hoezo werkt die store slecht dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk werkt het wel beter.
Bij De Sims 3 heb ik het toch al verschillende malen gehad.quote:
het is een always online spel, beta is dus al enige tijd afgesloten..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:42 schreef Romanus het volgende:
ergens te downloaden of moest je je ervoor inschrijven?
oké dankjewel, dan maar een maand wachten :pquote:Op zondag 3 februari 2013 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een always online spel, beta is dus al enige tijd afgesloten..
Nope. Spel gebruikt maximaal 2 cores.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ben benieuwd als dit spel ook multi core CPU en quadfire setups goed gebruikt
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nope. Spel gebruikt maximaal 2 CPU's.
Gelukkig heb ik maar één CPU van 2.2Ghz.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nope. Spel gebruikt maximaal 2 CPU's.
cores/cpu's boeien opzich niet heel erg, volgens mij is het voor een programma niet een verschil iig..quote:
Welnee man, goed topic dit. Je snapt er niets van.quote:
Post moest in het steam topicquote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee man, goed topic dit. Je snapt er niets van.
Heb je jouw videokaart drivers al geupdate?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef j95 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dus de beta gespeeld, maar het beeld was helemaal vaag. Zou het aan mijn video kaart liggen?
Voor mij geldt hetzelfdequote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef Romanus het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten in regio 2?
Origin: Xysol
quote:
Wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Post moest in het steam topic.
[..]
Heb je jouw videokaart drivers al geupdate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |