Het kan. Maar niet zomaar. Gaat een heel process aan vooraf waarbij jij aan moet tonen dat je je code niet hebt gekregen enzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:12 schreef tim94 het volgende:
[..]
Kan dat dan? (Sorry ben echt een licht op het gebied van PayPal)
Ik heb hem daar gekochtquote:Op maandag 4 februari 2013 18:58 schreef davedavy het volgende:
Ik ga me deze kopen, goedkoper dan 30,99¤ gaan we de Limited Edition niet krijgen ben ik bang
Onzin, ik werk zeer veel met PayPal, in eerste instantie open je een geschil, in 9/10 gevallen zal de verkoper het geld terug geven ivm verdere sancties. Reageert die niet, dan moet je opwaarderen naar een PayPal claim, en dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het kan. Maar niet zomaar. Gaat een heel process aan vooraf waarbij jij aan moet tonen dat je je code niet hebt gekregen enzo.
Valt nog wel mee:quote:
quote:PROCESSOR:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ of beter of Intel Core 2 Duo Processor 2,0 GHz of beter Besturingssysteem: Windows XP/Vista/7
Windows XP/Vista/7
RAM:
2GB RAM
HARDE SCHIJF:
10GB beschikbare ruimte
VIDEOKAART:
ATI Radeon HD 2x00 of beter*, nVidia 7800 of beter*, Intel Series 4 geïntegreerde graphics of beter*
SNELHEID BREEDBANDINTERNET:
Minimaal 256 kbps download, 64 kbps upload
*Minimaal 256MB RAM en ondersteuning voor Shader 3.0 of hoger.
dat zie je goed. het is een enorm risico, maar het lijkt erop dat veel mensen bereid zijn dat risico te nemen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:24 schreef WJMW het volgende:
Ik heb zelf een oude fifa liggen (niet eens zo heel oud, fifa2011) en die kan ik niet meer online spelen omdat ea het niet meer ondersteunt. Ik vraag me echt af hoe dit met Simcity zal gaan. SC4 spelen mensen nu nog steeds. Dat gaat dus niet wanneer je verplicht online moet zijn en ea omdat het gierige honden zijn er na 2 jaar mee ophoudt, of zie ik dit verkeerd?
mha, zolang er aardig wat spelers online zijn, zal EA denk ik niet snel de stekker er uit trekkenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zie je goed. het is een enorm risico, maar het lijkt erop dat veel mensen bereid zijn dat risico te nemen.
twitter:moskow23 twitterde op maandag 04-02-2013 om 19:31:52@RobinFranke No, the price is set automatically. You can gift cash to neighbors though. reageer retweet
lolquote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, zolang er aardig wat spelers online zijn, zal EA denk ik niet snel de stekker er uit trekken
Fifa komt dan ook elk jaar opnieuw uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:24 schreef WJMW het volgende:
Ik heb zelf een oude fifa liggen (niet eens zo heel oud, fifa2011) en die kan ik niet meer online spelen omdat ea het niet meer ondersteunt. Ik vraag me echt af hoe dit met Simcity zal gaan. SC4 spelen mensen nu nog steeds. Dat gaat dus niet wanneer je verplicht online moet zijn en ea omdat het gierige honden zijn er na 2 jaar mee ophoudt, of zie ik dit verkeerd?
Het gaat er ook aan liggen hoe succesvol SimCity weer gaat worden. Als er volgend jaar een SimCity 2 uit komt en dan een SimCity 3 dan kan je er op wachten dat rond die tijd de stekker er uit gaat voor de eerste. Net als bij Fifa dus.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, zolang er aardig wat spelers online zijn, zal EA denk ik niet snel de stekker er uit trekken
maar ja het blijft een gok, dat ben ik met je eens
hopelijk gaan ze dan een patch maken zodat het offline werktquote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het gaat er ook aan liggen hoe succesvol SimCity weer gaat worden. Als er volgend jaar een SimCity 2 uit komt en dan een SimCity 3 dan kan je er op wachten dat rond die tijd de stekker er uit gaat voor de eerste. Net als bij Fifa dus.
Leuk is het zeker niet. Je koopt een product dat na 3 jaar gewoon niet meer werkt (in het geval van SimCity zou het gewoon helemaal niet meer werken). Maar EA heeft daar inderdaad een handje van.
Verplicht online zijn, dat is echt zo vervelend he. Kun je nooit een keer op een plek zonder internet gaan gamen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:24 schreef WJMW het volgende:
ah, maar de overige spelers kunnen wel van dat stuk land stroom krijgen ?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Alleen de gene die hem claimt. Er is wel een zonne energie centrale beschikbaar als groot bouwwerk waar iedereen automatisch stroom van ontvangt.
Ja je kan gewoon aan alle steden in de regio verkopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ah, maar de overige spelers kunnen wel van dat stuk land stroom krijgen ?
mooiquote:Op maandag 4 februari 2013 19:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja je kan gewoon aan alle steden in de regio verkopen.
en we noemen het, Bangladesh!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mooi1 stuk land vol planten met vuilstort en kern centrales
en riool!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mooi1 stuk land vol planten met vuilstort en kern centrales
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |