abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 september 2000 @ 22:48:42 #1
6165 Wiebe
The Magic Maker
pi_357499
Ik snap best dat iedereen de eerste twee weken in het BB-huis zich anders voordoen danwel bewust of onbewust. Maar wat moet er dan in godsnaam gebeuren als Ali bombali de selectie ronden overleeft?:p Of slaat hij het zootje in elkaar zodat hij als enige overblijft Het was toch zo'n vechtertje??
The essence of pleasure lies in the seeking of pleasure itself!
  zaterdag 23 september 2000 @ 22:50:20 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_357503
Bali van Ali? Ali is cult!
pi_357507
Balen van Ali?? Nee helemaal niet. Door hem is het tenminste nog het kijken waard allemaal. Weet je van wie ik baal? Van die Sabina2 Desiree..Gadverdamme

[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 23-09-2000 22:53]

Begin bij het begin en eindig nooit!
  zaterdag 23 september 2000 @ 22:54:26 #4
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_357509
Hij zal nooit mijn vriend worden maar wat kan ie de boel (lees: kwetsbare miepjes ) op z'n kop zetten, Wunderbar!
You must be out of your brilliant mind.
  zaterdag 23 september 2000 @ 22:55:08 #5
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_357510
Nou ik irriteer me idd ook flink aan Ali Darius, maar dat Miss Desiree geen stem kreeg bij het nomineren, snap ik ook niet...
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_357657
Dat ie de boel op z'n kop zet mag inderdaad wel duidelijk zijn, t'is alleen jammer dat ie zelf zo ongelooflijk dom is dat hij niet door heeft dat hij dat doet

Ik kan waardering hebben voor iemand die bewust de boel een beetje loopt op te naaien zoals b.v. Bart dat vorig jaar in lichte mate deed en moet ook toegeven dat dat het kijken wel wat leuker maakt, maar in dit geval (darius dus) gaat het helaas niet op aangezien deze mislukkeling niet eens z'n eigen domheid doorheeft Een eerste klas Loser !

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
  zondag 24 september 2000 @ 00:03:44 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_357676
Ksnap niet dan mensen 'm nu allemaal braaf Darius noemen...
pi_357693
Waarom ze hem braaf Darius noemen?

Ze willen morgen hun eten nog kauwen, niet soppen

pi_357706
Hij loopt zelf het hardst te kweelen dat hij er niet als artiest zit maar als mens.
Quote: Op de eerste plaats zit ik hier als mens". Waarom noemen ze MA dan allemaal bij zijn artiestennaam = Darius????
pi_357709
quote:
Op 24 september 2000 00:07 schreef JeanLeGrand het volgende:
Ze willen morgen hun eten nog kauwen, niet soppen
Zou eens tijd worden dat die Ferdi eens op z´n plaat geramt wordt
  zondag 24 september 2000 @ 00:15:01 #11
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_357727
MA (doe me aan BA denken, maar dat was een andere tv-personelijkheid ) is een echte aanwinst, brengt er wat spanning in, zonder het absolute rand-debiel niveau van dat andere rijdende gesticht te bereiken.
Down[br]Under
pi_357758
Ik erger me heel erg aan hem, maar ik zal hem missen als hij het huis uit is snik snik
Het een lekker andersom mens :
Tanden poetsen met zijn vingers
Wenkbrouwen met zijn tandeborstel
Zingen als hij zijn mond moet houden
Huilen als er niets te huilen valt
Nee laat hem blijven de streams zullen anders zo saai worden,
Try anything once, twice to be sure
  zondag 24 september 2000 @ 00:49:09 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_357835
Jaha! Ali Baba moet blijven! Echt wel! Ik heb vandaag het gezien voor het eerst, Big Brother! Ik ga bellen dat Ali erin moet blijven! En Desiree ook! Perfectemundo, Perzisch = goed!
pi_357842
Ik moet hierbij bekenen dat Ali sinds de uitzending vanavond toch een beetje mijn hart heeft gestolen, was wel al volledig op de hoogte van de ruzie maar toch, dit gaf toch net dat beetje meer he?
Ali mag zeer zeker blijven van mij! nu nog een pleister op zijn bek dat dat gezang niet meer hoorbaar is en we zijn het mannetje.
pi_357844
inderdaad.. na ruim een week is mijn conclusie ook :

ALI MOET BLIJVEN !!!!

pi_357955
Ik zit al een poosje naar de streams te kijken waar ali brood aan het maken is
hij is so sweet ik denk dat hij de eerste dagen zichzelf niet was :-)

BB zonder Ali is als een kroeg zonder bier

zondag 24 september 2000 @ 03:04:06 #17
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_358046
quote:
Op 23 september 2000 23:59 schreef Lucky het volgende:
Dat ie de boel op z'n kop zet mag inderdaad wel duidelijk zijn, t'is alleen jammer dat ie zelf zo ongelooflijk dom is dat hij niet door heeft dat hij dat doet

Ik kan waardering hebben voor iemand die bewust de boel een beetje loopt op te naaien zoals b.v. Bart dat vorig jaar in lichte mate deed en moet ook toegeven dat dat het kijken wel wat leuker maakt, maar in dit geval (darius dus) gaat het helaas niet op aangezien deze mislukkeling niet eens z'n eigen domheid doorheeft Een eerste klas Loser !

Helemaal mee eens!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_358048
Die gast spoort voor geen milimeter! Wij zijn ook maar wat blij dat er wat meer actie is in het BB huis maar je elke dag moeten ergeren aan zo'n wenkbrauwkammende oetlul dat trekken wij zelfs niet.

vandaar dat wij actie hebben

quote:
link weggehaald

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 24-09-2000 13:55]

pi_358091
sorry aaf ik vind dit te ver gan
pi_358215
quote:
Op 24 september 2000 03:05 schreef AAF het volgende:
Die gast spoort voor geen milimeter! Wij zijn ook maar wat blij dat er wat meer actie is in het BB huis maar je elke dag moeten ergeren aan zo'n wenkbrauwkammende oetlul dat trekken wij zelfs niet.

vandaar dat wij actie hebben

IK VIND DAT DIT VEEEEL TE VER GAAT!! EN WEET DIT NIET TE WAARDEREN!
quote:
link weggehaald

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 24-09-2000 13:57]

zondag 24 september 2000 @ 12:28:27 #21
5496 evi
love?? i love it!!
pi_358224
Darius: "Ja maar ik...ik...ik...ik......"
  zondag 24 september 2000 @ 13:15:47 #22
1169 BigDick
size DOES matter
pi_358251
quote:

vandaar dat wij actie hebben ondernomen

WIE spoort hier nou niet?

Mods,letten jullie wel op?!!!!

quote:
link weggehaald

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 24-09-2000 13:57]

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_358263
quote:

vandaar dat wij actie hebben ondernomen

Dit gaat te ver!
quote:
link weggehaald

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 24-09-2000 13:56]

zondag 24 september 2000 @ 13:31:05 #24
593 sjak
Juffie Bloem
pi_358273
Inderdaad bah
Lekker douchen!
pi_358281
Aaf gaat idd wat ver, maar moest toch een grote glimlach onderdrukken. Ali gaat tenslotte ook wel heel ver.
Djeezus, die vant lult je helemaol gak!
Saving the world in style...at least they say....
pi_358283
Ik word helemaal ziek van dat zigeunergelul. Het is gewoon een vadsig verwend mannetje die gaat huilen als ie zijn zin niet krijgt. En dat zweer ik op de dood van mijn zoontje
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 september 2000 @ 13:55:09 #27
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_358306
ik grijp ff in (sorry voor de late reactie, zondagmorgen he)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_361172
hahaha, waarschijnlijk happen jullie toch teveel met jullie pacmannetjes dat jullie moeten kotsen!

Het lijkt er aardig op dat jullie de site niet eens bezocht hebben of wel zeer vluchtig en niet goed op de woordspelingen hebben gelet. En ja, 'dikke bomen vangen veel wind'...eeehh?

pi_361184
Jullie kunnen je ongecensureerd afreageren op het Anti Anti Ali Forum (dus gericht tegen het Anti Ali Front!!!) op http://pub28.ezboard.com/fantialiforumfrm2

Kijk, zo zijn we dan ook wel weer...

pi_362161
We hebben nu trouwens ook een Flashgame aan de site toegevoegd waarin je naar hartelust op Ali kunt schieten!
Voor de liefhebber zullen we maar zeggen.

Veel plezier!

Anti Ali Front
http://www.aaf.mustbeher.com

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')