'quote:PE, ze zijn niet allemaal even veilig. Heb je gekeken bij de ANWB en ADAC? Ik heb uiteindelijk een Römer King gekocht, prima middenklasse stoel (je hebt ze nog véél duurder namelijk). Ik ben dus pas geleden met 100 km/h de vangrail ingereden, en de stoel heeft zo goed z'n werk gedaan dat ik nu wel echt overtuigd ben van het belang van een goede stoel. Ik zou er ook niet snel op bezuinigen, ze gaan bovendien behoorlijk lang mee.
Ik hou er alleen niet zo van om mijn ongelijk toe te gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: Dat was dus die ruzie met man wel waard ! Goed zeg![]()
Fijn Marjolijn en Zoe ! Ook betere nachten dus.
nee 2e de 1e is al 10quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:10 schreef Kwisted het volgende:
RA, goedgekeurde mini! Fijn hoor. En nog welkom, is het je eerste kindje eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dat geloof ik Skoap! Straks Luc lekker de knuffeldood geven als je thuis bentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef Skoap het volgende:
zo, 3 dagen Odessa (Oekraïne) zitten er ook weer op.
Zit nu op het vliegveld ben ergens rond 19h weer in NL.
Heb Luc gelukkig niet heel erg gemist. Mijn vader en moeder stuurde geregeld een foto en ik wist dat hij in goede handen was, dus dat zorgt ook wel voor rust.
Kijk er wel weer naar uit hem te zien
+1quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef Clubsoda het volgende:
Heb ik dat
Mijn laatste post:
[..]
'
Edit: test van de anwb
quote:
Ik vind 200 euro best wel veel geldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:06 schreef Xanteh het volgende:
[..]
+1
Ik heb de Cybex Juno Fix. Nog geen ¤200 en komt erg goed uit de test. Met een beetje geluk kunnen we er drie jaar mee doen.
Ter illustratie:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
N.a.v. de fotopraat uit het vorige topic: ik suck met foto's maken. Maar maak bijna alle foto's met mijn telefoon. Dus maak er gewoon heel veel, en soms zit er dan een mooie toevalstreffer bij
Kinderbijslagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:25 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro best wel veel geld![]()
Net met de HA gebeld...En ze konden niks vinden van de ctg, geen hartoverslagen..polsslag was goed......mn bloeddruk was af en toe hoger, bij inspanning..dus ik moet maar rustig aan doen (???!) Iemand die mij kan vertellen hoe je dat doet met 3 kids![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco Saartje!!
Die spontane telefoonfoto's zijn vaak de leukste vind ik
O ja en je weet wat ze van knappe kinderen zeggen he .. hebben lelijke ouders :p (al vind ik mijn man super knap haha).
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:46 schreef Phaidra het volgende:
Maar Saartje maakt alles driedubbeldwars goed
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Pe sterkte.. wat het ook mag zijn, ik hoop dat je je toch snel weer wat beter voelt!
Foto van je man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco Saartje!!
Die spontane telefoonfoto's zijn vaak de leukste vind ik
O ja en je weet wat ze van knappe kinderen zeggen he .. hebben lelijke ouders :p (al vind ik mijn man super knap haha).![]()
En gelukkig heb ik een oerlelijk kind
Oh, dat kan. Zo heel veel foto's zet ik volgens mij niet neer. En ik weet dat er een kinderfoto-topic is, maar ga dat toch niet kunnen bijhouden (met reageren enzo), dus daar plaats ik nooit iets.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef Fee-nix het volgende:
En Coco, Saartje. Knappe meid! Ik had haar nog nooit gezien, volgens mij
.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 01-02-2013 14:57:29 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |