Kut moet ik komen en dan gaan we oorlogse spelen? Kruistocht in spijkerbroek in realtime Whahahaquote:Op [url=http://foru
m.fok.nl/topic/1928773/7/25#122357096]vrijdag 1 februari 2013 21:00[/url] schreef Argo het volgende:
[..]
Kom maar haten. Maar ik draag mijn spirituele harnas.
Neen, de duivel jouw heer en meester daar vecht ik al dagelijks mee. Maar Micheal zal de serpent verbannen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:02 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Kut moet ik komen en dan gaan we oorlogse spelen? Kruistocht in spijkerbroek in realtime Whahaha
Ze zijn er al!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:05 schreef tiho1 het volgende:
Pfff. Dat en ook nog vloeren leggen. Respect Argo . Hopen dat je aar(d)sengel snel komt dan.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het zo apart dat er zo gehaat wordt op het geloof.
Als je niet wilt geloven is dat prima. Maar je hebt niets over iemand anders te zeggen? Dus waar maak je je druk om? Als jij vindt dat God niet bestaat, prima, maar de meeste van jullie zijn volwassen mensen. Heb je dan zo weinig inlevingvermogen in anderen?
Iets met, behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Als iets voor jou heel belangrijk is vind je het ook niet prettig als andere mensen het gaan uitlachen of de grond in trappen.
Lees het eerst eens door dan kan je lezen hoe debiel hij zijn geloof hier promoot.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef roos94 het volgende:
Als je niet wilt geloven is dat prima. Maar je hebt niets over iemand anders te zeggen? Dus waar maak je je druk om? Als jij vindt dat God niet bestaat, prima, maar de meeste van jullie zijn volwassen mensen. Heb je dan zo weinig inlevingvermogen in anderen?
Iets met, behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Als iets voor jou heel belangrijk is vind je het ook niet prettig als andere mensen het gaan uitlachen of de grond in trappen.
Iets met een balk, een splinter en een oog?quote:
Op vrijdag 1
februari 2013 22:45 schreef
roos94 het
volgende:
Als je niet wilt geloven is dat prima. Maar je hebt niets over iemand
anders te zeggen? Dus waar maak je je druk om? Als jij vindt dat God
niet bestaat, prima, maar de meeste van jullie zijn volwassen mensen.
Heb je dan zo weinig inlevingvermogen in anderen?
Iets met, behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Als
iets voor jou heel belangrijk is vind je het ook niet prettig als andere
mensen het gaan uitlachen of de grond in trappen.
Dat gaat voor dit topic niet op. Ík heb geen vuil woord over atheïsten gezegd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Iets met een balk, een splinter en een oog?
Ik heb het ook niet over jou specifiek.quote:
Op vrijdag 1
februari 2013 23:37 schreef
roos94 het
volgende:
[..]
Dat gaat voor dit topic niet op. Ík heb geen vuil woord over atheïsten
gezegd.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef roos94 het volgende:
Geloof alleen kan ook geen kwaad, het is de religie, de set van regels en het beleid wat er uit voortkomt, welke nog steeds negatieve invloed uitoefent op het leven van atheïsten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef roos94 het volgende:
VROEGER:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef highender het volgende:
[..]
Geloof alleen kan ook geen kwaad, het is de religie, de set van regels en het beleid wat er uit voortkomt, welke nog steeds negatieve invloed uitoefent op het leven van atheïsten.
Daar zijn gelovigen het dus niet mee eensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef roos94 het volgende:
Maar je hebt niets over iemand anders te zeggen?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
VROEGER:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NU:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OOK JIJ KAN JE LEVEN NOG BETEREN!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:40 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is TS een bekrompen zieltje zeg, geen haar beter dan de bekrompen kerkganger die iedereen die niet naar de kerk gaat als triest ziet
Go Argo!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen of in dit geval je vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |