Ze kunnen nog altijd gaan waterfietsen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Zou wat zijn als het water te hoog staat en ze het moeten aflasten.
Dan wordt het wel heel sneu voor de Belgen. Geen mogelijkheid dat we daarmee niet winnenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen nog altijd gaan waterfietsen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zit zich nu af te beren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Met 3x goud mag ik hopen dat Buzz niet in z'n hotel is blijven zitten.
zes keer Vlaanderen en 4 keer Nederland zelfsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef franklop het volgende:
zes keer belgie en 4 keer nederland in de top 10 bij de beloften! Internationale sport is t wel
Dat hoeft niet stiekem hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zou het stiekem wel leuk vinden als er geen Belg zou winnen.
Tsja, zolang een zwart-geel-rood vlaggetje wint, vindt Karl alles best.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:18 schreef Reya het volgende:
Het is wel duidelijk voor wie Karl supportert.
goed voor de servicequote:
Wat mij betreft mag je wel wat bier over Nijs gooien.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef buzz1291 het volgende:
Het is hier godvergeten koud en het sneeuwt alweer, maar voor de rest gaat het prima. Ben net een beetje opgewarmd, en nu Lars van der Haar aanmoedigen........................... Voor de rest alles prima met mij, mocht je geinteresseerd zijn. Ik lees later vanmiddag wel bij. Hoi!
Ga je nog streaken?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef buzz1291 het volgende:
Het is hier godvergeten koud en het sneeuwt alweer, maar voor de rest gaat het prima. Ben net een beetje opgewarmd, en nu Lars van der Haar aanmoedigen........................... Voor de rest alles prima met mij, mocht je geinteresseerd zijn. Ik lees later vanmiddag wel bij. Hoi!
Boogie leeft weer!twitter:BoogieLive twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 20:16:16Trots op Nederlands veldrijden!Chapeau!profiat reageer retweet
Boogie is een heldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
Boogie leeft weer!twitter:BoogieLive twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 20:16:16Trots op Nederlands veldrijden!Chapeau!profiat reageer retweet
infuusje aangelegdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
Die reacties ook echtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
Zonder testo is foutloos Nederlands twitteren niet mogelijk, dat weet iedereen.quote:
België gaat een Gewissje doen.quote:
Inderdaad, waar bemoeit hij zich mee op dit Belgische feestje!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Sasman het volgende:
Fucking Bina gaat zich ermee bemoeien.
Zo hoog mag je hematocriet helemaal niet zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt een beetje op Pro Cycling Manager wanneer je alle Rabo's op 99 zet.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef Klonk het volgende:
kut verkeerde zender, zat naar boze moslims te kijken
In PCM mag allesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo hoog mag je hematocriet helemaal niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |