Ik wist helemaal niet dat er weer een nieuw seizoen aankwam. Ik hoop dat het wel weer ergens op youtube oid wordt gedeeld met ons, geniaal programma.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:47 schreef Alcatranz. het volgende:
En, gister werd de eerste aflevering van seizoen 3 uitgezonden. Helaas nog niet terug te kijken via YouTube oid.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:47 schreef Alcatranz. het volgende:
En, gister werd de eerste aflevering van seizoen 3 uitgezonden. Helaas nog niet terug te kijken via YouTube oid.
Als iemand het deelt op Youtube of andere sites wel ja.quote:Op maandag 7 april 2014 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Supertof. Iemand een idee of andere programma's van VIER ook terug te zien zijn vanuit Nederland? Al dan niet helemaal op normale wijze?
Vier heeft wel een uitzendinggemist variant maar die is alleen voor Belgen. Ik heb eens een poging gedaan daar via van die unblock plugins in te komen maar is mij toen niet gelukt. Maar je zou kunnen proberen of je daar wat mee kunt.quote:Op maandag 7 april 2014 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Supertof. Iemand een idee of andere programma's van VIER ook terug te zien zijn vanuit Nederland? Al dan niet helemaal op normale wijze?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |