Sorry, maar daar geloof ik dan weer niet in. Ik denk gewoon dat de wereld dadelijk uit elkaar valt van ellende als die mensen nog niet geloven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ze praten anders als de ruiters komen.
Mensen doen oorlog voeren om status, macht,geld en andere zonden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef n00b13 het volgende:
Zolang mensen vanuit hun geloof goede dingen doen vind ik het prima.
Als ze oorlog gaan lopen maken donderen ze maar op.
Omdat je geïndoctrineerd bent door je omgeving.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik blijf voor altijd bij mijn standpunt. Ik merk elke dag hoeveel God van mij houdt.
Nee Jezus zal terugkeren, dat weet ik 100% zeker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry, maar daar geloof ik dan weer niet in. Ik denk gewoon dat de wereld dadelijk uit elkaar valt van ellende als die mensen nog niet geloven.
Nee hoor. God zal nooit in een spiegel verschijnen. En zeker niet met jou erbij, wat een rare jongen ben jij zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Over het algemeen zie ik hem elke dag in de spiegel.
Hoezo dat dan? Ik bedoel, ik ken maar een paar gelovige personen, de rest heb ik verbannen uit mijn leven omdat ze mijn geloof niet aanhingen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Omdat je geïndoctrineerd bent door je omgeving.
Is goed lieverd. *KroelKroel*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik blijf voor altijd bij mijn standpunt. Ik merk elke dag hoeveel God van mij houdt.
Hoe durf je heks. Op de brandstapel met jou!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik bedoel, ik ken maar een paar gelovige personen, de rest heb ik verbannen uit mijn leven omdat ze mijn geloof niet aanhingen.
Ik geef toe, dat kan ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
wat een rare jongen ben jij zeg.
Luister dit gewoon.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoe durf je heks. Op de brandstapel met jou!!!
Eeehm, nee. Zowel Jezus als de ruiters zijn allang langsgeweest. De mensen die het verdienden zijn naar de hemel gedragen; de rest bleef hier achter. Dat waren dus onze voorouders.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze moeten nog komen en Jezus zal ook terugkeren.
Nee, ik hoef dit soort dingen niet te lezen, ik weet dat God dit afkeurt en je zal branden.quote:
Nee dat is niet zo. God zal mij niet verlaten!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef Grouch het volgende:
[..]
Eeehm, nee. Zowel Jezus als de ruiters zijn allang langsgeweest. De mensen die het verdienden zijn naar de hemel gedragen; de rest bleef hier achter. Dat waren dus onze voorouders.
Jammer, maar helaas. We zullen het nu dus zelf moeten doen.
En jij dit...quote:
Heks? Heks? Weet je wat! Ik zal dit tegen God vertellen. Hij zal wraak nemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoe durf je heks. Op de brandstapel met jou!!!
Uiteraard mogen ze dan ook opdonderen.quote:
Op vrijdag 1
februari 2013 20:24 schreef
Argo het
volgende:
[..]
Mensen doen oorlog voeren om status, macht,geld en andere zonden.
God is geen laser kanon hoe kun je zulke dingen zegt, God houdt van iedereen. Het is Satan die mensen laat branden hij haalt de niet gelovers weg!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik hoef dit soort dingen niet te lezen, ik weet dat God dit afkeurt en je zal branden.
Oh das mooi. Ik moet hem ook nog even spreken. Ik krijg namelijk nog geld van hem.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heks? Heks? Weet je wat! Ik zal dit tegen God vertellen. Hij zal wraak nemen.
Wat? Nouuu, jij bent niet wijs. God heeft ook een normaal leven hoor, hij zal ook mensen haten!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Argo het volgende:
[..]
God is geen laser kanon hoe kun je zulke dingen zegt, God houdt van iedereen. Het is Satan die mensen laat branden hij haalt de niet gelovers weg!
Nee jij snapt het duidelijk niet God is liefde!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
mensen laat branden hij haalt de niet gelovers weg!
Wat? Nouuu, jij bent niet wijs. God heeft ook een normaal leven hoor, hij zal ook mensen haten!
Dat denk ik niet. God handeld niet in geld maar in liefde en trouw en respect.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Oh das mooi. Ik moet hem ook nog even spreken. Ik krijg namelijk nog geld van hem.
Jawel. Het staat hier geschreven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. God handeld niet in geld maar in liefde en trouw en respect.
Ohnee he. Ga jij nou tegen mij zeggen adt ik het niet begrijp?! God praat tegen mij. Niet tegen jou.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee jij snapt het duidelijk niet God is liefde!
Waarom branden niet gelovigen eigenlijk in de hel? De meesten doen niets verkeerds op aarde hoor.. Worden ze dan gestraft omdat ze niet willen geloven?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heks? Heks? Weet je wat! Ik zal dit tegen God vertellen. Hij zal wraak nemen.
Nee hij zal nooit zeggen dat hij mensen laat branden in de hel. Dat is Godslastering. Satan laat mensen branden hij haalt ze weg van God, God staat echter met open armen voor iedereen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef Tamashii het volgende:
Ohnee he. Ga jij nou tegen mij zeggen adt ik het niet begrijp?! God praat tegen mij. Niet tegen jou.
Ja een steppeboer in Mongolië leeft juist onschuldiger dan de moderator hier.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
Waarom branden niet gelovigen eigenlijk in de hel? De meesten doen niets verkeerds op aarde hoor.. Worden ze dan gestraft omdat ze niet willen geloven?
Satan = god.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hij zal nooit zeggen dat hij mensen laat branden in de hel. Dat is Godslastering. Satan laat mensen branden hij haalt ze weg van God, God staat echter met open armen voor iedereen.
Hoezo zou dat een straf zijn ? Voor eeuwig licht en warmte uitstralen klinkt mij best lief in de oren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
Waarom branden niet gelovigen eigenlijk in de hel? De meesten doen niets verkeerds op aarde hoor.. Worden ze dan gestraft omdat ze niet willen geloven?
Ga je mond spoelen of in dit geval je vingers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja een steppeboer in Mongolië leeft juist onschuldiger dan de moderator hier.
[..]
Satan = god.
Waarom geloof jij in god en waarop baseer jij het bestaan van god?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
Alleen de titel gelezen.
Ik geloof zeker in God en vind het jammer dat mensen steeds maar weer moeten komen vertellen dat Hij niet zou bestaan. Het maakt me moe en intens verdrietig.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
Wat een onzin dit zeg, ik vind het zeer naar ook dat er zo over geloof wordt gesproken. Geloof maakt mij een heel blij persoon, het maakt me gelukkig diep in mijn hart. Ik weet dat er een persoon bestaat die mij in de gaten houdt en zorgt dat mij het beste overkomt. Ik vind dat andere mensen die niet in God geloven maar weg moeten van de Aarde. Misschien kunnen ze naar een andere planeet worden verbannen zodat de Aarde bedoeld is voor mensen die God liefhebben en respecteren. Elke dag bid ik 5 keer en dan hoor ik God zijn stem toenadering zoeken, dat is een puur geluksmoment. Niemand die gelooft kan zo toegewijd en respectvol zijn als ik, iedereen zou hier in mee moeten gaan en anders is het gewoon onzin.
Eigen ervaring. Ik krijg echt contact met Hem als ik me tot Hem richt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:36 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Waarom geloof jij in god en waarop baseer jij het bestaan van god?
Gebruik je ook drugs?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Eigen ervaring. Ik krijg echt contact met Hem als ik me tot Hem richt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hij zal nooit zeggen dat hij mensen laat branden in de hel. Dat is Godslastering. Satan laat mensen branden hij haalt ze weg van God, God staat echter met open armen voor iedereen.
De meeste?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb het niet helemaal gelezen maar ik ben van mening dat geloof de oorzaak is van de meeste oorlogen.
Ik vind geloof een slecht iets, het onderdrukt de mens! Weg met het geloof
Trolllololllquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vroeger iedere dag maar nu heb ik het niet meer nodig. Ik haal m'n kracht uit God.
Nee. Lucifer zal er altijd voor je zijn en je nooit laten vallen. Hij houdt namelijk werkelijk van je, hoezeer jij hem ook haat.quote:
Scheer je weg ongelovige...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:43 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
20:39 schreef Grouch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw het is een echte hunk.
Als ik een kruis kus, gaat hij weg...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nee. Lucifer zal er altijd voor je zijn en je nooit laten vallen. Hij houdt namelijk werkelijk van je, hoezeer jij hem ook haat.
Maar natuurlijk. Hij respecteert je privacy als jij je hoofd in iemands kruis begraaft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Als ik een kruis kus, gaat hij weg...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:45 schreef Grouch het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Hij respecteert je privacy als jij je hoofd in iemands kruis begraaft.
Maar na afloop is hij er voor je.
Ik wist het al vanaf het begin. Jij snapt zijn woord niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:48 schreef Tamashii het volgende:
Oke, dit was een overduidelijke troll actie. Kusjes.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wist het al vanaf het begin. Jij snapt zijn woord niet.
Eigenlijk moet je je schamen en diep ook...
Ik maakte me eerst ernstige zorgen, maar het werd alsmaar gekker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:48 schreef Tamashii het volgende:
Oke, dit was een overduidelijke troll actie. Kusjes.
Jezus. Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef Argo het volgende:
[..]
En lees je eerst wat beter in voordat je gaat trollen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik maakte me eerst ernstige zorgen, maar het werd alsmaar gekker.
Klopt, maar weinig mensen geloofden me niet blijkbaar. Ach, ik geloof ook niks!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik maakte me eerst ernstige zorgen, maar het werd alsmaar gekker.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef Tamashii het volgende:
Jezus. Alsjeblieft zeg. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel religieuze mensen.
Ik heb je een aantal keren terecht gesteld, en je vraagstelling betreft abortus was gewoon heel erg mis en nasty.... :'')quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar weinig mensen geloofden me niet blijkbaar. Ach, ik geloof ook niks!
Satan is vast goed in Bed. Of zou God beter zijn? Zal Ik Trouwens Elk Woord Met Een Hoofdletter Schrijven?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Argo het volgende:
[..]Waarom dat dan? Jij snapt de liefde van God niet. Ga maar lekker met Satan rollen...
Satan is een trouwe dienaar van God knul. Leer je eigen religie eerst eensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Argo het volgende:
[..]Waarom dat dan? Jij snapt de liefde van God niet. Ga maar lekker met Satan rollen...
Nou zo zei je dat op dat moment niet anders!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb je een aantal keren terecht gesteld, en je vraagstelling betreft abortus was gewoon heel erg mis en nasty.... :'')
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Satan is vast goed in Bed. Of zou God beter zijn? Zal Ik Trouwens Elk Woord Met Een Hoofdletter Schrijven?
Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:52 schreef Grouch het volgende:
[..]
Satan is een trouwe dienaar van God knul. Leer je eigen religie eerst eens
Ik gaf eerlijk antwoord op de vraag, maar daar kon je niet veel bij trollen. Omdat ik er slimmer antwoord op gaf....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:52 schreef Tamashii het volgende:
Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Argo het volgende:
Jij staat straks aan de poort, ik niet. Ik heb steun, een plekje dat niemand me kan afpakken. Ik heb tijd voor God, de heilige Rita steunt mij en ach wat heb jij? Ja de lusten van het leven. Maar goed die kunnen je altijd worden afgepakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:54 schreef Tamashii het volgende:
Omg je maakt mijn dag compleet en geweldig. Bedankt. Dikke pluim voor je onnozelheid.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Tamashii het volgende:
Behalve als God niet bestaat en je als je dood bent moederziel alleen in een kist ligt te rotten.
Wat bedoel je? Dat ze het met kleine jongetjes doen en dan betrapt of aangegeven worden is een zelfgecreerd probleem met gay zijn mi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Respect.Je bent verder dan mij gegroeid.
Ik ben blij dat er echter nog bondgenoten zijn hier zo.Maar word je wel goed geaccepteerd als lesbiene?
Ik zelf heb geen problemen met gay people maar sommige pastoren ewel....
Jij snapt het niet dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:57 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat ze het met kleine jongetjes doen en dan betrapt of aangegeven worden is een zelfgecreerd probleem met gay zijn mi.
Voor de rest is het dezelfde jurkenpoppenkast als sinterklaas waar volwassen verstandige mensen ook niet meer in geloven. En deze man probeert je niet te indoctrineren. Die geeft kado,s. +1 voor sinterklaas.
Dus je weet dat Satan Gods aanklager is en hem trouw dient conform de christelijke doctrine ?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef Grouch het volgende:
Dus je weet dat Satan Gods aanklager is en hem trouw dient conform de christelijke doctrine ?
Goedzo. There may be hope for you yet !
Jullie snappen mij niet maar ik ben vloeren legger van beroep niet geweldig goed in uitleggen en zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef tiho1 het volgende:
En je kan klaarblijkelijk ook niet goed uitleggen.
Kut moet ik komen en dan gaan we oorlogse spelen? Kruistocht in spijkerbroek in realtime Whahahaquote:Op [url=http://foru
m.fok.nl/topic/1928773/7/25#122357096]vrijdag 1 februari 2013 21:00[/url] schreef Argo het volgende:
[..]
Kom maar haten. Maar ik draag mijn spirituele harnas.
Neen, de duivel jouw heer en meester daar vecht ik al dagelijks mee. Maar Micheal zal de serpent verbannen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:02 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Kut moet ik komen en dan gaan we oorlogse spelen? Kruistocht in spijkerbroek in realtime Whahaha
Ze zijn er al!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:05 schreef tiho1 het volgende:
Pfff. Dat en ook nog vloeren leggen. Respect Argo . Hopen dat je aar(d)sengel snel komt dan.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het zo apart dat er zo gehaat wordt op het geloof.
Als je niet wilt geloven is dat prima. Maar je hebt niets over iemand anders te zeggen? Dus waar maak je je druk om? Als jij vindt dat God niet bestaat, prima, maar de meeste van jullie zijn volwassen mensen. Heb je dan zo weinig inlevingvermogen in anderen?
Iets met, behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Als iets voor jou heel belangrijk is vind je het ook niet prettig als andere mensen het gaan uitlachen of de grond in trappen.
Lees het eerst eens door dan kan je lezen hoe debiel hij zijn geloof hier promoot.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef roos94 het volgende:
Als je niet wilt geloven is dat prima. Maar je hebt niets over iemand anders te zeggen? Dus waar maak je je druk om? Als jij vindt dat God niet bestaat, prima, maar de meeste van jullie zijn volwassen mensen. Heb je dan zo weinig inlevingvermogen in anderen?
Iets met, behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Als iets voor jou heel belangrijk is vind je het ook niet prettig als andere mensen het gaan uitlachen of de grond in trappen.
Iets met een balk, een splinter en een oog?quote:
Op vrijdag 1
februari 2013 22:45 schreef
roos94 het
volgende:
Als je niet wilt geloven is dat prima. Maar je hebt niets over iemand
anders te zeggen? Dus waar maak je je druk om? Als jij vindt dat God
niet bestaat, prima, maar de meeste van jullie zijn volwassen mensen.
Heb je dan zo weinig inlevingvermogen in anderen?
Iets met, behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Als
iets voor jou heel belangrijk is vind je het ook niet prettig als andere
mensen het gaan uitlachen of de grond in trappen.
Dat gaat voor dit topic niet op. Ík heb geen vuil woord over atheïsten gezegd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Iets met een balk, een splinter en een oog?
Ik heb het ook niet over jou specifiek.quote:
Op vrijdag 1
februari 2013 23:37 schreef
roos94 het
volgende:
[..]
Dat gaat voor dit topic niet op. Ík heb geen vuil woord over atheïsten
gezegd.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef roos94 het volgende:
Geloof alleen kan ook geen kwaad, het is de religie, de set van regels en het beleid wat er uit voortkomt, welke nog steeds negatieve invloed uitoefent op het leven van atheïsten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef roos94 het volgende:
VROEGER:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef highender het volgende:
[..]
Geloof alleen kan ook geen kwaad, het is de religie, de set van regels en het beleid wat er uit voortkomt, welke nog steeds negatieve invloed uitoefent op het leven van atheïsten.
Daar zijn gelovigen het dus niet mee eensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef roos94 het volgende:
Maar je hebt niets over iemand anders te zeggen?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
VROEGER:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NU:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OOK JIJ KAN JE LEVEN NOG BETEREN!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:40 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is TS een bekrompen zieltje zeg, geen haar beter dan de bekrompen kerkganger die iedereen die niet naar de kerk gaat als triest ziet
Go Argo!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen of in dit geval je vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |