abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:13:52 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5636785
Ik wil zometeen mijn kamer weer eens gaan omgooien....mijn bed verplaatsen enzo, is alweer zeker 3 maanden geleden dat dat gebeurt is dus het wordt weer tijd

Alleen...nu heb ik laatst een ikea-kast gekocht en die weegt 40 kilo ofzo. Ik kan hem dus niet optillen in mijn eentje. NU wil ik hem wel verschuiven, maar ik heb hoogpolig tapijt. Ik vraag me af of dat een beetje gaat lukken dan...en als ik hem gewoon onderaan vastpak en naar de plek waar hij moet komen trek...zou ie dan niet ergens onderweg uit elkaar vallen
Ben zo bang dat ie inzakt ofzo als ik ermee ga schuiven over mijn tapijt...iemand ideetje hoe ik dit makkelijk kan doen?? Skateboard ofzo eronder is geen idee, want mijn kast heeft 4 pootjes

Bedankt alvast!!

To infinity…and beyond!
pi_5636802
Vraag je sterke buurman even langs te komen, die wil je vast wel helpen, een goede buur is beter dan een verre vriend
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_5636813
Roep Kuupke!
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:17:10 #4
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_5636822
Lastig, ligt ook een beetje aan de kast, meestal wel stevig spul van ikea. Er zijn bij de diverse bouwmarkten van die plankjes te koop, Als die dikker zijn dan de poten kun je die eronder zetten, ik zou het sowieso niet alleen doen. En uiteraard de kast leeg maken scheelt heel veel !
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_5636836
ehhm.. je zou er een kleed (molton, lakenhoes) onder kunnen leggen (hoe je dat voor elkaar krijgt..laat ik aan jou over)
en em vervolgens te schuiven.

vraag een leuke buurjongen/buurmeisje om je te helpen..

pi_5636843
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:16 schreef Halinalle het volgende:
Roep Kuupke!
Haha, dat wilde ik net voorstellen. Ik wil wel helpen. Het probleem met die kasten is meestal dat ze met de zijkanten en achterkant op de grond staan. (ipv bv. pootjes) dus heb je snel de kans dat ie uit elkaar gaat vallen.
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:19:01 #7
30986 nljuggler
New balls please!!
pi_5636847
Risicovolle actie lijkt me. Ikea kasten moet je bij voorkeur in elkaar zetten op de plaats waar je ze wil hebben en daar nooit meer vandaan halen.

De veiligste (en omslachtigste) manier is de kast leeghalen en demonteren, om 'm op zijn nieuwe stek weer te monteren.

Veel succes!

[Dit bericht is gewijzigd door nljuggler op 03-09-2002 13:20]

If Newton was a juggler, he would have caught the apple...
pi_5636849
een kast van 40 kilo sleur je niet zo makkelijk over hoogpolig tapijt

ik zou maar iemand erbij roepen

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5636854
Neem een plastic zeil, hel de kast een beetje naar achteren over en shuif het zeil onder de voorste pootjes. Dan hel hem een beetje naar voren over en legt het zeil ook onder de achterste pootjes. Nu aan het zeil trekken
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:20:50 #10
11458 ivetje
pi_5636867
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:18 schreef Kuupke het volgende:

[..]

Haha, dat wilde ik net voorstellen. Ik wil wel helpen. Het probleem met die kasten is meestal dat ze met de zijkanten en achterkant op de grond staan. (ipv bv. pootjes) dus heb je snel de kans dat ie uit elkaar gaat vallen.

wat zeg ik nou net, die van mij heeft pootjes. Da's dus het probleem niet Le-zen

Kast leeghalen had ik zelf ook al bedacht ja Maar verder....hmmz...als ik op kuupke moet w8en zit ik tot vanavond met een rotzooi op mijn kamer, ik ga het denk ik ff zelf proberen en als het niet lukt w8 ik wel tot vanavond. Buurman ofzo ga ik maar niet vragen....beetje vage mensen

To infinity…and beyond!
pi_5636872
Bij mij gaan kasten meestal kapot als ik ze verplaats
Dan valt er iets achter en sleep ik het even opzij.
Gevolg... een wankele kast
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:21:42 #12
11458 ivetje
pi_5636882
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:19 schreef nljuggler het volgende:
Risicovolle actie lijkt me. Ikea kasten moet je bij voorkeur in elkaar zetten op de plaats waar je ze wil hebben en daar nooit meer vandaan halen.

De veiligste (en omslachtigste) manier is de kast leeghalen en demonteren, om 'm op zijn nieuwe stek weer te monteren.

Veel succes!

Probleem is dat de achterwand erin zit gespijkerd
To infinity…and beyond!
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:21:51 #13
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_5636884
Ha....dat heb ik dus ook een keer geprobeerd met een bureau(het was iig zo'n zelfbouw-bureau; weet niet zeker of die van Ikea was). Maar die hield het niet. Ik trok het blad van het kastje. Later toen ik aan het kastje trok, ging de buitenkant van het hout af.....
Maw geen aanrader.
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:24:15 #14
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_5636914
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:20 schreef De_Schaduw het volgende:
Bij mij gaan kasten meestal kapot als ik ze verplaats
Dan valt er iets achter en sleep ik het even opzij.
Gevolg... een wankele kast
Idem hier,..
Ik had zelfs van die verhuiswieltjes gekocht, maar dat mocht niet baten.

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:27:00 #15
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_5636940
Het magische woord: karton

Gewoon een stuk kartonnen doos ( > 1 m2)aan 1 kant onder je kast schuiven en daarna aan de andere kant duwen. Dan "zeilt" je kast over je tapijt heen. Zo heb ik een grote kleding kast (met kleding) kunnen verschuiven

succes

[Dit bericht is gewijzigd door kwib op 03-09-2002 13:28]

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_5636944
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:20 schreef ivetje het volgende:

[..]

wat zeg ik nou net, die van mij heeft pootjes. Da's dus het probleem niet Le-zen

Kast leeghalen had ik zelf ook al bedacht ja Maar verder....hmmz...als ik op kuupke moet w8en zit ik tot vanavond met een rotzooi op mijn kamer, ik ga het denk ik ff zelf proberen en als het niet lukt w8 ik wel tot vanavond. Buurman ofzo ga ik maar niet vragen....beetje vage mensen

Nou sorry hoor

Als je hem nu leeg haalt. Dan kun je hem dus ook kantelen zodat ie op 2 poostjes staat, dan kun je hem wel verschuiven denk ik zo. En anders toch maar even wachten

Ik ga vanavond eerst even fitnessen, dan kun jij GTST kijken en als het dan nog niet gelukt is zetten we alles wel op z'n plaats

* kuupke loves verhuizen en stuff

dinsdag 3 september 2002 @ 13:28:59 #17
11458 ivetje
pi_5636963
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:27 schreef Kuupke het volgende:

[..]

Nou sorry hoor

Als je hem nu leeg haalt. Dan kun je hem dus ook kantelen zodat ie op 2 poostjes staat, dan kun je hem wel verschuiven denk ik zo. En anders toch maar even wachten

Ik ga vanavond eerst even fitnessen, dan kun jij GTST kijken en als het dan nog niet gelukt is zetten we alles wel op z'n plaats

* kuupke loves verhuizen en stuff

ja goh...da's een idee. Ben je om half 10 hier Slim joh...laat maar, ik doe het zelf wel. Zie je donderdag wel weer ofzo...
To infinity…and beyond!
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:32:09 #18
14827 Kogando
Modelprutser
pi_5636999
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:13 schreef ivetje het volgende:
Ik wil zometeen mijn kamer weer eens gaan omgooien....mijn bed verplaatsen enzo, is alweer zeker 3 maanden geleden dat dat gebeurt is dus het wordt weer tijd

Alleen...nu heb ik laatst een ikea-kast gekocht en die weegt 40 kilo ofzo. Ik kan hem dus niet optillen in mijn eentje. NU wil ik hem wel verschuiven, maar ik heb hoogpolig tapijt. Ik vraag me af of dat een beetje gaat lukken dan...en als ik hem gewoon onderaan vastpak en naar de plek waar hij moet komen trek...zou ie dan niet ergens onderweg uit elkaar vallen
Ben zo bang dat ie inzakt ofzo als ik ermee ga schuiven over mijn tapijt...iemand ideetje hoe ik dit makkelijk kan doen?? Skateboard ofzo eronder is geen idee, want mijn kast heeft 4 pootjes

Bedankt alvast!!

Ook een leuke bezigheid i.p.v. uitgaan, je kamer steeds verbouwen..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_5637022
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

ja goh...da's een idee. Ben je om half 10 hier Slim joh...laat maar, ik doe het zelf wel. Zie je donderdag wel weer ofzo...

Rustig maar. Ik ben om 20.30 zeker al bij jou hoor.

Donderdag kom ik zekers.

dinsdag 3 september 2002 @ 13:34:21 #20
11458 ivetje
pi_5637039
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:32 schreef Kogando het volgende:

[..]

Ook een leuke bezigheid i.p.v. uitgaan, je kamer steeds verbouwen..

Yup Zo wordt mijn kamer tenminste 1 keer in de +/- 4 maanden goed gestofzuigd

En kuupke, laat maar....

To infinity…and beyond!
pi_5637052
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:34 schreef ivetje het volgende:

[..]

Yup Zo wordt mijn kamer tenminste 1 keer in de +/- 4 maanden goed gestofzuigd

En kuupke, laat maar....

ook goed. Jij je zin.
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:45:30 #22
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_5637182
Mijn kast is een maand geleden in elkaar gedonderd door verschuiven.

Alles weer opnieuw moeten monteren met extra schroeven erbij.

Denk 2 x na voorsta je het doet

dinsdag 3 september 2002 @ 13:52:19 #23
11458 ivetje
pi_5637271
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:45 schreef robbieRdam het volgende:
Mijn kast is een maand geleden in elkaar gedonderd door verschuiven.

Alles weer opnieuw moeten monteren met extra schroeven erbij.

Denk 2 x na voorsta je het doet

Mijn kast zit aan elkaar gespijkerd aan de achterkant dus in elkaar zakken lijkt me nogal moeilijk...maar toch
To infinity…and beyond!
pi_5637287
waarschijnlijk ben ik hier een man voor, maar waarom wil je in godsnaam onder je kast of achter je kast stofzuigen? swiffer doekje en de stof is weg, je ziet het toch niet
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:54:15 #25
11458 ivetje
pi_5637299
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:53 schreef Koentje het volgende:
waarschijnlijk ben ik hier een man voor, maar waarom wil je in godsnaam onder je kast of achter je kast stofzuigen? swiffer doekje en de stof is weg, je ziet het toch niet
Mijn kast moet verschoven worden...omdat anders mijn bed niet opgeschoven kan worden
Het gaat me er niet om dat die kast ff verschoven moet worden omdat ik erachter wil stofzuigen hoor Ik kan er gewoon onderdoor stofzuigen nl
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')