Ik zou je al thuis latenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
En als we er eenmaal waren ging ik nog eens zeuren dat ik moest meehelpen met de tent opzetten
weet je wat, koop maar geen kaartje!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
En als we er eenmaal waren ging ik nog eens zeuren dat ik moest meehelpen met de tent opzetten
Inderdaad, gaat alleen maar gras tussen de wieltjes zittenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:29 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en ik zou geen rolkoffer meenemen
Soberso geen koffer. Weekendtas ftw.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:29 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en ik zou geen rolkoffer meenemen
DA GEITJEquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Die geit doet me aan Spees denken als ze weer eens een briljant idee heeft wat direct uitgevoerd moet worden![]()
Zo zie ik het tenminste voor me![]()
Lipglansquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga het toch maar eens vragen. Wie harst er haar bovenlip?
Van hier natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lipglans![]()
Ik haal alleen wat verdwaalde haren in de hoeken weg met een pincet, voor de rest zie je bij mij geen haar.
Pehehequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Die geit doet me aan Spees denken als ze weer eens een briljant idee heeft wat direct uitgevoerd moet worden![]()
Zo zie ik het tenminste voor me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |