Nee inderdaad, ben je ook voor het houden van een baby na verkrachting? Ik vind echt dat dat zou moeten, want elk leven is er een en elk leven heeft God gewild zodat ze in hem kunnen geloven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Terechte opmerking. Het concept van houden van elkaar, is mooi. Deze wereld is vervuild niet het milieu maar de mensen en het moraal. Dit is niet de wereld van mijn God.
Nou ja, dat is nog maar de vraag hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:07 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
Jep en als religie nou niet bestond waren de middeleeuwen misschien niet zo'n tijd van stilstand geweest en hadden we nou minstens 500 jaar op onze tijd vooruitgelopen
Hmm ik ben hier tegenstrijdig in. Omdat ik niet geloof dat God verkrachting als iets goeds ziet. Hoop ik dat als het kind geboren wordt, God heel veel genade heeft. Echt veel genaden. Het weghalen van het kind is natuurlijk het weghalen van God. Maar Sint Dimpna is ook vroeg gestorven als meisje. En zij was een heilige. Ik denk dat abortus hier mag, want God zal haar in de hemel opnemen. Verkrachting is niet iets waar God voor staat, wat daaruit voortvloeit ook niet dat denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ben je ook voor het houden van een baby na verkrachting? Ik vind echt dat dat zou moeten, want elk leven is er een en elk leven heeft God gewild zodat ze in hem kunnen geloven.
Nee hoor. Wij zullen verteren tussen 4 plankjes!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is een trol? Ik begrijp het niet hoor. Waarom zouden wij niet gelukkiger zijn? Wij hebben het besef dat er iemand is die goed voor ons zorgt, ons helpt en we lang leven in de hemel hierna. Jullie gaan gewoon naar de hel, ik bedoel, ja.
Je spreekt over onzin, maar je schrijft wel het bovenstaande?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
Wat een onzin dit zeg, ik vind het zeer naar ook dat er zo over geloof wordt gesproken. Geloof maakt mij een heel blij persoon, het maakt me gelukkig diep in mijn hart. Ik weet dat er een persoon bestaat die mij in de gaten houdt en zorgt dat mij het beste overkomt. Ik vind dat andere mensen die niet in God geloven maar weg moeten van de Aarde. Misschien kunnen ze naar een andere planeet worden verbannen zodat de Aarde bedoeld is voor mensen die God liefhebben en respecteren. Elke dag bid ik 5 keer en dan hoor ik God zijn stem toenadering zoeken, dat is een puur geluksmoment. Niemand die gelooft kan zo toegewijd en respectvol zijn als ik, iedereen zou hier in mee moeten gaan en anders is het gewoon onzin.
Ja dat bedoel ik, maar ik ben eigenlijk wel van mening dat God alles goed vindt. Ik bedoel, hij regelt alles toch zelf?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ik ben hier tegenstrijdig in. Omdat ik niet geloof dat God verkrachting als iets goeds ziet. Hoop ik dat als het kind geboren wordt, God heel veel genade heeft. Echt veel genaden. Het weghalen van het kind is natuurlijk het weghalen van God. Maar Sint Dimpna is ook vroeg gestorven als meisje. En zij was een heilige. Ik denk dat abortus hier mag, want God zal haar in de hemel opnemen. Verkrachting is niet iets waar God voor staat, wat daaruit voortvloeit ook niet dat denk ik.
Nouja, beter jij dan ik zullen we maar zeggen he!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij zullen verteren tussen 4 plankjes!
Helaas ben jij al een gevallen. Vergaan door een web des leugens bij mensen die zich doen aan corruptie, geld en macht en dat te kunnen bereiken door mensen te manipuleren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef Argo het volgende:
En dat kan je afgenomen worden, terwijl ik en God een plekje hebben dat niemand me kan afnemen.
Hee, maar oorlogen zijn juist goed voor de wereld. Hoe raar het ook klinkt. Ze maken de economie sterker, wanneer het voorbij is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind ook echt dat als de mensen zouden geloven, het een betere wereld zou zijn. Er zouden geen oorlogen meer zijn, mensen zouden geen ruzie meer maken want iedereen zou het hart van God hebben en weten dat er betere manieren zijn. Er zouden dan ook geen verkrachtingen meer plaats vinden en zowel vindt niemand dat erg want God vindt dat ook niet erg.
Nee zeer zeker niet, kijk naar deze wereld. Is dat de wereld van God? Dacht het niet, snode plannetjes en het vuile gedrag van bepaalde mensen dat is wat er mis is. Ik denk en geloof echt dat de wereld vergaat op het moment dat de laatste christen sterft. De duivel heeft veel in zijn macht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, maar ik ben eigenlijk wel van mening dat God alles goed vindt. Ik bedoel, hij regelt alles toch zelf?
Ja dat hebben ook gezien tijdens de middeleeuwen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind ook echt dat als de mensen zouden geloven, het een betere wereld zou zijn. Er zouden geen oorlogen meer zijn, mensen zouden geen ruzie meer maken want iedereen zou het hart van God hebben en weten dat er betere manieren zijn. Er zouden dan ook geen verkrachtingen meer plaats vinden en zowel vindt niemand dat erg want God vindt dat ook niet erg.
Nee, wat jij doet moet je zelf weten van hem. Het boeit hem gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, maar ik ben eigenlijk wel van mening dat God alles goed vindt. Ik bedoel, hij regelt alles toch zelf?
Dat zal niet gebeuren. Genoeg gekkies op deze aarde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee zeer zeker niet, kijk naar deze wereld. Is dat de wereld van God? Dacht het niet, snode plannetjes en het vuile gedrag van bepaalde mensen dat is wat er mis is. Ik denk en geloof echt dat de wereld vergaat op het moment dat de laatste christen sterft. De duivel heeft veel in zijn macht.
Dit is gewoon ook aantoonbare onzin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp niet hoe je dat kunt zeggen, maar goed. God gelooft in mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je spreekt over onzin, maar je schrijft wel het bovenstaande?
Nee doet hij niet. Hij heeft je allang laten vallen. Hij heeft iedereen inmiddels laten vallen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je dat kunt zeggen, maar goed. God gelooft in mij.
Wat?! Nou. God geeft mij anders gewoon gelijk, ik krijg het nu door namelijk. Jij ziet God niet eens dus wat praat je nou.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dit is gewoon ook aantoonbare onzin.Het is zelfs op geen enkele manier te beargumenteren dat god zelf vredelievend is. En het is ook aantoonbaar onzin dat het geloof in een hogere macht mensen zou weerhouden van misdaden tegenover andere mensen.
Je moet toch wel vreselijke naïef zijn om dit ook maar enigszins te willen geloven. Ik vond Argo al redelijk apart, maar jij verslaat hem wat dat betreft met vlag en wimpel.
Sorry hoor, maar dit is dus echt geen taalgebruik meneertje, hoe kan je dat nou zeggen in het bijzijn van God.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:22 schreef n00b13 het volgende:
Ik geloof dat ik moet poepen, nou geloof ik niet, dus laat maar...
Gast... de Apocalyps was 300 jaar geleden. Wij zijn de nazaten van de mensen die het niet gehaald hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:21 schreef Argo het volgende:
Als de ruiters komen, praten jullie anders.
*Edit* Ach laat ook maar, I have been troll-baited.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je dat kunt zeggen, maar goed. God gelooft in mij.
Maar ze praten anders als de ruiters komen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is dus echt geen taalgebruik meneertje, hoe kan je dat nou zeggen in het bijzijn van God.
Ze moeten nog komen en Jezus zal ook terugkeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef Grouch het volgende:
volgende:
Als de ruiters komen, praten jullie anders.
Gast... de Apocalyps was 300 jaar geleden. Wij zijn de nazaten van de mensen die het niet gehaald hebben.
Leren ze jullie tegenwoordig niets meer op school ?
Over het algemeen zie ik hem elke dag in de spiegel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat?! Nou. God geeft mij anders gewoon gelijk, ik krijg het nu door namelijk. Jij ziet God niet eens dus wat praat je nou.
Nee hoor. Ik blijf voor altijd bij mijn standpunt. Ik merk elke dag hoeveel God van mij houdt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Al was het maar om de laatste zin. Ik ga er inderdaad niet in mee, dus jouw geloof is onzin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |