Waarom branden niet gelovigen eigenlijk in de hel? De meesten doen niets verkeerds op aarde hoor.. Worden ze dan gestraft omdat ze niet willen geloven?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heks? Heks? Weet je wat! Ik zal dit tegen God vertellen. Hij zal wraak nemen.
Nee hij zal nooit zeggen dat hij mensen laat branden in de hel. Dat is Godslastering. Satan laat mensen branden hij haalt ze weg van God, God staat echter met open armen voor iedereen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef Tamashii het volgende:
Ohnee he. Ga jij nou tegen mij zeggen adt ik het niet begrijp?! God praat tegen mij. Niet tegen jou.
Ja een steppeboer in Mongolië leeft juist onschuldiger dan de moderator hier.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
Waarom branden niet gelovigen eigenlijk in de hel? De meesten doen niets verkeerds op aarde hoor.. Worden ze dan gestraft omdat ze niet willen geloven?
Satan = god.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hij zal nooit zeggen dat hij mensen laat branden in de hel. Dat is Godslastering. Satan laat mensen branden hij haalt ze weg van God, God staat echter met open armen voor iedereen.
Hoezo zou dat een straf zijn ? Voor eeuwig licht en warmte uitstralen klinkt mij best lief in de oren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
Waarom branden niet gelovigen eigenlijk in de hel? De meesten doen niets verkeerds op aarde hoor.. Worden ze dan gestraft omdat ze niet willen geloven?
Ga je mond spoelen of in dit geval je vingers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja een steppeboer in Mongolië leeft juist onschuldiger dan de moderator hier.
[..]
Satan = god.
Waarom geloof jij in god en waarop baseer jij het bestaan van god?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
Alleen de titel gelezen.
Ik geloof zeker in God en vind het jammer dat mensen steeds maar weer moeten komen vertellen dat Hij niet zou bestaan. Het maakt me moe en intens verdrietig.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
Wat een onzin dit zeg, ik vind het zeer naar ook dat er zo over geloof wordt gesproken. Geloof maakt mij een heel blij persoon, het maakt me gelukkig diep in mijn hart. Ik weet dat er een persoon bestaat die mij in de gaten houdt en zorgt dat mij het beste overkomt. Ik vind dat andere mensen die niet in God geloven maar weg moeten van de Aarde. Misschien kunnen ze naar een andere planeet worden verbannen zodat de Aarde bedoeld is voor mensen die God liefhebben en respecteren. Elke dag bid ik 5 keer en dan hoor ik God zijn stem toenadering zoeken, dat is een puur geluksmoment. Niemand die gelooft kan zo toegewijd en respectvol zijn als ik, iedereen zou hier in mee moeten gaan en anders is het gewoon onzin.
Eigen ervaring. Ik krijg echt contact met Hem als ik me tot Hem richt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:36 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Waarom geloof jij in god en waarop baseer jij het bestaan van god?
Gebruik je ook drugs?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Eigen ervaring. Ik krijg echt contact met Hem als ik me tot Hem richt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hij zal nooit zeggen dat hij mensen laat branden in de hel. Dat is Godslastering. Satan laat mensen branden hij haalt ze weg van God, God staat echter met open armen voor iedereen.
De meeste?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb het niet helemaal gelezen maar ik ben van mening dat geloof de oorzaak is van de meeste oorlogen.
Ik vind geloof een slecht iets, het onderdrukt de mens! Weg met het geloof
Trolllololllquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vroeger iedere dag maar nu heb ik het niet meer nodig. Ik haal m'n kracht uit God.
Nee. Lucifer zal er altijd voor je zijn en je nooit laten vallen. Hij houdt namelijk werkelijk van je, hoezeer jij hem ook haat.quote:
Scheer je weg ongelovige...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:43 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
20:39 schreef Grouch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw het is een echte hunk.
Als ik een kruis kus, gaat hij weg...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nee. Lucifer zal er altijd voor je zijn en je nooit laten vallen. Hij houdt namelijk werkelijk van je, hoezeer jij hem ook haat.
Maar natuurlijk. Hij respecteert je privacy als jij je hoofd in iemands kruis begraaft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Als ik een kruis kus, gaat hij weg...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:45 schreef Grouch het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Hij respecteert je privacy als jij je hoofd in iemands kruis begraaft.
Maar na afloop is hij er voor je.
Ik wist het al vanaf het begin. Jij snapt zijn woord niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:48 schreef Tamashii het volgende:
Oke, dit was een overduidelijke troll actie. Kusjes.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wist het al vanaf het begin. Jij snapt zijn woord niet.
Eigenlijk moet je je schamen en diep ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |