Enkelbandjes of armbandjes iets voor jongens ?
Draag zelf ook armbandjes
quote:idd
Op dinsdag 03 september 2002 11:36 schreef Knaller het volgende:
Halsband is ook fout trouwens...
Niet dus
Ik draag zelf een chinese talisman aan een bandje, die valt dan precies in mijn handpalm.
Overigens enkelbandjes voor homos? Ik heb nog nooit een homo met een enkel bandje gezien. Ik moet ook zeggen dat ik een enkelbandje ook niet bij elke vrouw mooi vind.
Zelf draag ik wel armbanden, van rubber, schakel en een stalen slavenband achtig.
quote:Zo;n touwtje om je enkel vind ik wel kunnen. Van die felgekleurde enzo bij mannen. Maar dan wel op het strand van hawaiï en met zo'n zwembroek met van die bloemen erop enzo
Op dinsdag 03 september 2002 11:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik heb een feloranje enkelbandje van 25 cent uit zo'n draaiautomaat, al 3 jaar.
En ik geen er niet veel om wat andere ervan denken, ik heb nog nooit zoveel lol gehad met 25 cent.
van die zilveren of gouden kunnen dus niet he
Vind het meer iets voor surf-dude's...daar staan van die felgekleurde enkelbandjes wel bij Van die sisi-jongens uit die reclame met die hond die hem aflikt...
quote:Waar dat heen gaat? Dat iedereen gewoon doet wat ie zelf mooi vind
Op dinsdag 03 september 2002 15:43 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Pols bandje kan nog.. Ligt er aan wat voor 1, al ik het zelf niet snel zou doen. Maar enkelbandjes voor gozers? Damn waar gaat dat heen...
quote:Kijk als dat zo zou zijn zou ik het nog tot daaraantoe vinden...
Op dinsdag 03 september 2002 15:59 schreef KumA het volgende:[..]
Waar dat heen gaat? Dat iedereen gewoon doet wat ie zelf mooi vind
quote:Hoezo geen eigen mening? Als ik een enkelbandje om doe dan doe ik dat toch omdat ik 't wil.
Op dinsdag 03 september 2002 16:37 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Kijk als dat zo zou zijn zou ik het nog tot daaraantoe vinden...
Maareh ik vrees dat dit in is/was dus dan is er weinig sprake van eigen mening..
quote:Dat zeg ik dus. Dan zal het me allemaal wel. Ik had het over een eventuele mode grill...
Op dinsdag 03 september 2002 16:48 schreef KumA het volgende:[..]
Hoezo geen eigen mening? Als ik een enkelbandje om doe dan doe ik dat toch omdat ik 't wil.
quote:Wat is er mis met een driekwarts broek ?
Op dinsdag 03 september 2002 17:44 schreef Lortnoc het volgende:
Als je een enkelbandje omhebt moet je er zeker ook nog een driekwartsbroek bij aan om het op te laten vallen....dubbel fout dus wat mij betreft.
quote:Ik vind van niet als jongen zijnde kan best mooi zijn voor een jongen
Op dinsdag 03 september 2002 17:44 schreef Lortnoc het volgende:
Als je een enkelbandje omhebt moet je er zeker ook nog een driekwartsbroek bij aan om het op te laten vallen....dubbel fout dus wat mij betreft.
Mijn dagelijkse armbanden.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |