abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 september 2000 @ 23:55:05 #1
637 dalecooper
Special agent FBI
pi_357638
Hoewel ik blij ben dat het 'Back to basic' principe dit jaar iets stringenter is doorgevoerd vind ik het jammer dat de bewoners van het huis nog zo veel contact hebben met 'BB'.

Nou is contact niet erg, maar ik vind het te zot voor woorden dat Hummie ons aller Ali gaat vertellen dat hij voor 70% negatief in beeld is !!!!!! da's toch sturen ! Daar gaat die jongen zich toch anders door gedragen..... BB verbied ze om over de schutting te kijken (terwijl dat weinig gevolgen kan hebben), maar in de dagboekkamer wordt (net als vorig jaar, denk aan Sabine die met Bart mag praten)druk gemanipuleert.

De afgelopen dagen valt mij steeds meer op dat de groepsprocessen beinvloed worden vanuit de dagboekkamer.....

Misschien iets voor volgend jaar, muntjes voor de DBK.....

[Dit bericht is gewijzigd door dalecooper op 23-09-2000 23:57]

The truth is out there.....
  zondag 24 september 2000 @ 00:00:23 #2
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_357662
Helemaal waar, zie eerste zaterdag. Koos kon niet slapen en had problemen met de jonge jochies 's nachts. Wou geen spelbreker zijn en zou z'n mond hebben gehouden als de DBK hem niet had gevraagd het tijdens de lunch er over te hebben.

In de tv-uitzending zei de voice-over dat Koos het nog over de vorige nacht wou hebben. Niet dat hem dat 'opgedragen' was door de DBK.

Maar goed, laten we eerlijk zijn. VOO zit in dit spelletje om geld te verdienen. Ze zullen manipuleren wat ze kunnen om dat te bereiken. Ali erin zorgt voor spanning en dus kijkcijfers. Ze zullen dus alles doen om hem bij te sturen. Wat ik me afvraag is of ze de telefonische stemronde zullen manipuleren. Gelukkig hebben wij daarvoor de internetpolls. Waren vorig jaar altijd tot op 1 of 2 procent nauwkeurig.

zondag 24 september 2000 @ 00:00:23 #3
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_357663
quote:
Op 23 september 2000 23:55 schreef dalecooper het volgende:
Misschien iets voor volgend jaar, muntjes voor de DBK.....
Misschien nog beter: géén DBK
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  zondag 24 september 2000 @ 00:01:35 #4
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_357669
De scene dat Hummie via de intercom Ali naar de DBK riep in het heetst van de strijd, zat niet in de uitzending van vanavond. Terwijl die het einde van de ruzie betekende.

Wat Dale Cooper (held uit een toffe serie van weleer) hier zegt, is wel waar. Er werd gezegd dat het nog meer Back to Basic zou zijn, maar op de 3e dag komt er een televisie binnen en op de 4e wordt er klassieke muziek gedraaid, een uur dat Jolanda aan het denken zette over haar doel in het huis. Op de avond van de nominaties werd er bier en wijn besteld en gebracht. Back to Basic is iets anders.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  Admin zondag 24 september 2000 @ 01:42:03 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_357958
Hummie en consorten proberen de bewoners op bepaalde manieren te manipuleren. Conflicten moeten bewoners zelf uitvechten vind ik. Daar moet de redactie zich zo lang mogelijk buiten houden.
Wat mij betreft hoeven ze de bewoners ook niet wakker te maken 's morgens. Laat ze maar lekker op d'r luie rug liggen en kilo na kilo aankomen. Verlaten ze allemaal het huid als papzakken, see if I care.

Het hele doel, leven met elkaar zonder invloed van buitenaf, wordt een klein beetje voorbijgestreefd op deze manier.
Ben het dus met onze twin peaks FBI Agent eens

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 24 september 2000 @ 10:04:38 #6
637 dalecooper
Special agent FBI
pi_358166
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denk....

Ik las dat LionHeart zei dat Veronica in dit spelletje zit om het geld (en dus de kijkcijfers). persoonlijk heb ik het gevoel dat het juist veeel betere kijkcijfers en leukere televisie op zal leveren wanneer men zich totaal niet meer met de groep bemoeit.

Enige vraag die rest is of dit psychisch verantwoord is.....

The truth is out there.....
pi_358333
quote:
Op 24 september 2000 10:04 schreef dalecooper het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denk....

Ik las dat LionHeart zei dat Veronica in dit spelletje zit om het geld (en dus de kijkcijfers). persoonlijk heb ik het gevoel dat het juist veeel betere kijkcijfers en leukere televisie op zal leveren wanneer men zich totaal niet meer met de groep bemoeit.

Kan me helemaal daar bij aansluiten.....
quote:

Enige vraag die rest is of dit psychisch verantwoord is.....
Ja.....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_358977
Hmmm ...wat klopt er hier niet ?

maandag 25 september 2000 @ 01:46:43 #9
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_359124
Waar slaat 'De dagboekkamer' trouwens op? Is dat niet een overblijfsel van een mislukt idee van vorig jaar?

Dagboek? Iedere bewooner 1x per dag z'n verhaal laten doen? Ben effe kwijt wat er vorig jaar in de aankondigingen over verteld werd maar het woord 'dagboekkamer' lijkt me niks te maken hebben met datgene waar het voor gebruikt wordt.
Biechthok, klikkamer, darkroom, hersenspoelruimte... ok... maar dagboek kamer?

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  maandag 25 september 2000 @ 01:49:51 #10
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_359126
Het komt nog het meeste op "Manipulatie Laboratorium" neer.
Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_359131
quote:
Op 25 september 2000 01:46 schreef MarcoTC het volgende:
Waar slaat 'De dagboekkamer' trouwens op? Is dat niet een overblijfsel van een mislukt idee van vorig jaar?
Het idee van de dagboekkamer: sommige mensen die met iets rondlopen waar ze met niemand over kunnen praten, schrijven dat op in een dagboek. In het huisje in Almere is dat kamertje de enige plek waar ze met een buitenstaander (lees: niet-bewoner) kunnen praten.

Naja, dat was de bedoeling dus... Ik hoor ook veel te vaak 'de stem' door het huis schallen. Het meest wanneer de microfoontjes niet op zijn gedaan of het hebben begeven.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')