Sorry, maar daar geloof ik dan weer niet in. Ik denk gewoon dat de wereld dadelijk uit elkaar valt van ellende als die mensen nog niet geloven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ze praten anders als de ruiters komen.
Mensen doen oorlog voeren om status, macht,geld en andere zonden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef n00b13 het volgende:
Zolang mensen vanuit hun geloof goede dingen doen vind ik het prima.
Als ze oorlog gaan lopen maken donderen ze maar op.
Omdat je geïndoctrineerd bent door je omgeving.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik blijf voor altijd bij mijn standpunt. Ik merk elke dag hoeveel God van mij houdt.
Nee Jezus zal terugkeren, dat weet ik 100% zeker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry, maar daar geloof ik dan weer niet in. Ik denk gewoon dat de wereld dadelijk uit elkaar valt van ellende als die mensen nog niet geloven.
Nee hoor. God zal nooit in een spiegel verschijnen. En zeker niet met jou erbij, wat een rare jongen ben jij zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Over het algemeen zie ik hem elke dag in de spiegel.
Hoezo dat dan? Ik bedoel, ik ken maar een paar gelovige personen, de rest heb ik verbannen uit mijn leven omdat ze mijn geloof niet aanhingen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Omdat je geïndoctrineerd bent door je omgeving.
Is goed lieverd. *KroelKroel*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik blijf voor altijd bij mijn standpunt. Ik merk elke dag hoeveel God van mij houdt.
Hoe durf je heks. Op de brandstapel met jou!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik bedoel, ik ken maar een paar gelovige personen, de rest heb ik verbannen uit mijn leven omdat ze mijn geloof niet aanhingen.
Ik geef toe, dat kan ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
wat een rare jongen ben jij zeg.
Luister dit gewoon.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoe durf je heks. Op de brandstapel met jou!!!
Eeehm, nee. Zowel Jezus als de ruiters zijn allang langsgeweest. De mensen die het verdienden zijn naar de hemel gedragen; de rest bleef hier achter. Dat waren dus onze voorouders.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze moeten nog komen en Jezus zal ook terugkeren.
Nee, ik hoef dit soort dingen niet te lezen, ik weet dat God dit afkeurt en je zal branden.quote:
Nee dat is niet zo. God zal mij niet verlaten!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef Grouch het volgende:
[..]
Eeehm, nee. Zowel Jezus als de ruiters zijn allang langsgeweest. De mensen die het verdienden zijn naar de hemel gedragen; de rest bleef hier achter. Dat waren dus onze voorouders.
Jammer, maar helaas. We zullen het nu dus zelf moeten doen.
En jij dit...quote:
Heks? Heks? Weet je wat! Ik zal dit tegen God vertellen. Hij zal wraak nemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoe durf je heks. Op de brandstapel met jou!!!
Uiteraard mogen ze dan ook opdonderen.quote:
Op vrijdag 1
februari 2013 20:24 schreef
Argo het
volgende:
[..]
Mensen doen oorlog voeren om status, macht,geld en andere zonden.
God is geen laser kanon hoe kun je zulke dingen zegt, God houdt van iedereen. Het is Satan die mensen laat branden hij haalt de niet gelovers weg!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik hoef dit soort dingen niet te lezen, ik weet dat God dit afkeurt en je zal branden.
Oh das mooi. Ik moet hem ook nog even spreken. Ik krijg namelijk nog geld van hem.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heks? Heks? Weet je wat! Ik zal dit tegen God vertellen. Hij zal wraak nemen.
Wat? Nouuu, jij bent niet wijs. God heeft ook een normaal leven hoor, hij zal ook mensen haten!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Argo het volgende:
[..]
God is geen laser kanon hoe kun je zulke dingen zegt, God houdt van iedereen. Het is Satan die mensen laat branden hij haalt de niet gelovers weg!
Nee jij snapt het duidelijk niet God is liefde!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
mensen laat branden hij haalt de niet gelovers weg!
Wat? Nouuu, jij bent niet wijs. God heeft ook een normaal leven hoor, hij zal ook mensen haten!
Dat denk ik niet. God handeld niet in geld maar in liefde en trouw en respect.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Oh das mooi. Ik moet hem ook nog even spreken. Ik krijg namelijk nog geld van hem.
Jawel. Het staat hier geschreven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. God handeld niet in geld maar in liefde en trouw en respect.
Ohnee he. Ga jij nou tegen mij zeggen adt ik het niet begrijp?! God praat tegen mij. Niet tegen jou.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee jij snapt het duidelijk niet God is liefde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |