Schiphol (en andere luchthavens) stream ik altijd via atcbox.com, daar ben ik lid van. Alleen jammer dat de radar (SBS-1 ontvanger) er al een tijdje uitligt, die zou voor vandaag wel leuk zijn geweest.quote:Op maandag 29 april 2013 09:55 schreef marcel-o het volgende:
Hmm..
In Gouda kon k Schiphol vele malen beter ontvangen. Logisch uiteraard.
Maar de vliegtuigen zelf hoor k ook slecht..
Antenne(en kabel) maar s doormeten zo.
Al iets per post ontvangen ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteldP2000 moet geen probleem zijn met de standaardantenne.
En nu in het Nederlands?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:19 schreef marcel-o het volgende:
Op mn nieuwe locatie heb ik vele malen meer last van de omroep band.
Overal kom k die zenders tegen steeds.
Antenne staat nu ook 4hoog op t dak.. Signalen zijn ook sterker denk k.
K gebruik die Terratec stick. Binnenkort eens n andere proberen.
kzat n beetje op mn mobiel te brallenquote:
Ik bedoel het Nederlands zoals je op school geleerd hebt. Je sms-taal leest bijzonder onprettig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:28 schreef marcel-o het volgende:
[..]
kzat n beetje op mn mobiel te brallen
k ben net verhuisd... daar heb ik nu ontzettend veel last van de omroep-band(88,5-108mhz) Die zenders kom ik overal tegen waar t niet hoort op veel hogere frequenties
da's zeer storend
Nog niet binnen hier. Zal wel morgen wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:20 schreef Drugshond het volgende:
En binnen... maar nu heb ik geen tijd voor. Hij paste niet door de brievenbus. (Ding Dong)
Ik App veel, dan gaat dat vanzelf weer als je met je mobiel op een forum zit. Ik zal t special voor jou in de gaten houdenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik bedoel het Nederlands zoals je op school geleerd hebt. Je sms-taal leest bijzonder onprettig.
Met een verloopplug en een ouderwetse VHF-antenne kom je een eindquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
TVPmaar dan meer voor evt antenne bouwacties
Hoe heb je vastgesteld dat het aan je stick ligt en niet aan je antenne of locatie? Heb je niet last van reflecties door gebouwen? Daar verandert een stick niets aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:07 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Ik App veel, dan gaat dat vanzelf weer als je met je mobiel op een forum zit. Ik zal t special voor jou in de gaten houden
Mijn vraag is dus: zijn er stickies waar je minder storing mee hebt, dus ook minder harmonischen op andere banden waar je ze dus totaal niet wilt hebben..
?
Zelfde stick, andere omgeving. Dus het kan niet aan je stick liggen. Hoge gebouwen kunnen reflecties geven, maar geen al te grote frequentieverschillen. Schakel Wifi e.d. uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef marcel-o het volgende:
Hmm wee nie.. gebruikte de antenne in m'n oude woonplaats Gouda en had ik er veel minder last van.
Hier heb je wel meer hoge gebouwen maar die laten toch geen zenders op andere frequenties horen?
Antenne staat wel vele malen hoger nu.. luchtvaartband is compleet onbruikbaar
Gevonden... die link van een paar weken terug.quote:Op maandag 29 april 2013 08:53 schreef Drugshond het volgende:
Zat gisteren of eergisteren met mijn dronken kop te surfen en zag dat iemand er een very dedicated tuner/reciever van had gemaakt (mod-style), zag er erg proffi uit. ff mijn history uitspitten
Dat is rommelmarkten afzoeken... tevens reply of what might be handy.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef ACT-F het volgende:
Met een verloopplug en een ouderwetse VHF-antenne kom je een eind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |