Ik heb er één via Marktplaats opgesnord. Inmiddels ook Mobitex aan de praat gekregenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is rommelmarkten afzoeken... tevens reply of what might be handy.
Begin met P2000, die is het makkelijkst.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:12 schreef Drugshond het volgende:
"Talk us in" dudes... baal ervan dat ik alles nog in de lucht moet krijgen en jullie zijn al zover.
Dat komt later wel. Eerst maar eens uitvogelen of er nog interessante dingen door de ether vliegen. Tot dusver is alleen P2000 leesbaar. De rest is nog abracadabra.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:12 schreef Drugshond het volgende:
Back on track... Rebuilt QC4, ik geloof niet zo in de Ras-Pi/mobile or Tablet oplossingen.
Je bent van Dasoo... ... NOAA kun je dat uitlezen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat komt later wel. Eerst maar eens uitvogelen of er nog interessante dingen door de ether vliegen. Tot dusver is alleen P2000 leesbaar. De rest is nog abracadabra.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Uw internetbankieren gegevens zijn 100% voltooid gewijzigd.
Wat u moet doen?
Wij willen uw erop attenderen om te controleren of de gewijzigde gegevens informationeel kloppen.
https link naar nepsite
Bij voorbaat dank voor uw medewerking tijdens dit proces.
Let op!
Bewaar deze brief/e-mail bij uw andere bank papieren.
Zo hebt u belangrijke informatie over uw ABN AMRO bij de hand.
Met vriendelijke groet,
Jonden van den Altenbier
ABN AMRO N.V.
Afdeling internet veligheid
ja.. maar ik wil dan wel een PASSIEVE antennequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met een verloopplug en een ouderwetse VHF-antenne kom je een eind
[..]
Hoe heb je vastgesteld dat het aan je stick ligt en niet aan je antenne of locatie? Heb je niet last van reflecties door gebouwen? Daar verandert een stick niets aan.
Daar heb ik het KNMI voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je bent van Dasoo... ... NOAA kun je dat uitlezen.
Ik had het nergens over een actieve antennequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja.. maar ik wil dan wel een PASSIEVE antenneeen active geeft weer extra storingen
Plane Plotter?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef Auti het volgende:
Vliegtuigen doe ik anders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goldmember bij www.atcbox.comquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Plane Plotter?
http://www.coaa.co.uk/planeplotter.htm
hmm..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had het nergens over een actieve antenneGewoon zo'n ouderwetse gekocht voor ¤15 op Marktplaats:
[ afbeelding ]
Verloopplugje eraan:
[ afbeelding ]
En op vliegtuigen richten:
[ afbeelding ]
Veel spelen met de bandbreedte, finetunen, volumeregelingen aanpassen, niet te hard, niet te zacht. Valt allemaal nog niet mee dus
Ik gebruik SDR# en verbind PDW met Virtual Audio Cable. In PDW ingesteld op Earphone, maar je kunt natuurlijk andere instellingen ook proberen wat voor jou beter werkt. Ik gebruik de meest recente versies. Wat probeer je te decoderen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmm..
krijg maar zo nu een dan dat er iets gedecodeerd wordt terwijl de signalen goed "klinken"
moet je nog ergens n instelling in pdw aanpassen? en welke ontvang sw gebuik je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |