Ik maakte me eerst ernstige zorgen, maar het werd alsmaar gekker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:48 schreef Tamashii het volgende:
Oke, dit was een overduidelijke troll actie. Kusjes.
Jezus. Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef Argo het volgende:
[..]
En lees je eerst wat beter in voordat je gaat trollen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik maakte me eerst ernstige zorgen, maar het werd alsmaar gekker.
Klopt, maar weinig mensen geloofden me niet blijkbaar. Ach, ik geloof ook niks!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik maakte me eerst ernstige zorgen, maar het werd alsmaar gekker.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef Tamashii het volgende:
Jezus. Alsjeblieft zeg. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel religieuze mensen.
Ik heb je een aantal keren terecht gesteld, en je vraagstelling betreft abortus was gewoon heel erg mis en nasty.... :'')quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar weinig mensen geloofden me niet blijkbaar. Ach, ik geloof ook niks!
Satan is vast goed in Bed. Of zou God beter zijn? Zal Ik Trouwens Elk Woord Met Een Hoofdletter Schrijven?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Argo het volgende:
[..]Waarom dat dan? Jij snapt de liefde van God niet. Ga maar lekker met Satan rollen...
Satan is een trouwe dienaar van God knul. Leer je eigen religie eerst eensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Argo het volgende:
[..]Waarom dat dan? Jij snapt de liefde van God niet. Ga maar lekker met Satan rollen...
Nou zo zei je dat op dat moment niet anders!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb je een aantal keren terecht gesteld, en je vraagstelling betreft abortus was gewoon heel erg mis en nasty.... :'')
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Satan is vast goed in Bed. Of zou God beter zijn? Zal Ik Trouwens Elk Woord Met Een Hoofdletter Schrijven?
Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:52 schreef Grouch het volgende:
[..]
Satan is een trouwe dienaar van God knul. Leer je eigen religie eerst eens
Ik gaf eerlijk antwoord op de vraag, maar daar kon je niet veel bij trollen. Omdat ik er slimmer antwoord op gaf....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:52 schreef Tamashii het volgende:
Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Argo het volgende:
Jij staat straks aan de poort, ik niet. Ik heb steun, een plekje dat niemand me kan afpakken. Ik heb tijd voor God, de heilige Rita steunt mij en ach wat heb jij? Ja de lusten van het leven. Maar goed die kunnen je altijd worden afgepakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:54 schreef Tamashii het volgende:
Omg je maakt mijn dag compleet en geweldig. Bedankt. Dikke pluim voor je onnozelheid.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Tamashii het volgende:
Behalve als God niet bestaat en je als je dood bent moederziel alleen in een kist ligt te rotten.
Wat bedoel je? Dat ze het met kleine jongetjes doen en dan betrapt of aangegeven worden is een zelfgecreerd probleem met gay zijn mi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Respect.Je bent verder dan mij gegroeid.
Ik ben blij dat er echter nog bondgenoten zijn hier zo.Maar word je wel goed geaccepteerd als lesbiene?
Ik zelf heb geen problemen met gay people maar sommige pastoren ewel....
Jij snapt het niet dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:57 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat ze het met kleine jongetjes doen en dan betrapt of aangegeven worden is een zelfgecreerd probleem met gay zijn mi.
Voor de rest is het dezelfde jurkenpoppenkast als sinterklaas waar volwassen verstandige mensen ook niet meer in geloven. En deze man probeert je niet te indoctrineren. Die geeft kado,s. +1 voor sinterklaas.
Dus je weet dat Satan Gods aanklager is en hem trouw dient conform de christelijke doctrine ?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef Grouch het volgende:
Dus je weet dat Satan Gods aanklager is en hem trouw dient conform de christelijke doctrine ?
Goedzo. There may be hope for you yet !
Jullie snappen mij niet maar ik ben vloeren legger van beroep niet geweldig goed in uitleggen en zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef tiho1 het volgende:
En je kan klaarblijkelijk ook niet goed uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |