ja doe mij ook zoeen puntzak ermahgerd friet frietquote:
maar 8 punten!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja doe mij ook zoeen puntzak ermahgerd friet friet
ik ga er maandag, als ik er aan denk (help me herinneren) naar vragen op de cursus!!
Jupquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
HET BLIJFT OOK ZO IN JE HOOFD ZITTEN
Hmmm... niet heel erg vind ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is die essence stijf? Ik vind de 266 niet stijf genoeg
Ja mijn Sigma Angled Brush bijvoorbeeld is veel compacter en korter dus automatisch ook minder flexibelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind van 266 ook de haren te lang, waardoor hij minder stijf is ofzo? Die essence lijkt ook langharig te zijn
ja fuu ik dacht dat ik die erbij kreeg met die code, maar dat is dus zo een rondequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja mijn Sigma Angled Brush bijvoorbeeld is veel compacter en korter dus automatisch ook minder flexibel.
Ik ben ook maar haren aan het kleuren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Die van essence gebruik ik voor cleanup![]()
Oja haren kleuren
heb je aardbei/framboos? Dan zal ik geen slimpie meenemen, ik drink toch niks anders dan water of slimpiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees ik heb nog 2,5 fles Slimpie.
Maar ik heb 1 krat bier en iets van 5 flessen wijn en een zooi flesjes jillz en velen frisdrank... Drank en eten kopen voor 12 man, waarvan de helft op dieet is. Zulks een onmogelijkheid
Nee, die gifgroenequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
heb je aardbei/framboos? Dan zal ik geen slimpie meenemen, ik drink toch niks anders dan water of slimpie
More slimpie for mequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok dan neem ik wel slimpie mee
nee bah ik drink framboos of aardbeiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die sinaasappel/framboos vind ik ook lekker, maar die hebben ze hier bijna nergens. Daarnaast drink ik alleen maar groene
Groene slimpiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die sinaasappel/framboos vind ik ook lekker, maar die hebben ze hier bijna nergens. Daarnaast drink ik alleen maar groene
Ermnermnermquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef Diconnected het volgende:
Oreobonbons zitten nu in de vriezer ermahgerd
Optie 1quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
i cannot decide
zwarte nagels met accent nail perceival + rode caviar
of alles perceival met 1 accent nail rode caviar.
Ik wilde ook holo mja ik heb ze nog niet tssssquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Optie 1ik ga voor holo.... Iets.... Weet nog niet welke
preciesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil mn nieuwe lakjes. Ik heb niets te lakken
HAD JE GEWAARSCHUWED!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
IOJLDKSJKL;D. BALLETJES WORDEN ZILVER DOOR TOPCOAT
Zelfs Masja had je dat kunnen vertellenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
IOJLDKSJKL;D. BALLETJES WORDEN ZILVER DOOR TOPCOAT
Masja maakte er een prachtig verloopje vanquote:
vlg mij is er 1 waar je wel topcoat op kan doen. Lin had die geswatcht, maar idd geen topcoat gebruiken verderquote:
niet langquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
het was rood.
Ben benieuwd hoe t blijft zitten zonder topcoat grml
*wacht op de paniek van Spees*quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*wacht op de paniek van Spees*
eroverheen kan niet, dat zie je toch goed dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:07 schreef megamandy het volgende:
Houtlijm misschien? Of is dat een domme suggestie
Geen ideequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
eroverheen kan niet, dat zie je toch goed dan?
maar dat droogt toch matte opquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen ideeAls je het misschien dun met een kwastje opbrengt?
Daarna nog een shiny topcoat over de lijmquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
maar dat droogt toch matte op
Ik vind het wel bijzonder creatiefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarna nog een shiny topcoat over de lijm
Echt welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder creatief
OEH GOEIEN!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gebruik modpodge! Daar kun je zelfs je schoenen mee van glittor voorzien!
gewrapped?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
Die beads van ciate kun je niet met topcoat gebruiken. Geven ze overal aan. Andere weet ik natuurlijk nietbij mij bleef het een 2 tal dagen zitten. Enkel gewrapped met topcoat
Met avondeten hadden we gado gado dus geen vleesquote:
De tipsquote:
Mani voor het leven <3quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OEH GOEIEN!
Zou wel peal-off-basecoat gebruiken, denk dat het nooit van je leven er meer af gaat
Ik volgde de instructies die bij mij caviar set van ciate zatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
o die wrap ik met de nagellak zelf einz
ik wrap altijd mn tips met de nagellak zelf, ook als ik gewoon lakquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik volgde de instructies die bij mij caviar set van ciate zat
Zo volgzaamquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik volgde de instructies die bij mij caviar set van ciate zat
Gado gadoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met avondeten hadden we gado gado dus geen vleesEn dat merkte ik toch wel met het dansen
en nu heb ik zo'n honger
Ja het was ook heerlijkquote:
Jaquote:
TOT MORGEN ERMAHGERD EERST KEER REN ZIENquote:
ERMAGERD IK OOK!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TOT MORGEN ERMAHGERD EERST KEER REN ZIEN
WAT IS HET NU EN WAT MOET HET WORDENquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal ik m`n haar nog verven, of zal ik het maar niet doen? Dilemmaaaaaa
Het is donkerbruin met een witgrijze middenstreepquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT IS HET NU EN WAT MOET HET WORDEN
Whut witgrijs?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het is donkerbruin met een witgrijze middenstreepen de middenstreep moet chocoladebruin worden. Ik wil van het donkerbruin af maar wil niet bleken
Ik wil ze nu allemaalquote:
Welke is hetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kunstlicht en topcoat en toch holo![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs met paarse shimmer/duochrome![]()
![]()
![]()
Ludurana Galaxiaquote:
Ik word standaard uitgelachen dus dat boeit nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja als jij je er aan stoort moet je het doen, ik zal je niet uitlachen morgen
Volgens mij waait het niet in fred zijn huisquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik word standaard uitgelachen dus dat boeit niet
M`n haar is diffuus genoeg om het grijs te verbergen, maar het moet niet waaien..zeg maar
Ik moet donderdag ook op de foto bedenk ik mij nu. Beter doe ik het nu gewoon maar. Dan is het maar weer klaar hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij waait het niet in fred zijn huis
Kan ik wel regelen voor de lulzquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij waait het niet in fred zijn huis
Nee gekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij taart dr man zie ik echt een grote brede man voor me a la jerommeke van suske en wiske. Maar dat komt door hoe ze hem hier noemt
Don't eat them allquote:
Alsof je morgen niet sowieso hyper zou zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga voor de verandering maar eens op tijd naar bed.
Dan heb ik morgen velen energie![]()
![]()
Ik heb er express veel gemaakt. En veel mensen op dieet dus meer voor mijquote:
Tot morgen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga voor de verandering maar eens op tijd naar bed.
Dan heb ik morgen velen energie![]()
![]()
Yup!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zie ze niet staan trouwens. Moet zeker eerst inloggen?
Je kan niet de gewone engels opleiding doen als je je p niet haalt toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon al m'n tentamens niet gehaald deze periodewat een faal
Nope dan word ik er af getraptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kan niet de gewone engels opleiding doen als je je p niet haalt toch?
SQ KIEK ONS VERSTANDIG DOENquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, het is een seasonal. Die kun je over een jaar ook nog wel bestellen. Plus ik hoef er maar 1
niet genoeg gedaan of te moeilijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon al m'n tentamens niet gehaald deze periodewat een faal
Niet genoeg gedaan idd helaas. Veel deadlines in 1 week dus alles matig gedaan, dus heb ook matige cijfersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet genoeg gedaan of te moeilijk?
Zou je dan niet nu op safe spelen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope dan word ik er af getraptdus dan moet ik naar een andere school
vanaf nu keihard blokken dan!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Niet genoeg gedaan idd helaas. Veel deadlines in 1 week dus alles matig gedaan, dus heb ook matige cijfersMaar ik kan alles ophalen, de hertentamens zitten gelukkig beter verspreid
niet smoezen en excuzen, maar doen. Ook aan studie moet je minstens 4 uur per dag besteden, elke dag!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Niet genoeg gedaan idd helaas. Veel deadlines in 1 week dus alles matig gedaan, dus heb ook matige cijfersMaar ik kan alles ophalen, de hertentamens zitten gelukkig beter verspreid
Ben ik al te laat mee, ik had dan voor 1 feb uit moeten schrijven enzo. En heb vd week gesprek met mentor gehad, en ik kan het wel, moet er dus alleen wat harder aan trekken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zou je dan niet nu op safe spelen?
Dat dusquote:
Leugens, afgelopen semester alles gehaald ondanks mijn wangedragquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet smoezen en excuzen, maar doen. Ook aan studie moet je minstens 4 uur per dag besteden, elke dag!
Dat weet ik. Maar ik heb 4 jaar ook geen normaal onderwijs gehad dus ik moest er gewoon echt weer inkomenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet smoezen en excuzen, maar doen. Ook aan studie moet je minstens 4 uur per dag besteden, elke dag!
Ja maar jij leert ook wat makkelijker dan ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leugens, afgelopen semester alles gehaald ondanks mijn wangedrag
jij doet stiekem nog best veel denk ik, alleen geef je niks toe. Dat, of je maakt maar 20% van je tentamensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leugens, afgelopen semester alles gehaald ondanks mijn wangedrag
Ik heb alleen statistiek niet gedaan, maar daarvan heb ik ook niet eens een tentamen geprobeerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij doet stiekem nog best veel denk ik, alleen geef je niks toe. Dat, of je maakt maar 20% van je tentamens
ik ligquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gadver in je eigen zeik zitten
probeer het uitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog van die dikke kotexen liggen
je bent gewoon jaloers!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan altijd wel janken als ik hoor dat mensen geen pleur voor hun studie doen en dan alsnog slagen op de uni
Dat zijn meestal de mensen die 9ens halen en alleen thuis zitten te leren, true story.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan altijd wel janken als ik hoor dat mensen geen pleur voor hun studie doen en dan alsnog slagen op de uni
daar kan ik ook nooit zo goed tegenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
maakt mij niet uit, ik ben zelfs gezakt voor mijn mavo examen en mbo heb k alleen maar gehaald omdat het IT was.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de mensen die 9ens halen en alleen thuis zitten te leren, true story.
Het is niet alsof WO moeilijker is dan HBO, het is gewoon anders.
Ik vind jou slimmer dan sommige mensen die ik op de uni tegenkom hoor. Goed kunnen bedenken wat je moet leren/hoe je moet leren/feitjes stampen is iets anders dan slim zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maakt mij niet uit, ik ben zelfs gezakt voor mijn mavo examen en mbo heb k alleen maar gehaald omdat het IT was.
Als ik bij een uni opleiding hoor dat iemand nix hoeft te doen en alsnog haalt voel ik mij altijd echt een IQ van 10 hebben
Ik zit er nu ook niet echt meer mee ofzo, ik ben goed terercht gekomen. Vroeger had ik er wel last van maar dat was ook omdat ik na de basis als enige naar mavo ging en al mijn vriendinnen zaten op vwo / lyceum, en die waren super goed in alles en ik had super moeitequote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind jou slimmer dan sommige mensen die ik op de uni tegenkom hoor. Goed kunnen bedenken wat je moet leren/hoe je moet leren/feitjes stampen is iets anders dan slim zijn.
nou, je hebt minstens 70 hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maakt mij niet uit, ik ben zelfs gezakt voor mijn mavo examen en mbo heb k alleen maar gehaald omdat het IT was.
Als ik bij een uni opleiding hoor dat iemand nix hoeft te doen en alsnog haalt voel ik mij altijd echt een IQ van 10 hebben
Ja maar wijsheid komt met de jaren en jij bent al oudquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
Uiteraard heb ik een superieur IQ, maar ja, iemand moet het doen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar wijsheid komt met de jaren en jij bent al oud
dat is waar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar wijsheid komt met de jaren en jij bent al oud
Poedelsquote:
Bed vol met beadsquote:
Yeah rightquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een no buy doen in februari
Nee, is iets van 1,5kmquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:45 schreef Incantrix het volgende:
Is het ver rijden Schaar?
Ik ga maar eens douchen
En whehe, Spees, goeden plan!
Nee, die gaat vluchtenquote:
maakt toch niet uit? kan toch ook maandag gedaan worden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
M'n zorgpremie is niet afgeschreven gister dafuq
Was het nog gelukt met Jochem Myjer?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
wachtrij voor lowlands op ticketmaster
Siquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met Jochem Myjer?
Echt gekkenwerkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si![]()
ik begon om 10 uur in de ochtend, en 5 voor 5 ben ik er doorheen gekomen, echt vlak voordat ik naar huis zou gaan
de website was plat en kan met mobiele werktelefoon nu ff geen 0900 nummers bellen dus anders had ik daarna geen kasn meer gehad
Is altijd precies de 1e van de maand als het niet in t weekend valt. Dus daarom vond ik het vreemdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? kan toch ook maandag gedaan worden?
gewoon F5 en er gelijk weer in, meerdere hebben er last vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Is het normaal dat je weer uit die rij wordt getrapt?
Had ik gister ook, let op dat je niet uitgelogd wordtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Is het normaal dat je weer uit die rij wordt getrapt?
Hij is ook snipverkouden, dus hij zou er geen zin in hebben.. Maar hij wilde er sowieso niet bij zijnquote:
Wilkommen, welcome, bienveneu!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
275 retour parijs voor 2p met de thalys. Meh
Snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij is ook snipverkouden, dus hij zou er geen zin in hebben.. Maar hij wilde er sowieso niet bij zijn
Ik betaalde voor Londen 200 euro retour eerste klas.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom is het zo duur. Of is het raar dat ik het zo duur vind?
Ja, ik wist het niet meer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verkeerd om en verkeerd gespeld
volgens mij gebeurt er helemaal niks meer nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Had ik gister ook, let op dat je niet uitgelogd wordt
Ik heb het een jaar of 5 geleden voor 35 euro retour gedaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom is het zo duur. Of is het raar dat ik het zo duur vind?
toch welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar hallo voor 40 euro retour kun je toch niet vliegen
Moet je dan niet extra betalen voor bagage enzo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja gewoon ff rustig wachten, collega zit al in het bestelmenuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan, gebeurt er bij jou nog iets?
jawel?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
nee hoor, ryanair, easyjet etc.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja of je moet een fucking goede aanbieding hebben als je uren gaat zoeken.![]()
okee want de pagina lijkt wel bevrorenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja gewoon ff rustig wachten, collega zit al in het bestelmenu
welnee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja of je moet een fucking goede aanbieding hebben als je uren gaat zoeken.![]()
je moet ook geen koffers meenemen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Moet je dan niet extra betalen voor bagage enzo?
Waar zoeken jullie dan.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee want de pagina lijkt wel bevroren
Ik ga sowieso niet vliegen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet ook geen koffers meenemen.
je moet zien dat je in de wachtrij staat en niet op F5 mag rammen en geduld moet hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit helpt niet, wat hoor ik te zien?
ja drie dagen van te voren is het idd wel duurderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar zoeken jullie dan.
Ik kies natuurlijk nu ook de week van carnavalsvakantie uit om te kijken dus dan is het zeker ook duurder?
bevroren? Okay!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je moet zien dat je in de wachtrij staat en niet op F5 mag rammen en geduld moet hebben
londen was afgelopen aug ook 40 eu iddquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:08 schreef Mss het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden voor ¤35 op en neer naar Londen gevlogen.
Eindhoven en Maastricht vliegen ze nog hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:09 schreef Mss het volgende:
Wel jammer dat Ryanair niet meer in NL vliegt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
hij vindt ook dat als je 5min lopen van het centrum woont, dat je dan te ver van het centrum woont. Einzhij is een beetje raar soms eh vaak
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]dan passen jullie wel goed bij elkaar
neinzzzquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Die cirkel, beweegt die nog Sjaan?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd poedelshirt is afgeleverd![]()
Ik ga hem nog halen![]()
irritantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen idee gister was ik er zo doorheen
Nu maar hopen dat m'n buren nog thuis zijnquote:
GASSEN!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat m'n buren nog thuis zijn
En dat het ook daadwerkelijk pastquote:
dat is een detail.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat het ook daadwerkelijk past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |