abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122334358
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_122334380
Heb ik dat :D

Mijn laatste post:

quote:
PE, ze zijn niet allemaal even veilig. Heb je gekeken bij de ANWB en ADAC? Ik heb uiteindelijk een Römer King gekocht, prima middenklasse stoel (je hebt ze nog véél duurder namelijk). Ik ben dus pas geleden met 100 km/h de vangrail ingereden, en de stoel heeft zo goed z'n werk gedaan dat ik nu wel echt overtuigd ben van het belang van een goede stoel. Ik zou er ook niet snel op bezuinigen, ze gaan bovendien behoorlijk lang mee.
'

Edit: test van de anwb
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_122334611
Phaidra: Dat was dus die ruzie met man wel waard ! Goed zeg *O*
Fijn Marjolijn en Zoe ! Ook betere nachten dus.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_122336049
Mango wat een enge droom

*O* voor de goede nachten. Hier ook een goede nacht. Ze heeft bij me in bed geslapen. Scheelde zoveel stress van mijn kant.

ClubSoda, wat een mooie foto's O+
pi_122336400
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: Dat was dus die ruzie met man wel waard ! Goed zeg *O*
Fijn Marjolijn en Zoe ! Ook betere nachten dus.
Ik hou er alleen niet zo van om mijn ongelijk toe te geven :D :').

Maar als ik toch eens geweten had dat het zo simpel kon zijn.. :@ Al denk ik dat hij er eerder echt nog niet aan toe was. En eerst nog maar afwachten of het doorzet. *klopt af*

Omen, fijn dat jullie ook beter geslapen hebben! Nog niet te streng zijn hoor, slapen in haar bedje kan ze echt nog lang genoeg ;). Je mini is nog zo klein en moet nog wennen aan de grote boze buitenwereld... Jij bent haar enige veilige haven, geen wonder dat ze dicht bij je het beste slaapt. O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:17:18 #6
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_122336461
*O* voor alle goede nachten
hier ook een goede nacht, ze heeft geslapen van 23:30 tot 05:30 *O*
hopelijk komt het nu weer een beetje goed allemaal ze hangt en huilt al 2 dagen aan me
en slapen zat er ook niet echt in.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:10 schreef Kwisted het volgende:

RA, goedgekeurde mini! Fijn hoor. En nog welkom, is het je eerste kindje eigenlijk?
nee 2e de 1e is al 10 :)

CS wat een mooi jongetje heb je
veel plezier in het volgende topic

[ Bericht 3% gewijzigd door rebel-angel op 01-02-2013 12:18:47 (vergeet ik gewoon het mooie jongetje van CS) ]
W
Z
E
pi_122336537
Hier ook een goede nacht, al werd D om half 5 huilend wakker. Geen idee of ze echt honger had.. Heb het 10 minuutjes aan gekeken of ze misschien zelf weer in slaap zou vallen maar nee. Toen flesje, toen sliepen we weer lekker verder :)

Hier nog een foto van gisteren van mijn bollie :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122337366
zo, 3 dagen Odessa (Oekraïne) zitten er ook weer op.
Zit nu op het vliegveld ben ergens rond 19h weer in NL.
Heb Luc gelukkig niet heel erg gemist. Mijn vader en moeder stuurde geregeld een foto en ik wist dat hij in goede handen was, dus dat zorgt ook wel voor rust.

Kijk er wel weer naar uit hem te zien O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122337800
Clubsoda, wat een knappe dreumes heb je O+ die ogen!

Twinkle, jouw meisje is zo'n cutie!

Skoap, ben benieuwd hoe hij reageert als ie je weer ziet!

Sorry voor de uitroeptekens overload!!!1
pi_122337918
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef Skoap het volgende:
zo, 3 dagen Odessa (Oekraïne) zitten er ook weer op.
Zit nu op het vliegveld ben ergens rond 19h weer in NL.
Heb Luc gelukkig niet heel erg gemist. Mijn vader en moeder stuurde geregeld een foto en ik wist dat hij in goede handen was, dus dat zorgt ook wel voor rust.

Kijk er wel weer naar uit hem te zien O+
O dat geloof ik Skoap! Straks Luc lekker de knuffeldood geven als je thuis bent O+
pi_122338078
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef Clubsoda het volgende:
Heb ik dat :D

Mijn laatste post:

[..]

'

Edit: test van de anwb
+1

Ik heb de Cybex Juno Fix. Nog geen ¤200 en komt erg goed uit de test. Met een beetje geluk kunnen we er drie jaar mee doen.
pi_122338490
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef Clubsoda het volgende:
*foto's*
O+ Lekker ding heb je! :Y
Tot over heel lang in het volgende topic :)

Twink, mooie foto *;

N.a.v. de fotopraat uit het vorige topic: ik suck met foto's maken. Maar maak bijna alle foto's met mijn telefoon. Dus maak er gewoon heel veel, en soms zit er dan een mooie toevalstreffer bij :+
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:25:30 #13
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122338768
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:06 schreef Xanteh het volgende:

[..]

+1

Ik heb de Cybex Juno Fix. Nog geen ¤200 en komt erg goed uit de test. Met een beetje geluk kunnen we er drie jaar mee doen.
Ik vind 200 euro best wel veel geld :@

Net met de HA gebeld...En ze konden niks vinden van de ctg, geen hartoverslagen..polsslag was goed......mn bloeddruk was af en toe hoger, bij inspanning..dus ik moet maar rustig aan doen (???!) Iemand die mij kan vertellen hoe je dat doet met 3 kids :?
pi_122338945
pe,

Wat vervelend zeg... en ja rustig aan doen met 3 kids gaat gewoon niet. Hier vandaag ook 2 kids Amber is er ook en ook al probeer ik het lekker rustig te houden in huis het blijft druk je kunt nou eenmaal niet van je kinderen verwachten dat ze vaker naar bed gaan of de hele dag stil zijn en lief blijven doen. Hopelijk gaat het snel beter.

Lisa heeft miss psoriasses op haar hoofd ik denk zelf berg maar omdat olie bergpads en goed uitspeoelen enzo niet hielpen heb ik nu scalplotion gehad werkt goed moet ik zeggen :) Mijn vriend heeft dat ook dus hoop dat het gewon berg is...

Vanmorgen een aanvaring gehad met mijn vriend via de telefoon dus de kinderen zijn een beetje uit hun doen. ging weer eens over mijn schoonmoeder... achjah hopelijk draait het bij en vanavond kan Amber papa zelf even bellen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122339149
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
N.a.v. de fotopraat uit het vorige topic: ik suck met foto's maken. Maar maak bijna alle foto's met mijn telefoon. Dus maak er gewoon heel veel, en soms zit er dan een mooie toevalstreffer bij :+
Ter illustratie:

En dan nog zijn de toevalstreffers geen kwaliteitsfoto's :') Maar wel toffe foto's waar Saartje leuk/mooi opstaat, imo O+

[ Bericht 21% gewijzigd door Cocotrimonium op 03-02-2013 07:27:15 ]
pi_122339642
Maar Saartje maakt alles driedubbeldwars goed O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122339667
Wij hebben soms wel 20 fotos op de ipad van het zelfde moment zonder 1 fatsoenlijke :p zelfde met telefoon en camera die kinderen zijn ook veel te bewegelijk
pi_122339713
Skoap, bijna thuis!! *O*

Twinkle, jij hebt ook een prachtig meisje zeg!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122339880
Moooooiiii ! Coco en Twink *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_122340431
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:25 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Ik vind 200 euro best wel veel geld :@

Net met de HA gebeld...En ze konden niks vinden van de ctg, geen hartoverslagen..polsslag was goed......mn bloeddruk was af en toe hoger, bij inspanning..dus ik moet maar rustig aan doen (???!) Iemand die mij kan vertellen hoe je dat doet met 3 kids :?

Kinderbijslag :9

Wel fijn dat er niks met je aan de hand is :) tsja minder stress... moeilijk. Vooral met drie kinderen lijkt me. Sterkte :*
pi_122341371
Pe sterkte.. wat het ook mag zijn, ik hoop dat je je toch snel weer wat beter voelt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco Saartje!!
Die spontane telefoonfoto's zijn vaak de leukste vind ik :)

O ja en je weet wat ze van knappe kinderen zeggen he .. hebben lelijke ouders :p (al vind ik mijn man super knap haha).
pi_122341750
Daaromis mijn meisje een super lekkerding <3 :p
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:39:21 #23
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_122341761
Twinkle wat een scheetje heb je!

En Coco, Saartje O+ . Knappe meid! Ik had haar nog nooit gezien, volgens mij :).

PE, sterkte. Verder geen tips helaas.... Maar als t aanhoudt zou ik wel een second opinion gaan vragen. Het klinkt allemaal niet gezond.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:47:13 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122342127
Zo, ik dacht ik post hier ook weer eens :') :@ Heb niet alles onthouden, maar zag enorm leuke foto's langskomen van de mini's O+ :D

En PE, als je het niet vertrouwd, miss een second opinion? Vaak zijn hartklachten bij vrouwen anders (dat uit zich anders), dus wellicht een arts zoeken die zulke dingen wel oppikt? Niet dat ik je iets wil aanpraten, maar als je je niet goed voelt zou ik niet weggestuurd willen worden met 'doe maar rustig aan'. -O- Sterkte iig :*

Hier een heftig weekje, manlief is namelijk op wintersport, daarom post ik wat weinig. Mevrouw houdt van nachtbraken, nouja, laat ik zeggen max 4 uur slapen achter elkaar, en dat breekt me echt op.. Afgelopen nacht weer. Die nacht ervoor wel 5 uur slaap achter elkaar gehad, mèn wat een verschil! :D Magoed. :') Manlief komt snel weer thuis gelukkig. Ze ligt nu wel lekker te middagdutten O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_122342179
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:46 schreef Phaidra het volgende:
Maar Saartje maakt alles driedubbeldwars goed O+
Dat sowieso O+ O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Pe sterkte.. wat het ook mag zijn, ik hoop dat je je toch snel weer wat beter voelt!

SPOILER
Coco Saartje!!
Die spontane telefoonfoto's zijn vaak de leukste vind ik :)

O ja en je weet wat ze van knappe kinderen zeggen he .. hebben lelijke ouders :p (al vind ik mijn man super knap haha).
Foto van je man? O-)

En gelukkig heb ik een oerlelijk kind :7

;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef Fee-nix het volgende:
En Coco, Saartje O+ . Knappe meid! Ik had haar nog nooit gezien, volgens mij :).
Oh, dat kan. Zo heel veel foto's zet ik volgens mij niet neer. En ik weet dat er een kinderfoto-topic is, maar ga dat toch niet kunnen bijhouden (met reageren enzo), dus daar plaats ik nooit iets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 01-02-2013 14:57:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')