Wat is dit nou weer voor nietszeggende zin...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is ingewikkeld, het is ingewikkeld.... Maar vele heilige hebben mensen geholpen.
Veel heilige hebben mensen genezen etc allemaal in de naam van God.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor nietszeggende zin...
Alleen dit alquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Respect.Je bent verder dan mij gegroeid.
Ik ben blij dat er echter nog bondgenoten zijn hier zo.Maar word je wel goed geaccepteerd als lesbiene?
Ik zelf heb geen problemen met gay people maar sommige pastoren wel....
Nou ja, met iets anders zou hij ook niet kunnen komen. Zijn god werkt in allerlei mysterieuze manieren, maar als men het niet begrijpt en zeer redelijke kritische vragen stelt, dan zal je branden in een hel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor nietszeggende zin...
Ja klopt maar dat heeft niets met God te maken maar met de mensen die soms.... dom doen,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:01 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
Alleen dit alMiddeleeuws gedoe.
Kritische vragen maken alles kapot.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja, met iets anders zou hij ook niet kunnen komen. Zijn god werkt in allerlei mysterieuze manieren, maar als men het niet begrijpt en zeer redelijke kritische vragen stelt, dan zal je branden in een hel.
Tja...
Oh zo, ja nja goed van die mensen als ze ontwikkelingswerk doen (denk dat je zoiets bedoelt), maar zie nog steeds niet hoe god die kinderen geholpen heeft dan. Of hebben die heilige visioenen gehad waarin god zei dat ze kinderen moesten helpen? Vertel eens wat meerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Veel heilige hebben mensen genezen etc allemaal in de naam van God.
Mwuah, de wetenschappelijke methode bewijst toch anders.quote:
Sint Germaine Cousin is geholpen door God.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
Oh zo, ja nja goed van die mensen als ze ontwikkelingswerk doen (denk dat je zoiets bedoelt), maar zie nog steeds niet hoe god die kinderen geholpen heeft dan. Of hebben die heilige visioenen gehad waarin god zei dat ze kinderen moesten helpen? Vertel eens wat meer
Jep en als religie nou niet bestond waren de middeleeuwen misschien niet zo'n tijd van stilstand geweest en hadden we nou minstens 500 jaar op onze tijd vooruitgelopenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mwuah, de wetenschappelijke methode bewijst toch anders.
Oh thanks man nu snap ik het allemaalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Sint Germaine Cousin is geholpen door God.
Ze werd mishandeld, en God hielp haar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
Oh thanks man nu snap ik het allemaal
Hoe? Hij versloeg de mishandelaar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze werd mishandeld, en God hielp haar.
Ze moest schapen hoeden maar wilde ook naar de kerk. God beschermde haar schapen als ze naar de kerk ging, en ze is zelfs eens over het water gaan lopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:10 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Hoe? Hij versloeg de mishandelaar?
Amen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
Wat een onzin dit zeg, ik vind het zeer naar ook dat er zo over geloof wordt gesproken. Geloof maakt mij een heel blij persoon, het maakt me gelukkig diep in mijn hart. Ik weet dat er een persoon bestaat die mij in de gaten houdt en zorgt dat mij het beste overkomt. Ik vind dat andere mensen die niet in God geloven maar weg moeten van de Aarde. Misschien kunnen ze naar een andere planeet worden verbannen zodat de Aarde bedoeld is voor mensen die God liefhebben en respecteren. Elke dag bid ik 5 keer en dan hoor ik God zijn stem toenadering zoeken, dat is een puur geluksmoment. Niemand die gelooft kan zo toegewijd en respectvol zijn als ik, iedereen zou hier in mee moeten gaan en anders is het gewoon onzin.
Hoe kun je dit nou zeggen? Mensen die niet geloven zijn niet gelukkig. Dat kan toch niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef HSG het volgende:
Geloven in iets is voor jezelf. Religie is voor domme mensen.
Gewoon... door het neer te zetten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou zeggen? Mensen die niet geloven zijn niet gelukkig. Dat kan toch niet.
Ik kan dit echt niet begrijpen hoor, ben jij wel gelukkig? Volgens mij niet, anders zou je ook niet zo raar typen.quote:
Dit is een trol toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
Wat een onzin dit zeg, ik vind het zeer naar ook dat er zo over geloof wordt gesproken. Geloof maakt mij een heel blij persoon, het maakt me gelukkig diep in mijn hart. Ik weet dat er een persoon bestaat die mij in de gaten houdt en zorgt dat mij het beste overkomt. Ik vind dat andere mensen die niet in God geloven maar weg moeten van de Aarde. Misschien kunnen ze naar een andere planeet worden verbannen zodat de Aarde bedoeld is voor mensen die God liefhebben en respecteren. Elke dag bid ik 5 keer en dan hoor ik God zijn stem toenadering zoeken, dat is een puur geluksmoment. Niemand die gelooft kan zo toegewijd en respectvol zijn als ik, iedereen zou hier in mee moeten gaan en anders is het gewoon onzin.
Terechte opmerking. Het concept van houden van elkaar, is mooi. Deze wereld is vervuild niet het milieu maar de mensen en het moraal. Dit is niet de wereld van mijn God.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind ook echt dat als de mensen zouden geloven, het een betere wereld zou zijn. Er zouden geen oorlogen meer zijn, mensen zouden geen ruzie meer maken want iedereen zou het hart van God hebben en weten dat er betere manieren zijn. Er zouden dan ook geen verkrachtingen meer plaats vinden en zowel vindt niemand dat erg want God vindt dat ook niet erg.
Ik ben meer gelukkiger geworden door geen religie meer aan te hangen in mezelf te geloven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan dit echt niet begrijpen hoor, ben jij wel gelukkig? Volgens mij niet, anders zou je ook niet zo raar typen.
Wat is een trol? Ik begrijp het niet hoor. Waarom zouden wij niet gelukkiger zijn? Wij hebben het besef dat er iemand is die goed voor ons zorgt, ons helpt en we lang leven in de hemel hierna. Jullie gaan gewoon naar de hel, ik bedoel, ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
Dit is een trol toch?Anders bewijst het al helemaal weer dat het een sekte is.
Nee jij snapt het niet, ga maar eens zoeken wat een sekte is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
Dit is een trol toch?Anders bewijst het al helemaal weer dat het een sekte is.
En dat kan je afgenomen worden, terwijl ik en God een plekje hebben dat niemand me kan afnemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ben meer gelukkiger geworden door geen religie meer aan te hangen in mezelf te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |