ja doe mij ook zoeen puntzak ermahgerd friet frietquote:
maar 8 punten!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja doe mij ook zoeen puntzak ermahgerd friet friet
ik ga er maandag, als ik er aan denk (help me herinneren) naar vragen op de cursus!!
Jupquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
HET BLIJFT OOK ZO IN JE HOOFD ZITTEN
Hmmm... niet heel erg vind ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is die essence stijf? Ik vind de 266 niet stijf genoeg
Ja mijn Sigma Angled Brush bijvoorbeeld is veel compacter en korter dus automatisch ook minder flexibelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind van 266 ook de haren te lang, waardoor hij minder stijf is ofzo? Die essence lijkt ook langharig te zijn
ja fuu ik dacht dat ik die erbij kreeg met die code, maar dat is dus zo een rondequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja mijn Sigma Angled Brush bijvoorbeeld is veel compacter en korter dus automatisch ook minder flexibel.
Ik ben ook maar haren aan het kleuren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Die van essence gebruik ik voor cleanup![]()
Oja haren kleuren
heb je aardbei/framboos? Dan zal ik geen slimpie meenemen, ik drink toch niks anders dan water of slimpiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees ik heb nog 2,5 fles Slimpie.
Maar ik heb 1 krat bier en iets van 5 flessen wijn en een zooi flesjes jillz en velen frisdrank... Drank en eten kopen voor 12 man, waarvan de helft op dieet is. Zulks een onmogelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |