast of achter je kast stofzuigen? swiffer doekje en de stof is weg, je ziet het toch niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |