abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122352790
Alleen de titel gelezen.

Ik geloof zeker in God en vind het jammer dat mensen steeds maar weer moeten komen vertellen dat Hij niet zou bestaan. Het maakt me moe en intens verdrietig.
pi_122352866
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
Alleen de titel gelezen.

Ik geloof zeker in God en vind het jammer dat mensen steeds maar weer moeten komen vertellen dat Hij niet zou bestaan. Het maakt me moe en intens verdrietig.
Het feit dat je het niet eens leest betekent al dat je bang bent om toch te gaan twijfelen. Moet je vanavond weer jezelf in slaap gaan huilen in dat gristenbedje van je.
pi_122352877
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef Semisane het volgende:

[..]

En die "Heer" is daar niet toe in staat? :')
Hij heeft wel betere dingen te doen. En gaat zijn eigen kinderen niet straffen, hij houdt van iedereen.

quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Sodemieter op kneusje
Ik hou ook van jou!

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
Alleen de titel gelezen.

Ik sluit me bij je aan.
pi_122352890
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef Gouwenaartje het volgende:

[..]

Het feit dat je het niet eens leest betekent al dat je bang bent om toch te gaan twijfelen. Moet je jezelf vanavond weer huilend in dat gristenbedje van je liggen.
Ga toch weg stomme troll..
pi_122352967
je bent zeker een hippie
pi_122352979
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef Argo het volgende:

[..]

Ga toch weg stomme troll..
Niks trol :@
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:34:30 #32
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_122353040
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef Argo het volgende:

[..]

Hij heeft wel betere dingen te doen. En gaat zijn eigen kinderen niet straffen, hij houdt van iedereen.
Als deze "heer" toevallig als eigenschappen almachtigheid, alwetendheid en ook nog een overal aanwezig is, dan is dat niet zo relevant, lijkt me.

Daarbij als die "heer" geen heil ziet in het straffen van mensen die zich niet zo fijn uitdrukken over hem, dan lijkt het me van een onoverkomelijke arrogantie getuigen dat jij denkt dit wel te moeten doen. :')

Dus zeg het maar. 8-)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_122353096
Moet je dit zien.

http://www.betteld.nl/jeugd/home/

Lekker voor een godsvermogen in een herberg zitten. Beetje ijsjes eten en christelijk gezang aanhoren :O
pi_122353214
Sowieso... Geloof :')
pi_122353260
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:34 schreef Semisane het volgende:

[..]

Als deze "heer" toevallig als eigenschappen almachtigheid, alwetendheid en ook nog een overal aanwezig is, dan is dat niet zo relevant, lijkt me.

Daarbij als die "heer" geen heil ziet in het straffen van mensen die zich niet zo fijn uitdrukken over hem, dan lijkt het me van een onoverkomelijke arrogantie getuigen dat jij denkt dit wel te moeten doen. :')

Dus zeg het maar. 8-)
Je begrijpt hem verkeerd, hij doet alles uit liefde. Hij is geen alwetende detective die straft etc. Hij is slechts een liefdevolle vader, die zijn kinderen die gered willen worden red. Hij is almachtig. Jij kan zoiets als God niet begrijpen een te complex wezen.
pi_122353268
Sterf, gij ongelovige.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_122353314
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Sterf, gij ongelovige.
Dat is iets tussen hem en God.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:40:01 #38
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_122353333
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef Argo het volgende:

[..]

Je begrijpt hem verkeerd, hij doet alles uit liefde. Hij is geen alwetende detective die straft etc. Hij is slechts een liefdevolle vader, die zijn kinderen die gered willen worden red. Hij is almachtig. Jij kan zoiets als God niet begrijpen een te complex wezen.
Waarom denk jij hem wel te begrijpen dan? En zelfs op zo'n manier dat jij denkt dat jij wel weet wat er moet gebeuren met mensen die zich niet zo charmant uitlaten over deze entiteit?
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_122353413
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef Semisane het volgende:

[..]

Waarom denk jij hem wel te begrijpen dan? En zelfs op zo'n manier dat jij denkt dat jij wel weet wat er moet gebeuren met mensen die zich niet zo charmant uitlaten over deze entiteit?
Hij is liefde, maar als je die liefde niet accepteert en niet naar hem luistert ga je naar de hel. God is wel eens boos geworden denk maar aan de ark. En andere bijbelseverhalen.
pi_122353562
De band tussen God en mij is zo intens. Ik ben zo gelukkig nu ik mij helemaal aan Hem gegeven heb.
pi_122353829
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Argo het volgende:

[..]

Hij is liefde, maar als je die liefde niet accepteert en niet naar hem luistert ga je naar de hel. God is wel eens boos geworden denk maar aan de ark. En andere bijbelseverhalen.
Ik bid elke dag dat Hij de Zuiderzee in ere hersteld, ondanks dat ik daar zelf ook bij zal omkomen, maar soms moet je een hoog offer brengen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:53:19 #42
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_122353943
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Argo het volgende:

[..]

Uiteraard kan je boos worden op diegene die je lief hebben, maar de hele wereld verdrinken is in mijn ogen toch een behoorlijke schizofrene versie van de liefde. Laat staan ongehoorzame schepsels voor eeuwig straffen in zoiets als de hel. Dat getuigd toch echt niet heel erg van een stabiele persoonlijkheid.

Van mij mag je je leven er aan ophangen hoor, daar niet van, maar het komt bij mij uitermate weinig overtuigend over. Maar goed ik ben ook zo een die de bijbelse god totaal onwaarschijnlijk acht.
pi_122353984
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef Argo het volgende:

[..]

Leg jij dat ook even uit aan een stervend aidsweesje in Afrika, dat ondanks dagelijks bidden wordt opgegeten door vliegjes ?
pi_122354072
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:53 schreef Semisane het volgende:

[..]

Uiteraard kan je boos worden op diegene die je lief hebben, maar de hele wereld verdrinken is in mijn ogen toch een behoorlijke schizofrene versie van de liefde. Laat staan ongehoorzame schepsels voor eeuwig straffen in zoiets als de hel. Dat getuigd toch echt niet heel erg van een stabiele persoonlijkheid.

Van mij mag je je leven er aan ophangen hoor, daar niet van, maar het komt bij mij uitermate weinig overtuigend over. Maar goed ik ben ook zo een die de bijbelse god totaal onwaarschijnlijk acht.
Je slaat de plank finaal mis..

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:54 schreef Grouch het volgende:

[..]

Leg jij dat ook even uit aan een stervend aidsweesje in Afrika, dat ondanks dagelijks bidden wordt opgegeten door vliegjes ?
Je moet de snode plannen van mensen nu niet vergelijken met Gods werk. mensen doen het die kinderen aan mensen die ver weg van God staan.
  Miss 200.000.000! vrijdag 1 februari 2013 @ 19:57:06 #45
367000 roos94
pi_122354123
Ach.

Vroeger kon ik mij heel druk maken om dit soort topics. Nu niet meer.
Ik ben een christen, ik geloof in God met mijn hele hart voor de rest van mijn leven.
Als mensen dat stom vinden, mogen ze dat vinden. Ik doe en geloof wat goed voelt voor mij.
Ik oordeel niet over ongelovigen, is een keuze die je zelf maakt maar respecteer het dan ook als iemand anders niet hetzelfde als je denkt.
pi_122354187
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:56 schreef Argo het volgende:

[..]

[..]

Je moet de snode plannen van mensen nu niet vergelijken met Gods werk. mensen doen het die kinderen aan mensen die ver weg van God staan.
Dus die kinderen kunnen er ook nog eens niks aan doen, en daarom zou god ze niet willen redden?

Ik snap gewoon niet hoe mensen de bijbel en dergelijke serieus kunnen nemen, ik vind het verhaal van roodkapje een stuk waarschijnlijker klinken dan vele delen uit de bijbel.
TP
pi_122354231
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef roos94 het volgende:
t stom vinden, mogen ze dat vinden. Ik doe en geloof wat goed voelt voor mij.
Ik oordeel niet over ongelovigen, is een keuze die je zelf maakt maar respecteer het dan ook als iemand anders niet hetzelfde als je denkt.
Respect. :) Je bent verder dan mij gegroeid.

Ik ben blij dat er echter nog bondgenoten zijn hier zo. :) Maar word je wel goed geaccepteerd als lesbiene? :@ Ik zelf heb geen problemen met gay people maar sommige pastoren wel....
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:59:57 #48
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_122354245
Zelf kan ik het ook niet echt begrijpen, maar to each his own.
pi_122354253
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:58 schreef koulo3000 het volgende:

Dus die kinderen kunnen er ook nog eens niks aan doen, en daarom zou god ze niet willen redden?

Ik snap gewoon niet hoe mensen de bijbel en dergelijke serieus kunnen nemen, ik vind het verhaal van roodkapje een stuk waarschijnlijker klinken dan vele delen uit de bijbel.
Het is ingewikkeld, het is ingewikkeld.... Maar vele heilige hebben mensen geholpen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 20:00:10 #50
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_122354258
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:56 schreef Argo het volgende:

Zou kunnen, maar gezien alle duizenden versies van al die goden, geloven en godsdiensten is de kans behoorlijk aanwezig dat jij die plank ook compleet mist. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')