abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122334358
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_122334380
Heb ik dat :D

Mijn laatste post:

quote:
PE, ze zijn niet allemaal even veilig. Heb je gekeken bij de ANWB en ADAC? Ik heb uiteindelijk een Römer King gekocht, prima middenklasse stoel (je hebt ze nog véél duurder namelijk). Ik ben dus pas geleden met 100 km/h de vangrail ingereden, en de stoel heeft zo goed z'n werk gedaan dat ik nu wel echt overtuigd ben van het belang van een goede stoel. Ik zou er ook niet snel op bezuinigen, ze gaan bovendien behoorlijk lang mee.
'

Edit: test van de anwb
pi_122334611
Phaidra: Dat was dus die ruzie met man wel waard ! Goed zeg *O*
Fijn Marjolijn en Zoe ! Ook betere nachten dus.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_122336049
Mango wat een enge droom

*O* voor de goede nachten. Hier ook een goede nacht. Ze heeft bij me in bed geslapen. Scheelde zoveel stress van mijn kant.

ClubSoda, wat een mooie foto's O+
pi_122336400
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: Dat was dus die ruzie met man wel waard ! Goed zeg *O*
Fijn Marjolijn en Zoe ! Ook betere nachten dus.
Ik hou er alleen niet zo van om mijn ongelijk toe te geven :D :').

Maar als ik toch eens geweten had dat het zo simpel kon zijn.. :@ Al denk ik dat hij er eerder echt nog niet aan toe was. En eerst nog maar afwachten of het doorzet. *klopt af*

Omen, fijn dat jullie ook beter geslapen hebben! Nog niet te streng zijn hoor, slapen in haar bedje kan ze echt nog lang genoeg ;). Je mini is nog zo klein en moet nog wennen aan de grote boze buitenwereld... Jij bent haar enige veilige haven, geen wonder dat ze dicht bij je het beste slaapt. O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:17:18 #6
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_122336461
*O* voor alle goede nachten
hier ook een goede nacht, ze heeft geslapen van 23:30 tot 05:30 *O*
hopelijk komt het nu weer een beetje goed allemaal ze hangt en huilt al 2 dagen aan me
en slapen zat er ook niet echt in.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:10 schreef Kwisted het volgende:

RA, goedgekeurde mini! Fijn hoor. En nog welkom, is het je eerste kindje eigenlijk?
nee 2e de 1e is al 10 :)

CS wat een mooi jongetje heb je
veel plezier in het volgende topic

[ Bericht 3% gewijzigd door rebel-angel op 01-02-2013 12:18:47 (vergeet ik gewoon het mooie jongetje van CS) ]
W
Z
E
pi_122336537
Hier ook een goede nacht, al werd D om half 5 huilend wakker. Geen idee of ze echt honger had.. Heb het 10 minuutjes aan gekeken of ze misschien zelf weer in slaap zou vallen maar nee. Toen flesje, toen sliepen we weer lekker verder :)

Hier nog een foto van gisteren van mijn bollie :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122337366
zo, 3 dagen Odessa (Oekraïne) zitten er ook weer op.
Zit nu op het vliegveld ben ergens rond 19h weer in NL.
Heb Luc gelukkig niet heel erg gemist. Mijn vader en moeder stuurde geregeld een foto en ik wist dat hij in goede handen was, dus dat zorgt ook wel voor rust.

Kijk er wel weer naar uit hem te zien O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122337800
Clubsoda, wat een knappe dreumes heb je O+ die ogen!

Twinkle, jouw meisje is zo'n cutie!

Skoap, ben benieuwd hoe hij reageert als ie je weer ziet!

Sorry voor de uitroeptekens overload!!!1
pi_122337918
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef Skoap het volgende:
zo, 3 dagen Odessa (Oekraïne) zitten er ook weer op.
Zit nu op het vliegveld ben ergens rond 19h weer in NL.
Heb Luc gelukkig niet heel erg gemist. Mijn vader en moeder stuurde geregeld een foto en ik wist dat hij in goede handen was, dus dat zorgt ook wel voor rust.

Kijk er wel weer naar uit hem te zien O+
O dat geloof ik Skoap! Straks Luc lekker de knuffeldood geven als je thuis bent O+
pi_122338078
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef Clubsoda het volgende:
Heb ik dat :D

Mijn laatste post:

[..]

'

Edit: test van de anwb
+1

Ik heb de Cybex Juno Fix. Nog geen ¤200 en komt erg goed uit de test. Met een beetje geluk kunnen we er drie jaar mee doen.
pi_122338490
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef Clubsoda het volgende:
*foto's*
O+ Lekker ding heb je! :Y
Tot over heel lang in het volgende topic :)

Twink, mooie foto *;

N.a.v. de fotopraat uit het vorige topic: ik suck met foto's maken. Maar maak bijna alle foto's met mijn telefoon. Dus maak er gewoon heel veel, en soms zit er dan een mooie toevalstreffer bij :+
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:25:30 #13
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122338768
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:06 schreef Xanteh het volgende:

[..]

+1

Ik heb de Cybex Juno Fix. Nog geen ¤200 en komt erg goed uit de test. Met een beetje geluk kunnen we er drie jaar mee doen.
Ik vind 200 euro best wel veel geld :@

Net met de HA gebeld...En ze konden niks vinden van de ctg, geen hartoverslagen..polsslag was goed......mn bloeddruk was af en toe hoger, bij inspanning..dus ik moet maar rustig aan doen (???!) Iemand die mij kan vertellen hoe je dat doet met 3 kids :?
pi_122338945
pe,

Wat vervelend zeg... en ja rustig aan doen met 3 kids gaat gewoon niet. Hier vandaag ook 2 kids Amber is er ook en ook al probeer ik het lekker rustig te houden in huis het blijft druk je kunt nou eenmaal niet van je kinderen verwachten dat ze vaker naar bed gaan of de hele dag stil zijn en lief blijven doen. Hopelijk gaat het snel beter.

Lisa heeft miss psoriasses op haar hoofd ik denk zelf berg maar omdat olie bergpads en goed uitspeoelen enzo niet hielpen heb ik nu scalplotion gehad werkt goed moet ik zeggen :) Mijn vriend heeft dat ook dus hoop dat het gewon berg is...

Vanmorgen een aanvaring gehad met mijn vriend via de telefoon dus de kinderen zijn een beetje uit hun doen. ging weer eens over mijn schoonmoeder... achjah hopelijk draait het bij en vanavond kan Amber papa zelf even bellen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122339149
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
N.a.v. de fotopraat uit het vorige topic: ik suck met foto's maken. Maar maak bijna alle foto's met mijn telefoon. Dus maak er gewoon heel veel, en soms zit er dan een mooie toevalstreffer bij :+
Ter illustratie:

En dan nog zijn de toevalstreffers geen kwaliteitsfoto's :') Maar wel toffe foto's waar Saartje leuk/mooi opstaat, imo O+

[ Bericht 21% gewijzigd door Cocotrimonium op 03-02-2013 07:27:15 ]
pi_122339642
Maar Saartje maakt alles driedubbeldwars goed O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122339667
Wij hebben soms wel 20 fotos op de ipad van het zelfde moment zonder 1 fatsoenlijke :p zelfde met telefoon en camera die kinderen zijn ook veel te bewegelijk
pi_122339713
Skoap, bijna thuis!! *O*

Twinkle, jij hebt ook een prachtig meisje zeg!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122339880
Moooooiiii ! Coco en Twink *;
pi_122340431
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:25 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Ik vind 200 euro best wel veel geld :@

Net met de HA gebeld...En ze konden niks vinden van de ctg, geen hartoverslagen..polsslag was goed......mn bloeddruk was af en toe hoger, bij inspanning..dus ik moet maar rustig aan doen (???!) Iemand die mij kan vertellen hoe je dat doet met 3 kids :?

Kinderbijslag :9

Wel fijn dat er niks met je aan de hand is :) tsja minder stress... moeilijk. Vooral met drie kinderen lijkt me. Sterkte :*
pi_122341371
Pe sterkte.. wat het ook mag zijn, ik hoop dat je je toch snel weer wat beter voelt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco Saartje!!
Die spontane telefoonfoto's zijn vaak de leukste vind ik :)

O ja en je weet wat ze van knappe kinderen zeggen he .. hebben lelijke ouders :p (al vind ik mijn man super knap haha).
pi_122341750
Daaromis mijn meisje een super lekkerding <3 :p
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:39:21 #23
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_122341761
Twinkle wat een scheetje heb je!

En Coco, Saartje O+ . Knappe meid! Ik had haar nog nooit gezien, volgens mij :).

PE, sterkte. Verder geen tips helaas.... Maar als t aanhoudt zou ik wel een second opinion gaan vragen. Het klinkt allemaal niet gezond.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:47:13 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122342127
Zo, ik dacht ik post hier ook weer eens :') :@ Heb niet alles onthouden, maar zag enorm leuke foto's langskomen van de mini's O+ :D

En PE, als je het niet vertrouwd, miss een second opinion? Vaak zijn hartklachten bij vrouwen anders (dat uit zich anders), dus wellicht een arts zoeken die zulke dingen wel oppikt? Niet dat ik je iets wil aanpraten, maar als je je niet goed voelt zou ik niet weggestuurd willen worden met 'doe maar rustig aan'. -O- Sterkte iig :*

Hier een heftig weekje, manlief is namelijk op wintersport, daarom post ik wat weinig. Mevrouw houdt van nachtbraken, nouja, laat ik zeggen max 4 uur slapen achter elkaar, en dat breekt me echt op.. Afgelopen nacht weer. Die nacht ervoor wel 5 uur slaap achter elkaar gehad, mèn wat een verschil! :D Magoed. :') Manlief komt snel weer thuis gelukkig. Ze ligt nu wel lekker te middagdutten O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_122342179
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:46 schreef Phaidra het volgende:
Maar Saartje maakt alles driedubbeldwars goed O+
Dat sowieso O+ O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Pe sterkte.. wat het ook mag zijn, ik hoop dat je je toch snel weer wat beter voelt!

SPOILER
Coco Saartje!!
Die spontane telefoonfoto's zijn vaak de leukste vind ik :)

O ja en je weet wat ze van knappe kinderen zeggen he .. hebben lelijke ouders :p (al vind ik mijn man super knap haha).
Foto van je man? O-)

En gelukkig heb ik een oerlelijk kind :7

;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef Fee-nix het volgende:
En Coco, Saartje O+ . Knappe meid! Ik had haar nog nooit gezien, volgens mij :).
Oh, dat kan. Zo heel veel foto's zet ik volgens mij niet neer. En ik weet dat er een kinderfoto-topic is, maar ga dat toch niet kunnen bijhouden (met reageren enzo), dus daar plaats ik nooit iets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 01-02-2013 14:57:29 ]
pi_122342328
Saartje is echt wel een mooi meisje :)

Hier moet ik opvang gaan regelen voor volgende week donderdag. dan ag ik ineens onverwacht al op het zkh komen om de vooronderzoeken voor een maagbandje te doen alleen dat duurt dus van 9 tot 1 en heb niet aoveel mensen die kunnen i.v.m carneval.. Lijkt me wel erg lang om haar daar mee naar toe te nemen lijkt me?
pi_122342332
Oh, mooi Saartje O+ Ik vind de eerste foto van je toevalstreffers prachtig, zo'n intense blik.

D is ook al zo'n plaatje O+
pi_122342520
Skoap, wat fijn dat je weer thuis bent vanavond. Lekker je zoon (en man natuurlijk ook) knuffelen *;

Sam, vervelend van de ruzie. Zorgt natuurlijk ook voor veel stress en frustratie, de situatie waar jullie nu inzitten. Althans, dat kan ik me goed voorstellen.

PE, second opinion kan natuurlijk nooit kwaad. Gaat het inmiddels wel beter? Ik heb vorige week donderdag (hoogstwaarschijnlijk) een bijwerking van mijn medicatie gehad, heb er nu nog licht last van (dus als het inderdaad een bijwerking is van jouw pil..? Bij mij duurt het nu dus ook al langer dan een week, maar zit er wel verbetering in :Y ).
SPOILER
pi_122344343
Skoap fijn dat je weer in Nederland bent bijna. En wat een fijn idee dat je weet dat Luc in goede handen is bij jouw ouders.

Coco, ik vind alle foto's O+
En ik wil ook een foto van je man zien. Je mag niet zeggen dat ie knap is zonder bewijs.

Enferma, zulke nachten breekt je zeker op. Fijn dat je man bijna weer terugkomt. :9
pi_122346266
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik hou er alleen niet zo van om mijn ongelijk toe te geven :D :').

Maar als ik toch eens geweten had dat het zo simpel kon zijn.. :@ Al denk ik dat hij er eerder echt nog niet aan toe was. En eerst nog maar afwachten of het doorzet. *klopt af*

Hier 2nachten troosten ipv voeden en slapen gaat nu een paar dagen makkelijker. Hebben we eerder ook geprobeerd maar er zijn sinds die tijd wat dingen anders, o.a. Bij de osteopaat geweest. En ik denk ook dat je baby er aan toe moet zijn. Maar altijd een keer proberen is natuurlijk niet verkeerd!
De slapeloze nachten braken mij en mijn vriend ook op. Is ook niet goed voor je relatie. S is na die paar goede nachten nog vrolijker! O+ en slaapt makkelijker omdat ze niet meer zoooo moe is.

Hoop dat de goede nachten blijven voor jullie!

Druk dus kan nog niet alles lezen -O- komt nog

Zag een fotospam van clubsoda *O* wat een mooi mannetje!
pi_122348424
Zoë dat hoop ik ook voor jullie. In combi met je bekkenpijn is het allemaal nog uitputtender natuurlijk.

Vandaag was m'n vriend thuis terwijl ik aan t werk was. Konden we bellen met FaceTime van de iPhone, live zwaaien naar mijn baby onder werktijd is O+ O+! En hij was enthousiast aan het lachen O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122351979
Ze ligt te slapen *;
pi_122357243
De mijne ligt nu ook te slapen. Gisteren had ze haar huiluurtje rond deze tijd. Maak me nu een beetje zorgen om vannacht. :O
pi_122357658
Autostoeltjes, volgens mij kwam de MC priori niet zo top uit de test
Ik twijfelde tussen MC Tobi en de Römer
S heeft in beide gezeten en in de Römer keek ze echt niet vrolijk, en in de Tobi zat ze ontspannen en was ze vrolijk aan het doen, dus de Tobi gekocht. Zitcomfort is ook belangrijk natuurlijk.
http://www.baby-dump.nl/i(...)roep_id=119&merk=950

Wel duur, maar veiligheid is belangrijk

PE
:* vervelend hoop dat het snel over gaat

En ook voor jou coco
&mooie foto's van je meisje

&ook al zo'n lieve foto van twinkle's bollie

Omen, hoop op een goede nacht voor jou

Fijn kleinzusje O+

Sam :*

Phaidra
Leuk O+ facetimen
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:20:56 #35
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122358162
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
PE, second opinion kan natuurlijk nooit kwaad. Gaat het inmiddels wel beter? Ik heb vorige week donderdag (hoogstwaarschijnlijk) een bijwerking van mijn medicatie gehad, heb er nu nog licht last van (dus als het inderdaad een bijwerking is van jouw pil..? Bij mij duurt het nu dus ook al langer dan een week, maar zit er wel verbetering in :Y ).
SPOILER
Boh, dat klinkt ook best heftig hoor coco :*
SPOILER
Twinkle....Dat klinkt wel heel heftig, van je spoiler :s Ik, heb verder geen koorts, en mn bloeddruk is volgens mij wel normaal....vorige week had ik wel een paar keer hoofdpijn (zomaar.....) maar nu ook niet echt meer, nou ja...ik wil er gewoon niet te veel over nadenken.

Misschien ligt het wel gewoon aan de pil (hoop ik dan maar) Maar voordat die zooi uit je lijf is duurt wel ff volgens mij .....
pi_122358222
Wij hebben de tobi. We hebben last van dat de gordel steeds wat los gaat zitten. Dus je trekt die strak als geheel maar deze blijft niet zo strak. Aan het einde van de rit zit hij (te) los. Ik heb al meer mensen met de Tobi daarover horen klagen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_122358810
Niet quoten please !!!

Ik ook even mn super meid spammen *;

[ Bericht 34% gewijzigd door kleinzusje op 01-02-2013 21:43:12 ]
pi_122358858
Bij quoten blijf je de afbeelding zien. Vandaar. Ik haal hem zo weg ;)
pi_122358944
PE
Dat het bij je bh zegmaar, wat jij omschrijft, strak voelt, is dacht ik iets met je bloeddruk, kan het me herinneren als iets wat de verloskundige omschreef, en dan moest je bellen. Lekker wazige uitleg.. Maar hebben ze je bloeddruk niet opgemeten dan?

Kleinzusje
Ohh O+ wat een geweldig mooi meisje
'jammer' dat ik ook een meisje heb, anders konden ze trouwen ^)

:+
pi_122359038
Kan toch best Zoë? O-)
pi_122359071
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:34 schreef Omentielvo het volgende:
Coco, ik vind alle foto's O+
En ik wil ook een foto van je man zien. Je mag niet zeggen dat ie knap is zonder bewijs.
Twink zei dat he :P Ik vind die van mij Heul Sexy, maar denk wel dat hij niet ieders smaak is :+
zie spoiler :)

Ik vond hem echt heel leuk in pak, op onze trouwdag O+[/spoiler]

[ Bericht 23% gewijzigd door Cocotrimonium op 03-02-2013 07:27:51 ]
pi_122359087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
Niet quoten please !!!

Ik ook even mn super meid spammen *;
O+ O+

Wat een toffe foto :D En wat een lekker ding O+
pi_122359096
hahahaha, ja kan best O+
Thx ! This een bjoetie *;

Niet Quoten !!!!
pi_122359131
Coco : wat een lekker ding !!! Hahahaha de jouwes dus *;
pi_122359141
Coco
Knappe ouders en knappe baby! Wauw ;)

Kleinzusje
Ahhh mega schatje!
pi_122359197
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
hahahaha, ja kan best O+
Thx ! This een bjoetie *;
Mooie oogjes, fijn neusje, en lieve lach :Y Gewoon echt een meisje ook O+

Ja, goed gemaakt die baby :D O+
pi_122359207
Thx ! *;
pi_122359365
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Boh, dat klinkt ook best heftig hoor coco :*
SPOILER
Twinkle....Dat klinkt wel heel heftig, van je spoiler :s Ik, heb verder geen koorts, en mn bloeddruk is volgens mij wel normaal....vorige week had ik wel een paar keer hoofdpijn (zomaar.....) maar nu ook niet echt meer, nou ja...ik wil er gewoon niet te veel over nadenken.

Misschien ligt het wel gewoon aan de pil (hoop ik dan maar) Maar voordat die zooi uit je lijf is duurt wel ff volgens mij .....
Naja, weet je wat het probleem is? Je gaat op een gegeven moment ook op ieder pijntje letten. Althans, zo werkt dat vaak. Zoals die spierpijn in je arm, bijvoorbeeld. Tis wel een eng idee hoor, daar niet van. Maar normaal gesproken was je dat misschien niet eens opgevallen.

Bij mij was het redelijk heftig, maar ik ben inmiddels wel wat gewend. En het middel is nog altijd erger dan de kwaal :+ Met specialist gebeld, en even kijken of het bij mijn volgende infuus weer voorkomt. Zo niet, dan was het toeval. Gebeurt het wel, dan bedenken wat de vervolgstappen zijn.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:50:54 #49
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122359606
Ja is ook zo....En dan maak je jezelf nog erger gek...En daarvan krijg je weer stress...en hoge bloeddruk :P en zo blijf je maar aan de gang....

@ Zoë, mijn bloeddruk was de hele tijd goed, hoogste was 170/100, en dat was tijdens de fietstest (en dat is zwaar! viel me nog flink tegen...) ook tijdens de ecg was ie goed (had zo'n ding 20 uur omgehad)

Oh kleinzusje, wat een prachtig meisje!!!! En die ogen O+

Coco, jullie zijn ook wel een lekker stel zo met zn 2 ^O^
pi_122359697
Dank PE :*
pi_122359744
Zoë nu al een autostoel groep 1 ? Lisa past nog met gemak in de maxi cosi hoe zit dat eigenlijk als ze meer dan 9 kilo wegen mogen ze er dan nog wel in? Omdat lisa nog niet goed zelf recht kan zitten zie ik die autostoel niet zo zitten namelijk. en denk dat ze toch wel richting de 9 kilo gaat nu. Autostoel hebben wij gewoon een met keurmerk waar geen ongeukken mee zijn geeest merk weet k even niet want Amber zit op een verhoger met rugleuning. Ik kan gewoon niet zoveel geld missen en als er geen ongelukken mee zijn geweest hij funtioneerd en hij een keurmerk heeft vind ik het wel prima zeker omdat wij zelf geen auto hebben en hooguit eens in de 1.5 maand wegzijn met een auto
  vrijdag 1 februari 2013 @ 22:07:03 #52
250838 Fee-nix
pi_122360514
Ah net kleinzusjes meisje gemist...

Wel mooie foto's van Coco! Wat zat je haar super cool! En bij jullie geldt inderdaad: knappe ouders, knappe baby ;).
pi_122361106
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef PureEvil het volgende:
Ja is ook zo....En dan maak je jezelf nog erger gek...En daarvan krijg je weer stress...en hoge bloeddruk :P en zo blijf je maar aan de gang....

@ Zoë, mijn bloeddruk was de hele tijd goed, hoogste was 170/100, en dat was tijdens de fietstest (en dat is zwaar! viel me nog flink tegen...) ook tijdens de ecg was ie goed (had zo'n ding 20 uur omgehad)

Oh kleinzusje, wat een prachtig meisje!!!! En die ogen O+

Coco, jullie zijn ook wel een lekker stel zo met zn 2 ^O^
Ik merkte het ook hoor. Had eerst met de dokter gebeld, omdat het flinke druk was en last met ademhalen. Moet ik al langskomen? Nee, maar wel letten op de volgende symptomen: ....

Ja, als je me zegt daarop te letten, dan ga je je op een gegeven moment die symptomen vanzelf voelen. Althans, zo werkt dat bij mij :') :+

En thx :) We waren ook echt heel vrolijk en blij die dag, volgens mij zie je dat ook wel.
Nog eentje om het af te leren, excuses voor de spam :+

Alweer meer dan 3 jaar geleden, tijd vliegt! Inmiddels zelfs al een Saartje erbij O+

@Fee: thx! Ik was zelf ook heel blij met mijn haar :D Zo had ik het bedacht, en de kapper snapte me perfect! Geweldige homo-kapper die los ging op mijn haar. Het lint was mijn idee, de glitter zijn idee. Op het laatste moment kwam hij daarmee aanzetten, ik vond het alleen maar tof :D O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Cocotrimonium op 03-02-2013 07:28:11 ]
pi_122363016
Coco wat lief! Als ik morgen op de gewone pc zit zal ik dan eenmalig ook wel even een foto van ons tweetjes spoileren. Heb ook 1 (!!!) foto van ons drietjes maar toen had ik D er net een minuut eerder uit gepoept en waren we beiden al 24 uur wakker :+ ... dus beter van niet :+

Kleinzusje net gemist.

Nou ladies .. ik ga heel hard mijn best doen om pas wakker te worden als D wakker wordt en niet al om drie uur ofzo net als vannacht *gaaaap* :)

Komende drie weekenden zijn we helemaal vol geboekt met kraamvisites kom ik net achter ... gelukkig wel allemaal lieve mensen dus zal best gezellig worden. En ik kan weer prima mensen om mij heen verdragen dus dat komt wel goed. En mocht dat niet zo zijn dan bel ik gewoon af :+
pi_122365696
Ik O+ mijn Luuk.... Tis de mooiste, de leukste en de liefste!!
*poef* nu is het weg
pi_122366100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik O+ mijn Luuk.... Tis de mooiste, de leukste en de liefste!!
O+
.... met gevoel voor drama....
pi_122368130
Coco, inderdaad mooie man. En mannen in pak zijn echt sexy.

Kleinzusje, ik heb de foto net gemist. Jammer

En nu pas slaapt mijn kleintje. Ze had erg last van krampjes en wilde alleen maar aan de borst. Nu snel slapen en hopelijk slaapt ze nu een paar uur.
pi_122369134
Weer zo'n nacht, het gaat de goede kant op! *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_122369273
Coco, oeh!

En woppa Marjolijntje!
Hier om 5:00 en nu voeding. Punten voor mijn kind, doet hij speciaal voor zaterdag ;)
pi_122369291
Wat een lieve kindjes hebben jullie. Kunnen zij een goed woordje met mijn dochter doen?
pi_122369332
Jompel voor jullie goeie nachten!

D had hier ook weer een goede nacht.. moeders niet. Het lijkt steeds slechter te gaan en ik merk aan mezelf dat ik steeds oververmoeider begin te raken. Maar ik blijf geloven in beterschap bij mezelf! Of zou ik een sprongetje hebben haha.
pi_122369422
Om te relativeren, een goede nacht is hier nog steeds 3 voedingen hoor! ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_122369592
Mozeskriebel dames, waar jullie de puf vandaan halen. Ik zou echt gillend gek worden van zo lang zulke nachten. Niet dat je er wat aan kunt doen, je zult wel mee moeten, maar toch. Sterkte!
pi_122369617
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:53 schreef Sam1993 het volgende:
Zoë nu al een autostoel groep 1 ? Lisa past nog met gemak in de maxi cosi hoe zit dat eigenlijk als ze meer dan 9 kilo wegen mogen ze er dan nog wel in? Omdat lisa nog niet goed zelf recht kan zitten zie ik die autostoel niet zo zitten namelijk. en denk dat ze toch wel richting de 9 kilo gaat nu. Autostoel hebben wij gewoon een met keurmerk waar geen ongeukken mee zijn geeest merk weet k even niet want Amber zit op een verhoger met rugleuning. Ik kan gewoon niet zoveel geld missen en als er geen ongelukken mee zijn geweest hij funtioneerd en hij een keurmerk heeft vind ik het wel prima zeker omdat wij zelf geen auto hebben en hooguit eens in de 1.5 maand wegzijn met een auto
Sam, S kan al een tijd zelfstandig zitten en zit ook recht. We hebben voor deze stoel gekozen omdat ik de MC niet kan tillen, en altijd afhankelijk ben van anderen als ik naar de ha of iets moest. Nu ik ga werken moet ik haar zelf kunnen wegbrengen, en deze stoel staat vast in de auto. Het maximale wat S in die autostoel zit is 5-10min. Als we langere ritten gaan maken bijv rijdt mijn vriend en gaat ze in de MC in zijn auto.
het is dus grotendeels voor mijn eigen zelfstandigheid dat we nu al deze stoel hebben. En S zit er goed in.

Veel plezier twinkle! :*

PE
Hmm.. En ook bloed geprikt op ontstekingen?

Coco
^) wauw!

Fijn de goede nachten!
Hier weer van 6,5u achter elkaar *O*
Me = happy

Zijn om half7 opgestaan :+ en zijn al ver met het inrichten en opruimen van de slaapkamers. Lekker veel weggooien en alles weer schoonmaken mmm! Man blij dat het weekend is.. Not.. :9
pi_122369687
Ook in 5 minuten kan er wat gebeuren he Zoe .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 09:43:03 #66
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122369805
Anouk heeft tot 1 jaar in de mc gezeten. Weet niet of het met kilo's te maken heeft, ze was toen al 10 kilo. Ze stak er in ieder geval nog niet bovenuit.
Je kan ook de mc gewoon in de auto laten staan, dat deden wij, want en Anouk en mc tillen, dat was echt te zwaar ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 2 februari 2013 @ 09:45:31 #67
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122369834
ik vind de maxi cosi echt een gevaarlijk ondinghij ziit ook op de een of andere manier niet helemaal 'goed' heel raar....dus als het straks wat beter weer is dan maar ff naar de halfords. Kan ook nu wel ;)

Zoë, volgens mij hebben ze daar wel op geprikt, had een hele lijst meegekregen met de bloedwaardes/uitslagen, maar die heb ik bij de HA afgegeven. Maar die zij dat alles goed was
pi_122369901
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 08:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Om te relativeren, een goede nacht is hier nog steeds 3 voedingen hoor! ;)
Ja dat is ook wel .. Snap ook wel dat andere mensen het zwaarder hebben. Maar voor mij was dit ook een pittige. Pas rond 23 uur de slaap kunnen vatten .. Om 3 uur wakker, om half 5 wakker, 6.15 wakker. Dat breekt je echt op als dat zo een week lang door gaat.

En heb wel vaker gezegd dat ik echt diep respect heb voor andere mama's met nachtbrakers.

Maar ik snap het zelf gewoon niet waarom dat ik zo veel wakker word. Is echt frustrerend.
D'tje doet het gewoon super prima verder, dus daar ligt het gewoon niet aan.

En overdag slaap proberen te pakken wordt hem niet, dan kan ik al helemaal niet slapen (misschien ook omdat ik nu oververmoeid begin te raken). Dus dat is de oplossing ook niet.
Als het echt te gek wordt ga ik wel rusten op de bank of in bed, maar in slaap vallen ho maar.
pi_122369946
MC in de auto laten is echt lastig hier. We hebben een hoge bus dus moet dr echt hoog tillen. :P En dan kan zoon niet meer de bus in, mc blokkerd de ingang haha. Hier past de mc eigenlijk net niet. Ook zoiets stoms. De gordels zijn net een cm te kort. 8)7 en die in het midden is veel korter.. Dus het is altijd veel pielen om m vast te krijgen. Zoon zat al wel snel in een stoel trouwens (mnd of 8 geloof ik), maar die groeide ook als een bezetene. Met 5 mnd pastte hij ook al echt niet meer in de kinderwagen.(en ik had een bakbeest) :{ :P Zal blij zijn als ze in de autostoel kan.

Nachten hier zijn al sinds nacht 1 goed. :@ soms komt ze nog vroeg, om half 6 ofzo maar meestal slaapt ze gewoon snachts. :D dan ligt ze samen met ons te ronken van 23:30 tot 07;00 ofzo. Ik bof zo met mn kinderen wat dat betreft. *; Moet er ook niet aan denken of elke nacht er tig keer uit te moeten. eerste keer wakker worden gaat me goed af maar als dan mn zoon uur later de kamer binnenstormt ben ik echt amper wakker te krijgen. :')
pi_122369995
Heftig Twinkle.. Ik kan daar ook echt niet tegen. Sterkte!! Hopelijk kan je binnenkort een goede nacht pakken en ff bijtanken. :*
pi_122370046
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 09:31 schreef Joene het volgende:
Ook in 5 minuten kan er wat gebeuren he Zoe .
Ze mag gewoon in de Tobi hoor? Alleen ik vond het nog niet nodig omdat de MC nog passend is voor haar, alleen ivm mijn zelfstandigheid hebben we eerder dan gedacht een nieuwe autostoel gekocht
pi_122370065
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 09:45 schreef PureEvil het volgende:

Zoë, volgens mij hebben ze daar wel op geprikt, had een hele lijst meegekregen met de bloedwaardes/uitslagen, maar die heb ik bij de HA afgegeven. Maar die zij dat alles goed was
Hmm ok -O- vervelend dat je niet weet wat het is
pi_122370340
Twinkle herkenbaar hoor van overdag niet kunnen slapen. Lukt mij bijna ook niet. Ik zie nu ook steeds meer op tegen de nachten. Nu al. :@
pi_122370659
Zolang ik niet echt iets hoef overdag gaan de nachten wel. Hoewel vannacht kwam ze voor een voeding om 2 uur. En om half vijf was ze nog wakker. Dat trok ik even niet meer, zeker in combinatie met een stervende zwaan in bed. :( ik heb haar overgedragen aan de betreffende zwaan en heb 1,5 uur als een blok geslapen. Vanmorgen nog even blijven liggen tot 8:30.
Maar het indikken van de voeding is hem niet geworden vannacht.
pi_122370823
Ik hou het niet bij! Ben nu aan t kolven op t werk en probeer bij te lezen.

F heeft weer eens doorgeslapen. Mocht wel weer n keer!
pi_122371070
Wat fijn alle goede nachten! Jeuj.

Ik heb m. hier zelfs nog in de verkleiner in de maxicosi. Wel de onderkant eruit gehaald. Maar vind het een prettig idee dat zijn hoofd zo vast ligt. Ook al is het wel wat proppen inmiddels. We gaan over twee weken op wintersport denk dat ik het ding tot dan er in hou. Daarna misschien er maar uit halen.

Ben nu helemaal blij naar mijn mannetje aan het kijken. Heb zin om hem te knuffelen, maar hij slaapt nog zo lekker en hij is al zo verkouden. Dus ik blijf maar even gewoon verliefd kijken. O+
pi_122371214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 10:23 schreef Omentielvo het volgende:
Twinkle herkenbaar hoor van overdag niet kunnen slapen. Lukt mij bijna ook niet. Ik zie nu ook steeds meer op tegen de nachten. Nu al. :@
de eerste weken vond ik de nachten ook heel zwaar! Had moeite om de dag door te komen, rond 3/4 uur 's middags stortte ik echt in. Maar het went wel in een zekere mate. En de tijd tussen de voedingen wordt met de week een klein beetje langer. Gaat goed komen :Y.

De nacht was hier iets minder, maar wel goed geslapen van 3 tot 7.45. Het arme jochie heeft flinke verhoging, net aan geen koorts met 37.9. Wel zielig met rode wangetjes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122372109
Het is niet dat D niet door slaapt he. Die ligt gewoon lekker van 19 tot 7/8 te tukken dus ik ben enorm verwend met haar. Alleen ikzelf ga lopen spoken 's nachts metijn oren gespitst.. maar geen idee waarom. Als ze huilt word ik daar echt. wel wakker van. Dus wat ik met die onrust in mijn eigen lijf aan moet.. geen idee. Misschien meer tijd nemen om te ontspannen. Normaal zorg ik elke dag dat het huis spic en span is .. lekker maaltje op tafel .. admin bijgewerkt etc etc. Heb vandaag tegen vent gezegd dat ik de boel even de boel laat en aan mezelf denk.. uiteraard vond ie dat een goed plan want hij ziet ook wel dat dit effe pittig is. Misschien als ik overdag ook wat relaxter ben en niet zoveel moet van mezelf.. dat het dan 's nachts ook beter gaat. We zien wel .. op een dag komt het vast goed :). De lat niet zo hoog leggen voor mezelf. Maar voel me soms zo lullig omdat man dan hard centjes aan get verdienen is en ik met mijn luie batterij op de bank lig voor mijn gevoel.

Dus effe een dagje me-time :)
pi_122375777
Ik ben enorm verwent met een ventje dat gewoon s nachts slaapt. We gaan rond 10 naar bed, dan drinkt hij rond 12 nog en rond 4. Na aftanken doe ik wel z'n luiertje en dan snurkt hij gewoon meteen weer. Vanmorgen was het kwart over 7. En hij had om 6 uur z'n medicijnen moeten hebben, we dachten dat de meiden dan wel wakker zouden zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122375860
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

de eerste weken vond ik de nachten ook heel zwaar! Had moeite om de dag door te komen, rond 3/4 uur 's middags stortte ik echt in. Maar het went wel in een zekere mate. En de tijd tussen de voedingen wordt met de week een klein beetje langer. Gaat goed komen :Y.

De nacht was hier iets minder, maar wel goed geslapen van 3 tot 7.45. Het arme jochie heeft flinke verhoging, net aan geen koorts met 37.9. Wel zielig met rode wangetjes!
Beterschap voor je ukkie :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_122377830
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 09:43 schreef Susie het volgende:
Anouk heeft tot 1 jaar in de mc gezeten. Weet niet of het met kilo's te maken heeft, ze was toen al 10 kilo. Ze stak er in ieder geval nog niet bovenuit.
Je kan ook de mc gewoon in de auto laten staan, dat deden wij, want en Anouk en mc tillen, dat was echt te zwaar ;)
Hier ook inderdaad. Scheelt wel dat we een isofix hadden. En ook een hoge bus + zwanger maar dat ging eigenlijk prima. M is pas met ruim 11 maanden overgegaan op de volgende stoel.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 14:49:06 #82
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122378036
Coco wat vervelend van de bijwerking van je medicijnen! Inmiddels wel weer helemaal opgeknapt hoop ik? :*
Enne, knappe vent hoor :9 :D Mijne lijkt wel een beetje op die van jou, alleen heeft ie dan wat lichter/rossiger haar :D

Omentielvo idd ja :) heeeel fijn! Vanavond ws al O+

Oh, dit krijg je als je je beeb niet goed instopt (thank god voor slaapzakjes!!) XD:
SPOILER
pi_122378316
D is echt super knap twink! Wat een mooi kind!

Coco hele leuke trouwfotos zag ik. Ik vind saar ook zo'n mooie naam! Als ik nog n meisje krijg..!

De foto van kz heb ik gemist..

Ik ben zo druk met werken dat ik nauwelijks tijd heb voor fok. Het combineren van je kind, relatie, werk en sociaal leven valt me met momenten wel zwaar. Vooral als de nachten gebroken zijn. Ik verlang naar me-time!
pi_122382222
Slapen doet de onze alleen als mijn schoonmoeder in de buurt is. Die klaagt dat ze haar nog nooit met ogen open heeft gezien. Mijn man heeft haar uitgenodigd om vannacht om vier uur langs te komen. :D

Net even een bliksem verjaardagsbezoek gedaan bij mijn schoonmoeder. iemand wilde naar buiten om te gaan roken, zegt mijn schoonmoeder: 'dat kan ook hier binnen onder de afzuigkap.' :( Roken onder de afzuigkap... Ik vind het zo not done in een ruimte met een baby en een kleuter. Maar blijkbaar ligt dat aan ons. Dus we waren heel snel weer weg.
pi_122382558
schattig enf :D haha

beterschap voor je mannetje phaidra!

kwisted :* Fok is dan ook niet het belangrijkste, geniet van je gezin

Estrys
ben het met je eens hoor
pi_122382639
Estrys,

Dat is inderdaad echt gewoon verkeerd :( onder de afzuigkap helpt toch niks kan jenet zo goed naast de kleine blijven zitten... Hier met mijn schoonmoeder haar verjaardag werd er ook geen rekening mee gehouden dus zoveel mogelijk buiten gestaan en zogauw het kon Lisa boven in bed gelegd. maja daar word normaal ook gerookt.. gelukkig zijn we er zelden en ik voorlopig helemaal niet dikke ruzie met dr :p
pi_122382967
O dat roken idd .. mijn moeder beweert dus glashard dat dat geen kwaad kan 'want jij zat vroeger ook altijd in de rook en heb je er iets aan over gehouden'? (Beide ouders zware kettingrokers). Dus ik kom daar nooit :)

Kwisted jij hebt ook zon mooi meisje met zon mooie bos. Heeft zij nu ook een kaal plekje achter op haar hoofd? Eerst aan jezelf denken meid.. FOK! loopt niet weg!

En Saartje ja .. ga ik ook in mijn achterhoofd houden mocht D ooit een zusje krijgen. Al denk ik dan eerder dat het dan Saar wordt want mijn man heeft niet zoveel met 'tje' als ik hem goed inschat.

En hij vonddat ze vandaag een lelijk truitje aan had :( .. zei tegen hem dat ie dan zelf maar een keer moet gaan shoppen.

Phaidra ziek kindje .. arm ding.

Estrys haha ik moest lachen om jouw schoonmoederdie dan maar om vier uur snachts moet komen.

Hoe gaat het met onze Kyara? Hoop dat je het allemaal een beetje kunt bolwerken! Heftige tijden.. hoop dat er ook genoeg momenten zijn om te. genieten rn dat het met iedreen goed gaat :*
pi_122383047
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Kwisted jij hebt ook zon mooi meisje met zon mooie bos. Heeft zij nu ook een kaal plekje achter op haar hoofd? Eerst aan jezelf denken meid.. FOK! loopt niet weg!

En Saartje ja .. ga ik ook in mijn achterhoofd houden mocht D ooit een zusje krijgen. Al denk ik dan eerder dat het dan Saar wordt want mijn man heeft niet zoveel met 'tje' als ik hem goed inschat.

Wij hebben ook een Saar :Y Maar nu ze zo mini is, wordt het vanzelf Saartje O+

Phaidra, beterschap voor de mini!

En Kwisted, wat Twink zegt :Y
pi_122383056
Kwisted, Ik verlang ook naar me-time af en toe. Ik heb nog verlof dus mijn dagen bestaan alleen maar uit kinderen en huishouden. Ik merk dat als ik te lang niet zelf zorg voor me-time dat ik dan op een gegeven moment er door heen zit. Dus nu ben ik op celloles gegaan. eens per week les en elke dag 20/30 minuten oefenen. Heerlijk even me-time. Dus, zorg voor de me-time hoor. Het is zo belangrijk om af en toe even op te laden.

Estrys, ik wil ook niet dat er gerookt wordt waar mijn kind bij is. Kijk maar uit, straks staat je schoonmoeder echt om 4 uur naast je bed :D Zul je zien dat ze dan net wel slaapt :+

Omen, In de eerste weken was ik ook heel moe overdag van de nachten. Ik sliep meestal 3-5 uur per nacht. Het is doorbikkelen. Maar het wordt beter :Y

Phaidra, beterschap!

Hier slaapt Viktor vrij goed 's nachts. Tussen de voedingen door dan wel :P De ene nacht komt hij pas om 4/5 uur en de andere nacht om 3 uur, 5 uur, 7 uur, Vannacht was een zware nacht. 2 uur voeden, 4 uur gaf de peuter over, 5 uur voeden, half 6 gaf de peuter over, 7 uur voeden, 9 uur wilde peuter uit bed en voeden. Tussendoor ook nog een beetje geslapen :P
pi_122383217
Als het ervoor zorgt dat we een goede nacht kunnen maken dan kan het me niet schelen al stond Beatrix een hele nacht naast m'n bed. :P
pi_122383264
Bij mijn ouders thuis (moeder rookt niet maar vader en broertje wel) word er gelukkig wel rekening mee gehouden :) Mijn broertje gaat zelfs als het regent door de zeikende regen om in de schuur te roken. Mijn vader die gaat dan voor de deur staan onder de afdak. normaal roken ze buiten. Mijn vriend rookt ook en die rookt in de bijkeuken/wc met de achterdeur open. de wc zit in de bijkeuken en verder zit daar niks dus daar komt Lisa ook nooit :)

We waren wel een keer bij een vriendin thuis toen lisa net 6 weken oud was en normaal rookt die savonds een joint als de kids op bed liggen en ik heb daar verder geen problemen mee voor mezelf maar nu rook ik het ineens en dat terwijl Lisa tussen ons in op de keukentafel stond :@ Toen ben ik met haar weggelopen naar de woonkamer en heb ik er ook echt iets van gezegt want we zouden daar blijven slapen. En een sigaret is 1 ding maar een joint vind ik gewoon te erg voor woorden.

Estrys, Hopelijk slaapt ze dan goed en inderdaad je doet er alles aan :) Woensdag kan ik een avond tot mezelf komen. Donderdag moet ik al om 9 uur in het zkh zijn en omdat het 4 uur gaat duren en niemand Lisa kon opvangen voor die uurtjes gaat ze nu woensdag vanuit het bezoek bij mijn vriend een nachtje Logeren bij de moeder van Amber. Wel een beetje raar hoor je kind brengen bij de ex van je vriend :p
pi_122384020
Roken vind ik niet kunnen. Ik rook zelf ook, en al 5 jaar buiten dus.
pi_122384881
Kwisted, ik snap dat je niet zoveel foktijd hebt. Ik hoop dat je gauw wat me-time kan krijgen. :*

Estrys, dat is inderdaad een raar voorstel. Roken onder de afzuigkap. Sommige mensen.

Sola, dat is inderdaad een zware nacht. Hopelijk vannacht wat meer rust :*

Bij ons is bijna de hele familie gestopt met roken. Dat is wel zo fijn.
Vanmorgen na een verjaardag geweest (we zijn gegaan voordat de drukte begon) en heeft Riley heerlijk geslapen. Daarna een dagje bij mijn ouders. Lekker beetje rusten en bijkletsen met mijn moeder. En nu ligt Riley heerlijk te slapen.
pi_122385224
even hier, kijk hoe lief onze grote is voor zijn kleine zus O+ O+
vanmiddag op de achterbank. 'Mama ik hou haar handje vast'

pi_122385300
Estrys dat is echt heel lief O+
pi_122385843
Ooow Estrys O+

In mijn omgeving rookt bijna niemand, dat scheelt. Ook wel goed voor mij, want ik vind het eel te lekker en rook er dsn graag 1 mee. En dat blijft nu beperkt tot eens per 2 maanden ofzo :+
pi_122386362
Wat lief Estrys :)

In mijn omgeving houdt iedereen er ook rekening mee gelukkig. Oma van mijn man heeft twee keer gerookt waar Cara bij was, maar ze heeft wel gevraagd of het goed was. Ze is heel slecht ter been dus kan haar niet naar buiten sturen :P Maar ach.. die twee keer in negen maanden.

Joint is een heel ander verhaal, kan me goed voorstellen dat je dan pissig wordt Sam!
pi_122386631
Ik vind het wel lastig om als ik bij een ander op bezoek ben er iets van te zeggen, maar ach mooie aanleiding om naar huis te gaan in dit geval.
pi_122389637
Ben een beetje gesloopt :{ Na een vermoeiende nacht, hele dag met een doodmoe meisje gezeten. Door afspraak van ons heeft ze haar ochtend slaapje gemist en dat wreekt zich dus de hele dag. Pfffffffffffffffffft. Heb haar maar om 16.00 uur al in bad gedaan en eten gegeven. Om een slaapje te forceren. Nu ligt ze weer op bed en hoop ik voor langer.
Die arme schat moest echt huilen van moeheid, haar hoofdje in mij begravend heen en weer bewegend. Niks hielp. Gewoon TE moe.

Twinkle: Ik kan dat ook hebben snachts. Heb het ook gehad toen onze mini doorsliep. Werd ik steeds onrustig wakker. Heel nerveus. En overdag de lat hoog leggen ja. Beter wat rustiger aan en wat troepiger, ben je meer ontspannen naar die kleine toe ook. Maar een opgeruimd huis geeft wel rust ( hier althans).

Kwisted: Is ook bijna niet te doen, alle bijlezen, sociaal, werk, kind, relatie :D Mn meid gemist ? Tis een bjoetie *; Komt nog wel een x tje voorbij.

Verder ??? Oh ja, schattig Estrys in de auto ! O+
Roken: Hier niet meer. Verder 1 vriendin die paft als een ketter, maar voor onze meid lucht ze de hele boel en staat ze in de regen :D

Rest: beterschap, duimen voor betere nachten en Sam petje af voor hoe je het in je up doet ! Knap hoor !
pi_122390362
Twinkle, Gewoon tijd voor jezelf nemen hoor. Ik herken dat gevoel heel erg van toen mijn vriend fulltime op het werk was. maar toen ik met stage begon en meneer thuis zat met zijn enkel was het ook echt niet iedere dag spic en span. Dus ik ruim op ik veeg de vloer doe de afwas en als er was in de machine zit stop ik het in de droger en that's it. De grote schoonmaak doe ik hier echt maar eens in de week met dweilen enzo is toch niet tegenop te dweilen met een witte vloer. Ik merk nu ik dat meteen doe bij het opstaan terwijl Lisa even tv kijkt ofzo en ik daarna bij haar aanschuif om een boterham te geven we beide veel rustiger zijn. Je moet echt even gaan afwegen wat belangrijk is wat moet en wat kan wachten als het je even teveel word.

Kleinzusje, wat vervelend dat je meisje zo uit haar doen was Hier vandaag ook nadat ze vannacht om half 2 wakker was geweest. Maar Lisa uitte het door middel van 2 slaapjes i.p.v 1 en beetje jengelig.

Kwisted, ik geloof best dat je het heel druk hebt het is ook echt druk wat je allemaal doet.

Estrys wat lief <3

Kleinzusje, Bedankt.

Het doet me goed hier soms me verhaal kwijt te kunnen of dat het dan wel of niet gelezen word ik ben het even kwijt en voor mijn gevoel beter dan bijv een word document. Het was erg gezellig dat Amber is geweest maar ik merk ook dat het me finaal uitgeput heeft in combinatie met me medicatie verhoging en niet helemaal lekker zijn. Volgend weekend komt ze alleen als mijn vriend inmiddels richting huis mag want eigenlijkz ou ze dan hier zijn i.v.m de carnevalsvakantie voor 1,5 week. Als hij niet thuis komt dan komt ze het weekend daarna en de 1,5 week komt ze dan wanneer mijn vriend wel weer thuis is. Zie stiekem heel erg op tegen woensdag avond dat ik mijn meisje daar achter moet laten (moeten is een groot woord maar is veel handiger dan haar meenemen voor 4 uur lang ) en dan allen te moeten zijn de hele nacht. Terwijl een baby toch echt niet de inbrekers buiten huis zou houden bijwijze van :p
pi_122396953
Estrys hoe lief! Word er helemaal warm van!

Kleinzusje herkenbaar. Sneu als ze dan helemaal uit hun doen zijn he. Soms gaat het gewoon niet anders.

Wij zijn vanavond bij vrienden gaan eten en D deed het super. Nu onderweg naar huis en dan lekker slapen.

Ik moet idd gewoon de lat wat lager voor mezelf leggen :)
pi_122408513
Dankjewel allemaal voor de reacties.

Hoe zijn de nachten gegaan??
pi_122408554
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 07:01 schreef Kwisted het volgende:
Dankjewel allemaal voor de reacties.

Hoe zijn de nachten gegaan??
Goedemorgen!

Saartje slaapt nog lekker, ik werd wakker van flinke pijn in mijn rug/schouderblad/nek :') Maar dat komt niet verkeerd uit, morgen de eerste keer werk, en moet nog e.e.a. voorbereiden :)

Hoe was jouw nacht? :)
pi_122408674
Estrys wat lastig zo'n nacht en dag. Hopelijk is het vannacht beter gegaan :*

Nacht was nu beter. Ze is 2 keer wakker geworden, maar na het eten viel ze meteen in slaap

Coco, succes morgen met je eerste werkdag. Zie je er tegen op?
pi_122408684
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 08:15 schreef Omentielvo het volgende:
Estrys wat lastig zo'n nacht en dag. Hopelijk is het vannacht beter gegaan :*

Nacht was nu beter. Ze is 2 keer wakker geworden, maar na het eten viel ze meteen in slaap

Coco, succes morgen met je eerste werkdag. Zie je er tegen op?
Fijn dat de nacht beter ging! :Y

En nee, ik heb er eigenlijk wel zin in :) Vind het wel stiekem een beetje spannend, al met al heb ik vanaf juli ongeveer niet meer voor de klas gestaan. Dus dat kan even wennen zijn :D
pi_122408905
Al de tweede nacht dat de eerste voeding zo rond 5:00 is.
Interessant :+

Alleen als wij 's avonds weggaan, manneke in de doek, dan slaapt hij de hele avond. En dan 's nachts ook goed.
Thuis is hij hele avonden wakker, wil steeds borst, maar ook weer niet en is vooral niet blij. Doek werkt dan ook niet. Das toch maf!
pi_122408940
Sam, fijn dat je het hier lekker van je af kunt schrijven. :) En idd wat raar om je kind bij de ex van je man achter te laten maar aan de andere kant wel fijn dat ze nog samen door 1 deur kunnen lijkt me, en geeft jou mooi een oppasadresje ;).

Estrys: smeltmomentje! O+ zo lief.

Hier mag echt niet gerookt worden. Mocht al niet voordat we kinderen hadden (vind t zo vies) en iedereen rookt gewoon buiten. als we op bezoek zijn roken onze vrienden/fam ook niet trouwens, of buiten. Ze vinden het vanzelfsprekend dat je niet rookt in bijzijn van kinderen gelukkig. :)

Twinkle rot dat je zo onrustig bent. :{ Idd niet zoveel willen doen. Ik probeer t beneden wel wat netjes te houden maar heb van de week boven schoongemaakt... na een maand! Had er toen tijd (en zin :') ) in. Schoonmaakwerk loopt niet weg. Je kan ook even opruimen als de kleine even slaapt of zichzelf vermaakt. En anders is er morgen weer een dag ;)
pi_122409000
Free da's idd maf! En vervelend wel.

Fijn, betere en goede nachten!

Coco, morgen weer werken! Spannend!

De mini was gister echt ziek, 39 graden koorts. Begin van de dag was hij nog wel vrolijk, dus toch naar de verjaardag van m'n nichtje gegaan. Maar dat was toch te veel gevraagd. Na een half uurtje maar weer naar huis gegaan... Arm ding. Hij lag al om 6 uur in bed en heeft het klokje rond geslapen, met een voeding om 1 uur. Temperatuur is nu weer gezakt naar 37,5, kijken wat de dag brengt :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122409089
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 09:01 schreef freecell het volgende:

Alleen als wij 's avonds weggaan, manneke in de doek, dan slaapt hij de hele avond. En dan 's nachts ook goed.
Thuis is hij hele avonden wakker, wil steeds borst, maar ook weer niet en is vooral niet blij. Doek werkt dan ook niet. Das toch maf!
Als je nou geen andere kinderen had zou ik zeggen iedere avond op stap dan maar ;) Ik weet nog dat we met Seb avonden in de auto rondjes hebben gereden om hem in slaap te krijgen.

De avond was zoals Free hem beschrijft, na de voeding om een uur of 1 of 2 (weten we niet meer) ging het veel beter. Om 5 weer een voeding en toen tot 8 geslapen. Zij dan. Want onze kleuter was om 7 uur wakker.

Ben trouwens maar weer gestopt met indikken. Ik vind het echt geen doen met borstvoeding. En had het idee dat ze nog meer last had van dat spul. Vannacht even weer kijken hoe het gaat voordat ik aan de bel trek bij de HA. Overdag heeft ze weinig last.
pi_122409470
Phaidra, hoop dat de koorts weg blijft!

Luc is echt heel erg verkouden. Hij hoest als een zware roker. Gaat gelukkig al weer iets beter dan gisteren.
pi_122410021
Ik heb mijn dochter een jurkje aangetrokken vandaag. M'n hormonen wat doe je? O+
  zondag 3 februari 2013 @ 11:08:15 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122410477
Ik ben wel trots op mijn dametje hoor. Ze heeft gisteravond wel geclusterd maar geslapen van 22.30 tot 05.30. Die nachten gaan gelukkig wel goed.

We zijn nu gestopt met de lactulose. Ze gilde het uit van de buikpijn.
pi_122410539
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:08 schreef becky27 het volgende:
Ik ben wel trots op mijn dametje hoor. Ze heeft gisteravond wel geclusterd maar geslapen van 22.30 tot 05.30. Die nachten gaan gelukkig wel goed.

We zijn nu gestopt met de lactulose. Ze gilde het uit van de buikpijn.
Super goed Becky! Het komt helemaal goed met die meiden van ons O+
pi_122411218
Becky wat fijn dat ze zo goed sliep,

Hier heb ik heerlijk kunnen uitslapen. ik lig nu nog wakker te worden in bed.. Mijn dametje vroeg om half 9 pas een fles maar ging nog heel braaf terug slapen dat had ik echt nodig naar een vermoeiende week. Nu ligt ze in bed te kletsen dus ga zo naar haar toe :) voel me een stuk beter nu.
pi_122411456
Becky ^O^

En een heel lief plaatje van Estrys O+ (ik móét ook een setje oO< )

(verder alles gelezen maar onthouden lukt echt niet ;) )

Otje was vrijdag voor het eerst een hele dag op het kdv, ik kreeg echt een compleet afgedraaid meisje mee terug, en krap 200cc gedronken op een hele dag. Gelukkig kon ze na even ter plekke aftanken weer lachen O+
pi_122412308
Morning ladys c_/

Sam: Fijn dat je bij hebt kunnen slapen ! Heerlijk.
Phaidra: Goed dat je na 30 min. weg bent gegaan. Gelukkig alleen nog verhoging nu.
Estrys: Indikken met BV , erg lastig.
Becky: Wat sneu, zon mini met buikpijn.
Skoap: beterschap voor je rokertje ;)
Ophelia: Pittig zo'n eerste hele dag.
Coco: weer spannend voor de klas. Na een dag ben je weer gewend.
Omentielvo: Gaat goed bij jou he ? Fijn !
Ohnee: lekker relaxed !
Free: Bewegen jullie dan ? Als je weg bent ?

Hier goede nacht en nu 2e ochtend slaapje *O*
Wat een genot !
pi_122413628
Ik heb een goede nacht gehad.. einddelijk weer eens goed diep geslapen en uitgeslapen tot half acht.

Men nog nooit zo na een menstruatie uit gekeken als nu.. weet ik tenminste zeker dat het allemaal nog. werkt. Wel wat krampjes nu dus het voelt veelbelovend :)

Phaidra beterschap!

Coco veel succes morgen.. spannend! Maar denk dat als je vijf minuten bezig bent het weer als vanouds voelt :)

Ophelia das wel weinig of niet? En helemaal knock out. Hele beleving dus voor je mini.

Becky heftig die buikpijn bij je mini. Kan goed begrijpen dat je rrmee gestopt bent. Leef echt met jou en Estrys mee.
pi_122414301
Inderdaad weinig Twinkle, ik heb iets van 330cc gekolft, dus gewoonlijk zal ze meer dan dat drinken.

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 09:01 schreef freecell het volgende:

Doek doet het hier 's avonds ook niet, komt omdat er minder om naar te kijken is denk ik.
pi_122416849
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:22 schreef kleinzusje het volgende:
Coco: weer spannend voor de klas. Na een dag ben je weer gewend.
Denk ook wel dat het snel went, maar er zit een volledig nieuw vak bij (dat ik zelf ontwikkeld heb), en dat maakt het wel extra spannend! :Y

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco veel succes morgen.. spannend! Maar denk dat als je vijf minuten bezig bent het weer als vanouds voelt :)
Ben vandaag al bezig met voorbereiden (en ook al de weken hiervoor, overigens, maar vandaag zit ik echt in de flow), en het voelt alweer als vroeger :D
pi_122416871
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Inderdaad weinig Twinkle, ik heb iets van 330cc gekolft, dus gewoonlijk zal ze meer dan dat drinken.

[..]

Doek doet het hier 's avonds ook niet, komt omdat er minder om naar te kijken is denk ik.
Hoe vond je het? De eerste hele dag op de opvang. Viel het mee?
pi_122417505
Free dat is maf inderdaad. Elke avond weggaan is ook geen optie.

Sam ik vind dat ook zo fijn van dit forum. :)

Jurkjes zijn zo O+
Die van mij heeft ook een jurkje aan

Blonde vraag, maar wat is indikken.

Twinkle, *O* voor de goede nacht.

Riley heeft ook last van krampjes. Zo zielig. Nu ligt ze lekker bij haar oma
pi_122418138
Indikken is vgens mij dat de voeding niet weer zo snel terug komt door (overmatig) spugen. Kindjes met (verborgen) reflux hebben hier vaak baat bij. Alleen schijnt het echt rommel te zijn aka behangplaksel. maar wellicgt dat mama's met refluxkindjes mij kunnen corrigeren cq aanvullen.
pi_122419546
Twink wij dikken ook in met nutriton en het hangt een beetje a van hoeveel nutriton je erin doet. Mijn ervaring met nutrilon was inderdaad behangplak maar ze hield het grote deels binnen spugen deed ze nog wel maar niet meer met grote bogen. Krampjes was de eerste paar daagjes en hebben we infacol voor gebruikt. Daarna geen krampjes meer en een vrolijkere baby. Lisa is nu bijna 9 maanden en we dikken nog steeds in. Zijn nu aan het afbouwen en het is zeker geen behangplak meer hoor :)

Mijn baby poept sinds een week helemaal zelfstandig ! *O* Heb nu al 1.5 week geen lactolose meer gebruikt en heeft dus een paar dagen geduurd maar nu al iedere dag 1 of 2 luiers vol Waar je al niet trots op kan zijn he. Die bijvoeding doet haar nu echt goed voornamelijk de boterhammetjes denk ik :) *O*
pi_122419938
Indikken van de voeding zodat het als een steen in je maag blijft liggen ;) en het dus niet naar boven komt.
Dat doe je voor kleine baby's met Johannesbroodpitmeel (nutriton). Als je dat aanmaakt is het een papje en hoe langer je het laat staan hoe meer het op behangplak gaat lijken. Het ruikt trouwens naar montagekit.
Maar als he borstvoeding geeft dan kun je het dus niet rechtstreeks mengen met de voeding, dus geef je het op een lepeltje voor en/of na de voeding. En dat geeft me een zooi, want mevrouw moet het niet en werkt het met haar tongetje gewoon weer naar buiten.
pi_122419988
Dat is inderdaad een heel gedoe estrys, wij konden het gewoon in de fles stoppen. en we moesten inderdaad altijd de fles weer meteen omslpoelen anders kreeg je hem bijna niet meer schoon bij de volgende voeding...
pi_122420053
Ik heb ook het idee dat het niet echt goed met elkaar mengt in de maag. Of zou ik dan de baby nog even moeten schudden na de voeding? :+
pi_122420257
Twinkle, wat fijn! *O*

Inspannend hè Otje, dat kdv! Wel sneu dat ze zo weinig gedronken had.

Krampjes zijn stom :( sterkte ermee!

Jurkjes O+. Wie weet, ooit...

Sam, fijn dat poepen nu zo vanzelf gaat! Dochter van een vriendin heeft tot 2 jaar veel moeite gehad met poepen en dat is zo zielig ;(.

Mijn mini knapt gelukkig wat op. Vandaag was de hoogste temperatuur 37,7 en nu is het zelfs weer 37,1. Wel wil hij nog vaak drinken en is wat hangeriger dan normaal.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122420585
Estrys ik denk ooke chgt dat dat het geval is als wij hier de nutriton in de fles doen moeten we echt hard en lang schudden en dan nog zitten er klontjes in. Is geen ideaal spul soms had ik het lever ingedikt met allesbinder ofzo maja koemelk he :p
pi_122422688
Johannesbrood pitmeel das een goeie *op boodschaplijstje schrijft*

Sorry dat ik hier (wederom ) weer weinig ben maar het zijn pittige dagen hier
ga morgen ook afspraak bij de huisarts maken om wat dingetjes bij mn mini ventje te laten checken

vrijdag ook bij osteopaat geweest maar vooralsnog eigenlijk geen verbetering...
pi_122425867
Sterkte met je mini Draculetje! En niet verontschuldigen he, het is geen verplichting om hier te zijn :P ;)
pi_122426165
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:42 schreef Phaidra het volgende:
Mijn mini knapt gelukkig wat op. Vandaag was de hoogste temperatuur 37,7 en nu is het zelfs weer 37,1. Wel wil hij nog vaak drinken en is wat hangeriger dan normaal.
Fijn dat het beter gaat met 'm! :)

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:38 schreef draculettetje het volgende:
Sorry dat ik hier (wederom ) weer weinig ben maar het zijn pittige dagen hier
ga morgen ook afspraak bij de huisarts maken om wat dingetjes bij mn mini ventje te laten checken

vrijdag ook bij osteopaat geweest maar vooralsnog eigenlijk geen verbetering...
Wat ohnee al zegt, verontschuldigen is toch absoluut niet nodig?! Succes met alles, hopelijk snel verbetering. Ga je de huisarts om een doorverwijzing vragen of alleen wat dingetjes laten checken?

Zoooo, morgen is gewoon mijn eerste Hele Dag zonder Saartje :o Ga zo een hele mooie foto van haar printen om mee te nemen naar mijn werk O+ En M vragen om me regelmatig fotootjes door te sturen :Y
Edit: en ik denk dat ik morgen wel wat eerder naar huis kan. Laatste hoorcollege is om ongeveer 15u afgelopen. Misschien ga ik al rond 16u naar huis, Saartje knuffelen O+ Ga ik 's avonds als ze slaapt eventueel verder :)
pi_122426501
Coco succes ^O^ Saartje blijft lekker thuis begrijp ik? Op tijd naar huis is een aanrader, ik vond het laatste half uur het moeilijkst.

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hoe vond je het? De eerste hele dag op de opvang. Viel het mee?
Het wegbrengen viel me honderd procent mee, van het ophalen werd ik minder gelukkig ;( Ik ben bang dat het me woensdag minder makkelijk afgaat.
pi_122426653
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco succes ^O^ Saartje blijft lekker thuis begrijp ik? Op tijd naar huis is een aanrader, ik vond het laatste half uur het moeilijkst.

[..]

Het wegbrengen viel me honderd procent mee, van het ophalen werd ik minder gelukkig ;( Ik ben bang dat het me woensdag minder makkelijk afgaat.
Ja, M. werkt thuis op maandag :Y Op di & do gaat ze naar respectievelijke het kdv en mijn moeder. Woensdag werk ik thuis, en vrijdag heeft M vrij :) Dus dat valt wel mee.

Gelukkig is mijn werk vrij flexibel, en kan ik regelmatig eerder weg/later gaan (betekent ook dat ik dan 's avonds of in het weekend vaker bezig ben, maar daar kies ik dan wel zelf voor). Maar ja, eerste dag na zwangerschapsverlof... Dus kan niet super goed inschatten of er geen stiekem werk op me ligt te wachten :D Hoop in ieder geval dat ik mooi rond 16u weg kan, lekker voor de spits enzo :)

Ja, kan me voorstellen dat je haar woensdag een stuk minder graag wegbrengt, nu het bij de opvang niet zo lekker ging -O- Hopelijk gewoon een kwestie van wennen en gaat het woensdag een stuk beter! :*
Edit: het oefenen ging volgens mij toch best ok, of niet?
pi_122426756
Coco succes morgen !

Ik voelde me de eerste keer bij het ophalen van het KDV zo schuldig dat ik heel de dag lekker gewerkt had en niet echt aan haar gedacht had :$ Het deed me echt goed om een dag erop uit te gaan. Nu inmiddels kan het me niet bedenken haar ergens achter te moeten laten daarom kijk ik ok zo tegen Woensdag avond op Bah :p
pi_122427001
Ik vind mini meisje wegbrengen nog steeds moeilijk en ze gaat maar 1x een halve dag, vanaf nu 2x :@

coco succes!

ik ga alleen wat dingetjes checken (veel terug geven, gespannen strak buikje en darmkrampjes)
Over anderhalve week hebben we hoe dan ook controle bij de kinderarts
pi_122428316
Eerste avond alleen met Riley. Best wel een beetje eng. Maar komt goed.
pi_122428400
Komt zeker goed hoor Omentielvo lekker van genieten.
pi_122428809
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef draculettetje het volgende:
Ik vind mini meisje wegbrengen nog steeds moeilijk en ze gaat maar 1x een halve dag, vanaf nu 2x :@

coco succes!

ik ga alleen wat dingetjes checken (veel terug geven, gespannen strak buikje en darmkrampjes)
Over anderhalve week hebben we hoe dan ook controle bij de kinderarts
Dat hebben we hier ook. Bram spuugt veel. En heeft nu ook echt wel last van z'n buikje. De ene dag wel meer dan de andere. Vandaag en vannacht was wel onrustig, ik gok dat hij toch iets last heeft van de hutspot.
pi_122428886
Luuk had ook krampjes toen ik hutspot had gegeten. Het duurde even voor het kwartje viel.
*poef* nu is het weg
pi_122429358
Ik laat de hutspot gewoon even voor wat het is. Meneertje is al een dag en nacht lang onwijze winden aan het laten en echt helemaal ervan wakker schrikken.
Dan eet ik wel wat anders.
pi_122429924
Succes morgen Coco! Het komt vast goed :)
Ik heb Luc de eerste dag dat ik ging werken helemaal niet gemist :@ Ik was zo druk dat ik gewoon helemaal geen tijd had om hem te missen. En het voelde eigenlijk ook weer heerlijk om aan het werk te zijn.
pi_122430137
Ik had met de eerste dat ik het heerlijk vond om weer te gaan werken. Met de tweede al wat meer moeite. En nu zou ik het liefst gewoon niet meer werken, of in elk geval veel minder. Maar helaas.
pi_122430414
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 18:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, M. werkt thuis op maandag :Y Op di & do gaat ze naar respectievelijke het kdv en mijn moeder. Woensdag werk ik thuis, en vrijdag heeft M vrij :) Dus dat valt wel mee.

Gelukkig is mijn werk vrij flexibel, en kan ik regelmatig eerder weg/later gaan (betekent ook dat ik dan 's avonds of in het weekend vaker bezig ben, maar daar kies ik dan wel zelf voor). Maar ja, eerste dag na zwangerschapsverlof... Dus kan niet super goed inschatten of er geen stiekem werk op me ligt te wachten :D Hoop in ieder geval dat ik mooi rond 16u weg kan, lekker voor de spits enzo :)

Ja, kan me voorstellen dat je haar woensdag een stuk minder graag wegbrengt, nu het bij de opvang niet zo lekker ging -O- Hopelijk gewoon een kwestie van wennen en gaat het woensdag een stuk beter! :*
Edit: het oefenen ging volgens mij toch best ok, of niet?
Otje blijft morgen ook thuis met pappa :D Ik hoop dat het meevalt en dat je lekker op tijd terug kunt in ieder geval!

Het oefenen ging prima inderdaad, alleen op vrijdag (en soms ook op woensdag) combineren ze de baby- en dreumesgroep en dan is het een stuk onrustiger natuurlijk. En het komt ook allemaal wel goed uiteindelijk, ik vind het alleen nu even niet fijn.

Ik begon een uur geleden aan deze post :')
pi_122430923
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik had met de eerste dat ik het heerlijk vond om weer te gaan werken. Met de tweede al wat meer moeite. En nu zou ik het liefst gewoon niet meer werken, of in elk geval veel minder. Maar helaas.
Ik had met Seb heel veel moeite om de balans te vinden. En ik legde de lat veel te hoog voor mezelf zowel thuis als op het werk. Dus toen zat ik na drie maanden overspannen thuis. Dat doen we dit keer anders.
pi_122431262
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik had met Seb heel veel moeite om de balans te vinden. En ik legde de lat veel te hoog voor mezelf zowel thuis als op het werk. Dus toen zat ik na drie maanden overspannen thuis. Dat doen we dit keer anders.
Het punt is een beetje, ik kan de functie die ik nu heb niet uitvoeren met minder dagen. Dan moet ik waarschijnlijk toch iets anders gaan zoeken in een andere branche. Maar ik vind m'n werk wel leuk en m'n werkplek ook.
Ik denk dat ik even moet zoeken voor mezelf als ik straks weer aan de slag ga hoe en wat.
Het liefst win ik gewoon de staatsloterij.
pi_122431749
Ik werk drie dagen. Maar zou wel graag 'wat' anders gaan doen. Maar als ik er nou eens achter zou komen wat dat 'wat' dan is. :P
  zondag 3 februari 2013 @ 19:52:47 #147
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_122431806
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef Estrys het volgende:
Ik werk drie dagen. Maar zou wel graag 'wat' anders gaan doen. Maar als ik er nou eens achter zou komen wat dat 'wat' dan is. :P
Ben jij mij? ;-)
pi_122431819
Dat herken ik. Iets anders....
  zondag 3 februari 2013 @ 19:53:43 #149
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122431850
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:33 schreef Estrys het volgende:
Indikken van de voeding zodat het als een steen in je maag blijft liggen ;) en het dus niet naar boven komt.
Dat doe je voor kleine baby's met Johannesbroodpitmeel (nutriton). Als je dat aanmaakt is het een papje en hoe langer je het laat staan hoe meer het op behangplak gaat lijken. Het ruikt trouwens naar montagekit.
Maar als he borstvoeding geeft dan kun je het dus niet rechtstreeks mengen met de voeding, dus geef je het op een lepeltje voor en/of na de voeding. En dat geeft me een zooi, want mevrouw moet het niet en werkt het met haar tongetje gewoon weer naar buiten.
Ik geef het met een spuitje dat gaat echt super! Bijna geen geknoei meer.
  zondag 3 februari 2013 @ 19:58:26 #150
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122432088
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik ga de eerste 2.5 maand 27 uur werken en daarna weer 36. Na 4 weken 36 uur weer twee weken op vakantie. Kijk er nu al naar uit.
pi_122432168
Sofie vond ik het wegbrengen niet leuk, maar het werk wel. Nu vind ik het helemaal niet erg om haar weg te brengen, ze heeft het daar zo naar haar zin. Luuk wil ik nog niet wegbrengen. Hij is nog zo klein. En dan had ik eigenlijk woensdag weer moeten beginnen. Ik heb wel weer zin om te werken. Gewoon weer even wat anders. Ik herken ook wel het andere werk willen. Ik zou best regelmatig willen werken. Elke avond vrij zijn. Nu werk ik vooral avonddiensten.

Ik heb vandaag Luuk totaal gevolgd qua voedingen. Ik voedde meestal op mijn verzoek, maar was benieuwd wat hij nou eigenlijk wilde. Komen we vandaag uit op 5 voedingen (7-11-14.30-18.30 en ?.) Vind ik een beetje weinig. Ik kolf zo wat af, en dat kan N dan geven in een flesje. En dan rond 23 uur weer live.
Vannacht heeft hij lang geslapen. Ik schrok vanmorgen toen ik op de klok keek. Zou hij net zo'n langslaper worden als zijn zus (was)?
*poef* nu is het weg
pi_122432203
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het punt is een beetje, ik kan de functie die ik nu heb niet uitvoeren met minder dagen. Dan moet ik waarschijnlijk toch iets anders gaan zoeken in een andere branche. Maar ik vind m'n werk wel leuk en m'n werkplek ook.
Ik denk dat ik even moet zoeken voor mezelf als ik straks weer aan de slag ga hoe en wat.
Het liefst win ik gewoon de staatsloterij.
dat heb ook. Zou liever 3 dagen gaan werken i.p.v. 4 maar dat is helaas geen optie.
pi_122432271
Ik ben nog thuis tot juli :) en ik ga met volle teugen van iedere minuut genieten. Straks weer mooier weer, langere dagen. heerlijk!
pi_122432408
Juli, dat lijkt me heerlijk O+ Ouderschapsverlof?
pi_122433081
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Juli, dat lijkt me heerlijk O+ Ouderschapsverlof?
Ja wat maandjes achter mijn verlof geplakt.
pi_122433423
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 18:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat hebben we hier ook. Bram spuugt veel. En heeft nu ook echt wel last van z'n buikje. De ene dag wel meer dan de andere. Vandaag en vannacht was wel onrustig, ik gok dat hij toch iets last heeft van de hutspot.
hoe gaat het verder met bram?

qua spugen wordt het hier steeds erger, verpleegkunde van cb gaf bij huisbezoek al aan om anders te laten checken voor zn maagklepje
ook omdat zijn buikje er rood glanzend opgezwollen uitziet

maar hoe vervelend ook altijd fijn te lezen dat anderen het ook hebben

omen succes, je kan het!

kj je schrijft was, slaapt je meisje minder? het was zo'n heerlijke slaapkop
pi_122433674
ze is in vergelijking met anderen nog steeds een slaapkopje, ze is nu zo rond 8 uur wakker. Maar dat is een verschil met 9.30. In de middag slaapt ze nu 1,5 a 2 uur. Dat was ook 2,5 uur. Ik doe dr nu in de avond maar eerder.

Wat sneu voor hem zeg. :*
*poef* nu is het weg
pi_122433722
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hoe gaat het verder met bram?

qua spugen wordt het hier steeds erger, verpleegkunde van cb gaf bij huisbezoek al aan om anders te laten checken voor zn maagklepje
ook omdat zijn buikje er rood glanzend opgezwollen uitziet

maar hoe vervelend ook altijd fijn te lezen dat anderen het ook hebben

omen succes, je kan het!

kj je schrijft was, slaapt je meisje minder? het was zo'n heerlijke slaapkop
Bram heeft gewoon een dikke buik. Morgen cb, ik zal het wel eens vragen. Ik heb niet het idee dat hij er echt lat van heeft, het is meer dat het vervelend is dat ik vaak moet wassen.
pi_122437550
Haha Ophelia. Je baby werd wakker? Ik ben benieuwd hoelang ik hier over doe. Riley wilt alleen maar aan de borst.

Wat lekker Estrys dat je zolang vrij bent. Ik ben tot 11 april vrij.
pi_122441095
pi_122441128
Ik ben echt zo gek op dat ventje!
pi_122442563
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben echt zo gek op dat ventje!
O+
  zondag 3 februari 2013 @ 22:43:27 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122444010
Wat een lekker kereltje Tico O+

Hier ook maar even een update.
De dames doen het prima. D is sinds gister van de monitor af en heeft alleen maar haar sonde in. J. mag er morgen vanaf mits ze geen alarmen vertoond. Beide dames hebben nu een rompertje aan en de temperatuur in de couveuze wordt afgebouwd. J. is inmiddels ook haar geboortegewicht voorbij en is nu bijna 2 kg. D was wat meer afgevallen maar die is ook op de goede weg nu. Waarschijnlijk mogen ze zeer binnenkort van de high care naar de medium care. Als ze 2 kg zijn mogen ze ook uit de couveuze en in een wieg. Drinken gaat nog via sonde maar we oefenen wel met flesje en live aan de borst. Flesje gaat al best aardig, borst bij D wat beter dan bij J. Het kost ze nog wel veel moeite.

In elk geval gaat het zo goed dat we toch wat meer vaart achter het kamertje gaan zetten want dat was ook nog niet klaar natuurlijk....
pi_122444116
Goede verhalen!!
pi_122444604
En ik zit thuis totdat ik nieuw werk heb. Enerzijds fijn. Niemand kent D zo goed als mij en ik ben bang dat ze op een andere plek niet aan de rust toe komt die ze nodig heeft en daardoor uit oververmoeidheid gaat huilen. Veel tijd om op de koffie te gaan hier en daar. Dadelijk als het mooier weer wordt lekker lange wandelungen met haar en de hond.

Anderzijds mis ik collegas. Voldoening. Andere tekst. Voor mijn man is het op den duur ook niet boeiend als ik hem na een dag hard werken alleen kan vertellen hoe goed of slecht ze haar flessen heeft gedronken. Hoeveel poepluiers.. goed of slecjt geslapen.

Maar momenteel vind ik het heerlijk zo. Op termijn zal ik wel uit gaan .kijken naar iets anders maar geen haast mee. Het komt zoals het komt.

Ik was wel degene die tijdens de zwangerschap riep 4x8 te gaan werken als ze er eenmaal zou zijn. Tel daar iedere dag nog minimaal drie uur reistijd bij. Dat had ik echt niet getrokken en dat had ik dan ook terug laten schroeven naar 24 uur. Ware het niet dat de werksituatie ineens veranderde.

Dus iedere minuut die ik nu met haar heb, daar geniet ik super van. Iedere ontwikkeling.. ieder dingetje. Ben zo onwijs blij met haar.
pi_122444853
Kyara fijn om je update fe lezcen. Had nog geen kans gezien om op je pm te rueageren (wel gelexen hoor! Moest lachen :))
Hopen dat je meiden de stijgende lijn cast houden!
Slaap je in het ziekenhuis? En hoe gaat het met M en je man?
pi_122445608
Tico wat een heerlijk mannetje. Echt hele lieve foto O+

Kyara, wat fijn dat het steeds beter gaat. Ik hoop daf ze gauw naar medium care mogen

Twinkle wat fijn die rust die je hebt nu. Hopelijk vind je gauw iets anders. Maar voor nu. Geniet van je kleine meid
pi_122449177
Coco: Voor morgen heel veel succes ! Leuk ! en spannend !
Kyara: Fijne berichten ! *; Waar schrijf je meer ? Ik lees even niet mee bij zwangerschap, te confronterend. :@
Twink: Klinkt goed die rust. En jouw verhalen zijn net zo boeiend !
Wat een bos haar, die Bram :)

Rest: Over werk, wegbrengen, ophalen................ ^O^ :*
pi_122453221
Riley wilt niet slapen. Alleen als ze net de borst heeft gekregen slaapt ze. Ik wacht dan even en leg haar dan in het wiegje. Bijna meteen wordt ze wakker. Ook bij mij in bed slaapt ze niet. Nog tips die ik kan uitvoeren? Ik weet het even niet meer.
pi_122454177
Hmm Omentielvo lastig. In de eerste weken dat D op de wereld was ging dat hier ook voor geen meteir. Vooral haar bedje was drama. Ik ben het toch bij ieder slaapje blijven proberen en het ging op een gegeven moment steeds beter. Ging dat bij jou de afgelopen nachten ook zo? Zo'n eerste nacht alleen zal natuurlijk heel spannend zijn voor jou en misschien voelt zij dat ook?

Op zo'n momenten hielp het bij mij heel goed dat ik tegen mezelf zei: wat ik ook doe, het is allemaal goed. Vertrouw op je moederinstinct.

Ik weet niet goed wat je er verder mee kan doen als je kleintje echt echt echt niet wil slapen. Hopelijk hebben de andere mama's tips voor je!

Ik zit nu in de fase dat D 's morgens een slaapje van een uur heeft en dan vervolgens bloedchagrijnig wakker wordt en echt niet meer wil slapen... huilen.

Tussen de middag slaapt ze van half twaalf tot half drie en daarna is ze beregezellig.

En aan het eind van de middag slaapt ze tussen vier en vijf een uurtje.aar daar wordt ze ook weer chagrijnig en huilend bij wakker. Maar ze wil dan ook echt niet meer verder slapen.

Dus het zal wel een fase zijn. Ik heb me er maar bij neer gelegd. Weet het verder ook niet en ze krijgt toch echt meer dan genoeg de ruimte om bij te tanken. Komt goed!

Wat ik ook doe, ik doe het goed :)
Misschien herkenbaar voor andere mama's?
pi_122454213
Wat slaapt zij veel twink! Fleur slaapt van 7 tot half 9 (wel voedingen tussendoor) en dan in de loop van de ochtend een half uur, smiddags 40min en om half 6 n kwartier. En ik heb de hele dag n blije baby. Wat een veschil!

Omeltievo, veel sterkte! Heeft R n slaapzakje? Misschien is de overgang naar n koud bedje niet fijn. Of kan t n boertje zijn?
pi_122454506
Omen
S sliep de eerste weken overdag alleen maar bij mij. Ze wilde nergens anders.. Snachts ging het wegleggen wat makkelijker. Op een gegeven moment wilde ze niet meer bij me slapen, dat ging vanzelf. Maar het kan wel 'lastig' zijn.

& wat kwisted zegt, hier ging het wegleggen beter sinds ze een slaapzak had, dan voelde het bed niet zo koud

Ticootje
Mooi mannetje O+

Kyara :*! Knap van je dames!

Twinkle
D slaapt lekker een aantal uren overdag zeg :) Lijkt me fijn! S werd ook weleens huilend/moe/sagy wakker, hier hielp in slaap voeden dan weer. Maar dat was binnen een uur. Smiddags slaapt D wel voldoende uren lijkt mij.

S sliep vannacht goed maar ik niet :') nerveus om te gaan werken haha
Mijn broer komt oppassen de komende weken, echt heel erg leuk
Vandaag m'n eerste werk'dag' na 1jr thuis!
pi_122454517
Ik dacht dat wij een hele goede nacht hadden. Tot ik er om half vier achter kwam dat man vanaf een uur of 1 met dochter beneden rondjes aan het lopen was om haar in slaap te krijgen. Maar ik heb heerlijk geslapen :P

Zoé en Coco succes vandaag!
pi_122454775
Weer werken :{
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_122454884
Haha Estrys! Minder natuurlijk maar wel lief van je man en lekker voor jou. Hoe vindt S zijn zusje? Ik zag een hele lieve foto voorbijkomen maar misschien was dat een momentopname ;)

OmentieIvo, hier wilde hij op mij wel slapen, of met mijn hand bij hem in de wieg. En bedje voorverwarmen met kruiken hebben wij heel lang nog gedaan. Niet nodig misschien maar het leek me zelf gewoon lekker, ik hou ook niet van een koud bed. Ik was/ben niet erg streng, slapen is het belangrijkste en de plek vind ik niet zo van belang. Tegenwoordig slaapt hij wel altijd in zijn bedje omdat hij daar de rust vindt, beter dan bijv in de box. Oh, ik bedenk nu dat hij tot twee maanden eigenlijk altijd in de reiswieg sliep, dat was meer geborgen.
Misschien helpt dat voor jouw meisje ook? Succes, het is ook een kwestie van haar leren kennen om er achter te komen wat werkt. Nu wil ze waarschijnlijk vooral nog mama dichtbij! Geniet er maar van :)

Twinkle, idd, wat slaapt D lekker lang 's middags! Ik vroeg me al af waar jij in hemelsnaam de tijd vandaan haalde al die foto's uit te zoeken en in te plakken, jeetje. Wij hebben best een ritme maar ik ben echt al blij als ik de krant van die dag heb kunnen lezen of een wasje aan heb kunnen zetten. Die dagen vliegen voorbij, echt bizar.
pi_122454900
Oh en Bram! Hij lijkt op jou Tico, volgens mij? Lekkere bollie :D Hoe gaat het nu met hem?
pi_122454914
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 08:38 schreef Mineola het volgende:
Oh en Bram! Hij lijkt op jou Tico, volgens mij? Lekkere bollie :D Hoe gaat het nu met hem?
Ik denk dat je de eerste bent die zegt dat Bram op Tico lijkt :D
pi_122454960
Oh echt, haha! Ik ken jou niet maar vond z'n gezichtje lijken op de foto's die ik van Tico in het buikentopic heb gezien :)
pi_122455003
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 08:44 schreef Mineola het volgende:
Oh echt, haha! Ik ken jou niet maar vond z'n gezichtje lijken op de foto's die ik van Tico in het buikentopic heb gezien :)
Rond zn oogjes lijkt die wel iets op ticootje en zn zusjes , verder is het mijn kloon ongeveer :)
pi_122455054
Dank jullie voor de tips. Overdag slaapt ze altijd in de reiswieg. En gisteren probeerde ik haar te laten slapen in haar wieg. Later de reiswieg gepakt. Hopelijk vannacht een betere nacht.

Joene werkse vandaag.
pi_122455176
Zoé, ik lees nu over je eerste werkdag, spannend! Heb je er zin in? Succes!
pi_122455257
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 08:36 schreef Mineola het volgende:
Haha Estrys! Minder natuurlijk maar wel lief van je man en lekker voor jou. Hoe vindt S zijn zusje? Ik zag een hele lieve foto voorbijkomen maar misschien was dat een momentopname ;)
Nee zo is hij eigenlijk altijd wel. Als ze huilt gaat hij vaak naar haar toe en hoor ik: 'och schatje' O+
Hij is er niet heel veel mee bezig. bijde verzorging betrokken worden hoeft van hem niet zo. Hij speelt liever met zijn Lego. En hij kan er niet tegen als ze hard gaat huilen, dan doet hij zijn handen over zij oren.
  maandag 4 februari 2013 @ 09:30:52 #183
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122455534
Joene Werkze!

Kyara wat doen je meiden het goed!

Bram ♥

Twinkle kan me nog wel herinneren dat je vol was van je werk en zeker 4*8 ging werken. Ik weet niet wat er is gebeurt maar fijn dat je nu rust hebt.

Estrys jeetje wat zwaar zeg met jullie kleine meid. :-( toch reflux denk je?

Hier een doorslaapnacht. Vind ik dan he. Met zeven weken van 23.00 tot 06.30! Dat hadden we bij Noortje pas met anderhalf jaar.
En hier spam ik hem ook nog ♥♥
pi_122455579
Oh Becky, wat een lieve foto zeg. O+
pi_122455700
Ooo Becky wat een lieve foto O+

Volgens de cb arts is het zeker Reflux. Ik denk het ook wel, het onrustige, kreunen, grommen en heel veel willen drinken. Hikken, slikken, niezen na de voeding. Het wijst er wel op. Ik ben alleen een beetje bang om naar de huisarts te gaan. Met Seb ook gedaan en toen zaten we twee dagen ter observatie in het ziekenhuis op verdenking van projectielspugen. Maar nu is het anders en dit gaat ook niet zo. Mijn man is al sinds donderdag ziek, maar pakt zijn rust niet omdat hij mij wil helpen.
Edit: om half twee naar de huisarts.
  maandag 4 februari 2013 @ 09:50:47 #186
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_122455815
Wat een mooie foto Becky! En wat fijn dat je mupke sort of doorgeslapen heeft! *O*
Als ik E. een flesje zou laten geven dan kan ik daarna met Hendrikje naar de huisartsenpost denk ik. :')

Estrys, als je de huisarts niet belt gebeurt er ook niks he.

Mijn baby houdt hele verhalen, al een week of twee. Zo ontzettend cute!
Gisteren zijn we op kraamvisite geweest bij de buren. Zij hebben een meisje wat precies 5 weken jonger is dan Hendrikje. Hij leek reusachtig naast haar; terwijl zij bij haar geboorte een kilo zwaarder was!
Mijn reusje. O+
A grand adventure has begun.
pi_122455919
Tico/Joene wat een mooie bolle. Hoezo spugen, je ziet het echt niet iig. :D

En becky wat een schattige foto O+

Estrys, naar reflux, succes bij huisarts.

Twinkle, mijne slaapt ook zo lang, tenminste als ik hem beneden in het lawaai leg. Boven in zijn bed een uurtje, beneden in de wandelwagen slaapt ie zo drie uur door. Snap het niet, houdt van lawaai denk ik.

Omen wat vervelend zo'n moeilijke nacht, lekker laten slapen in de reiswieg als dat werkt, oefenen met gewone wieg overdag doen :)

Kyara, dames goed bezig *O*

En succes met weer werken zoe, joene en coco!
pi_122455935
hendrikje *O* hij ziet er ook zo cute uit op foto's Keshet O+

Ik heb gebeld hoor :) De huisarts wist nog niet dat ik bevallen was. Vk vergeten door te geven. Normaal komen ze ook op huisbezoek na de bevalling.
  maandag 4 februari 2013 @ 10:14:17 #189
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122456295
Tico, wat een mooi manneke, heeft ie nou een beetje roodbruin haar? of ligt dat aan de foto :P Anyway, O+ O+ O+

becky, wat een ontzettend lieve foto! En doorslapen, super! ^O^ *O*

Kyara, fijn om te lezen dat het goed gaat met je dametjes O+

Met Cristel gaat het ook goed :P. Ze heeft er alleen nu een handje van dat ze wakker wordt om 05.00/06.00 uur.... Dan krijgt ze dus de fles en gaat ze nog ff lekker slapen. (kan ik de jongens wakker maken om 07.00 als de wekker gaat, en als ze naar school zijn kruip ik mooi nog ff terug in bed :P)

Gisteren was ze trouwens 11 maanden! *O*

Edit: Foto:

[ Bericht 3% gewijzigd door PureEvil op 04-02-2013 11:21:17 ]
pi_122456493
Estrys, draculettetje: sterkte! Hopelijk gaat het snel beter met jullie mini's :*

Zoë, Coco en Joene, veel succes op de eerste dag werken weer!

Oooh Becky, wat een rammelwaardige foto O+!!

I. kreeg gister toch weer koorts en waarschijnlijk pijn aan z'n oortjes ;(. Drama met in bed leggen en paracetamol hielp niet zoveel. Uiteindelijk met neusspray en kussen onder het matras viel hij in slaap. Vandaag dus maar een dagje thuis nog.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122457029

[ Bericht 100% gewijzigd door Sousah op 04-02-2013 10:49:24 ]
pi_122457034
Kwam even updates neuzen O+

Kyara, wat fijn te lezen dat je meiden het zo klein zo goed doen O+
Tico, wat een beer!!
En Becky, echt ongelofelijk dat dat tot voor kort in die bescheiden buik van jou pastte! Wat een smeltfoto O+
Sarcasme. Herken het.
pi_122457137
Becky wat een mooie foto!

Keshet goed om te horen dat het goed gaat met jou en de kindjes.

Ik raakte in een arbeidsconflict verzeild toen ik bekend maakte dat ik zwanger was Becky. Dat is vorige week eindelijk afgesloten. Nu dus officieel werkloos. We zien wel wat de toekomst brengt. Ondertussen maximaal genieten van D!

Het is een slaapkopje idd. Maar ze heeft het blijkbaar nodig. Maar nu met die korte slaapjes redt ze het gewoon niet. Vanmorgen was het ook weer krijsen tussrn 9.45 - 10.15. Nu ligt ze op de bank te dutten.. dus ik laat het maar even zo.

F is volgens mij ook een maand ouder he Kwisted. Denk dat dat in het eerste jaar heel veel verschil maakt. Kan goed zijn dat ze hier volgende week overheen is gegroeid en het dan ineens wel redt. We zien wel .. komt goed :)
Just go with the flow :)
pi_122457196
5090 gram. :')
  maandag 4 februari 2013 @ 11:00:35 #195
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122457332
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:53 schreef Ticootje het volgende:
5090 gram. :')
Doet ie goed!
pi_122457367
Joene werk ze

zoe ook!

Bram :D maar je bent een prachtig mannetje!
(zei cb verder nog wat)

Kj kan me voorstellen dat het dan toch even wennen is...
Hoe slaapt haar broertje

Becky O+

Estrys ik moest wel lachen...

Omen geen tips, ik weet wel dat veel kindjes hoe dan ook wakker worden als ze op de rug (wat wel geadviseerd wordt natuurlijk ) worden terug gelegd wakker worden
pi_122457382
quote:
11s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:00 schreef becky27 het volgende:

[..]

Doet ie goed!
Dikzak !
pi_122457391
Oh wauw, Bram de Beer :o _O_

Wij zijn hier ook een beetje aan het klooien overdag met slaapjes. Met 2 slaapjes redt hij het net niet, maar voor 3 slaapjes is hij niet moe genoeg. Ik hoop dat zo'n tussenfase niet zo lang duurt :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 4 februari 2013 @ 11:07:31 #199
250838 Fee-nix
pi_122457489
Zoë en Coco veel plezier en succes met de eerste dag weer naar t werk!

Lieve foto van Bram!

Becky wat cute! Smelt... O+

PE *O* voor de 11 maanden!

Estrys succes bij de huisarts. Ik hoop dat ze snel een goede oplossing hebben.

Slaapjes overdag... S deed tot voor kort twee slaapjes, maar hij heeft er echt geen zin meer in! Hij doet nu 1 slaapje van 3 uur. Ook prima hoor :). Alleen valt hij soms echt bijna om van de slaap bij het middageten. Maargoed, daarna ligt hij er ook snel in :). En t scheelt ook dat hij s ochtends vaak uitslaapt. Vanochtend was t 9 uur bijvoorbeeld, dan redt hij het wel makkelijker tot de middag. En heel soms leg ik hem ook nog wel twee keer in bed, ff bijtanken.
  maandag 4 februari 2013 @ 11:09:07 #200
250838 Fee-nix
pi_122457526
O en ik vergeet Kyara nog! Goed om te lezen! Sterke dametjes O+
  maandag 4 februari 2013 @ 14:05:08 #201
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122462889
Hier ook gedoe met slapen hoor Omentielvo.
Isabel slaapt overdag nooit in d'r bedje. Meestal bij mij op de arm of soms in de box. Zodra ik haar neerleg is het brullen of bijna meteen wakker worden. Wij moeten dat patroon ook nog doorbreken.
Bij Noortje hadden wij het boekje 'Baby in een ritme' van Stephanie Lampe. Ben alleen het boekje kwijt (evenals het inbakerboekje van Rita/Ria Blom) maar het is wel een handig boek.
  maandag 4 februari 2013 @ 14:05:49 #202
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122462921
Zit nog eens mijn foto te bekijken maar Noortje heeft echt lange wimpers O+
pi_122463112
Mooi hoor die lange wimpers Becky. Mooie meiden heb je sowieso.

We hebben medicijnen gekregen. Ben heel benieuwd wat dat gaat doen voor haar (en ons).
pi_122463229
Estrys ik duim voor je dat het helpt!
  maandag 4 februari 2013 @ 14:18:38 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122463306
Oh Becky, wat een mooie foto! O+

En Christel O+

Sterkte met weer werken Joene! Niet leuk...

Estrys, hopelijk werken de medicijnen!

Twinkle, ik ben sinds donderdagavond thuis. In het ziekenhuis blijven kan niet meer en heeft ook niet zoveel zin. Het is nu een balans vinden tussen de zorg voor de meisjes, de zorg voor Midas en mijn eigen herstel. En de daarbijhorende logistiek. Ik ben nu 1x per dag een aantal uur in het ziekenhuis waarin ik de meiden kan verzorgen en kan voeden (poging tot). Mijn man gaat 's avonds nog een keer.

En de meiden zijn sinds vanochtend van de highcare en liggen nu op de mediumcare *O* *O* En ze wegen nu 1995 gram! Allebei dus ruim boven geboortegewicht! *O* *O*
pi_122463600
*O* Go J & D *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122463621
Wat fijn kyara ! Hopelijk gaat het snel beter en kunnen ze over een paar weekjes richting huis.
  maandag 4 februari 2013 @ 14:31:23 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_122463660
Goed om te lezen kyara!! En hoe is het met jou?
pi_122463700
Kyara wat fijn zeg *O*

Becky zo herkenbaar. Bij mij is het vooral in de nacht. Volgens mij heeft ze in de avond ook het meest last van krampjes. Ik word alleen zo onzeker 's avonds en 's nachts. En op internet lees ik over regelmaat en in slaap laten vallen in eigen bedje. Regelmaat is er wel (luier verschonen, voeden en weer in slaap laten vallen tegen me aan en dan terug in de wieg. Maar dat in eigen bedje in slaap laten vallen lukt nog niet.
  maandag 4 februari 2013 @ 14:37:59 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122463844
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:31 schreef mikoxx het volgende:
Goed om te lezen kyara!! En hoe is het met jou?
Nog wel veel moe (door ks, emoties en kolven denk ik), soms gefrustreerd dat ik zo weinig met/voor M kan doen. En dan weer schuldig dat ik te weinig in het ziekenhuis ben en ondanks dat ik mijn rust probeer te pakken toch weer last van vochtige plekjes in het litteken. Maar ook opgelucht en blij dat de meiden het zo goed doen, blij dat ik weer thuis ben bij M. en trots op mijzelf dat de bv (nou ja, het kolven dan) zo goed loopt.
pi_122463896
Omen, mijn knul heeft ook de eerste weken uitsluitend op mij geslapen 's nachts. Ik ben best wel groot voorstander van ritme en regelmaat enzo, maar bij die hele inimini-kleintjes werkt het allemaal nog een beetje anders. Die zijn zich nog zo niet bewust van hun omgeving, lekker laten slapen waar ze slapen willen. Je merkt vanzelf wel dat ze het onderscheid gaat merken tussen box, bij jou liggen, in bedje liggen, dan is het vroeg genoeg om aan de gang te gaan met in het eigen bed slapen. Zeker omdat je alleen bent zou ik het jezelf lekker makkelijk maken 's nachts.

Zoë en Coco, succes op jullie eerste werkdagen! *O* (Lekker op tijd ook mijn gejompel :') )Spannend Zoe na zo lange tijd weer. En Coco direct weer lesgeven, bikkel! ik mag over een paar maandjes weer, lesgeven that is, zin in!

Verder vind ik Bram tof (die chubby oorlelletje!) en de foto van Noortje en haar zusje prachtig O+
pi_122464042
quote:
17s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:37 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nog wel veel moe (door ks, emoties en kolven denk ik), soms gefrustreerd dat ik zo weinig met/voor M kan doen. En dan weer schuldig dat ik te weinig in het ziekenhuis ben en ondanks dat ik mijn rust probeer te pakken toch weer last van vochtige plekjes in het litteken. Maar ook opgelucht en blij dat de meiden het zo goed doen, blij dat ik weer thuis ben bij M. en trots op mijzelf dat de bv (nou ja, het kolven dan) zo goed loopt.
:* Niet te streng zijn dame! Bedenk eens even hoe stoer je bent, binnen iets meer dan een jaar drie kinderen op de wereld gezet, prematuur en wel en ze doen het super, je kan ze zelf voeden! Voel je maar niet schuldig naar M toe, installeer je lekker op de bank en laat hem lekker rondscharrelen, lekker knuffelen, filmpje kijken ofzo. Je kleine grote zoon wordt er echt niet slechter van dat zijn mama moet herstellen.
pi_122464078
Kyara
Een jompel voor jou en je meiden! *O*
Kan me goed voorstellen dat het moeilijk is een balans te vinden tussen alles :* echt knap dat je beide meiden bv krijgen!

Mooie meiden Becky

Succes met werk Coco en joene

Werken ging hier redelijk,
SPOILER
Na het werk wel veel pijn, maar S was lekker moe van het spelen.. die sliep 1.45uur dus kon ik bijkomen. En ze is in een knuffelbui O+ zo lief.
Zometeen gaan we een klein rondje wandelen O+ zon schijnt mm!
pi_122464175
Omen, hier een linkje over de beleveniswereld van een pasgeboren baby en redenen waarom ze zo graag dicht bij je wil slapen.

http://babycalm.wordpress(...)ppy-in-your-arms-30/

Hier ging het de eerste weken ook zo, en ik vond het zwaar. Werd ook onzeker, want zou het wel goedkomen?? Maar uiteindelijk wilde hij vanaf ca. 3 maanden überhaupt niet meer op de arm / borst slapen. En toen miste ik het en vond ik het jammer dat ik er niet goed van had kunnen genieten :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 4 februari 2013 @ 14:47:51 #215
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122464184
Zoe, fijn dat je je ook meteen nuttig kon maken. Dat geeft veel meer voldoening dan de stomme klusjes op moeten knappen. Zal ook wel even raar zijn geweest na zo'n lange tijd weer aan het werk te gaan. Wel balen dat je daarna zoveel pijn had. :*

CS, thanx :*
  maandag 4 februari 2013 @ 14:49:22 #216
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122464234
M. sliep de eerste 2 maanden overdag ook alleen maar op mij. En 's nachts wel een groot deel in de wieg en daarna weer verder op mij.

Hopelijk slapen de meiden wel in hun bedjes want anders past het niet... :')
  maandag 4 februari 2013 @ 14:50:33 #217
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_122464281
Eens met cs, het wordt sowieso nog en heftige periode hoor straks neem je rust waar het kan en geef jezelf zo af en toe maar een flinke schouderklop!!
  maandag 4 februari 2013 @ 14:54:40 #218
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_122464433
bram O+ die haartjes
en wat een gewicht zeg, hoe zwaar was hij ook alweer bij z'n geboorte?

en noortje en isabel zijn ook zo lief O+

en cristel volgens mij is dat echt een kleine ondeugd

oooh en lekker herkenbaar van dat werk,ik zal ook wel wat anders willen maar ja WAT ?
en durf ik het dan wel aan om zoveel vastigheid op te geven (die vastigheid is ook maar betrekkelijk maar toch he)

en hier valt zoë ook het liefst in slaap op je, nou ja dan doen we dat maar zo dat geeft toch het meeste rust voor iedereen.

oooooh en kyara wat goed van je meiden *O*
hoe gaat het met m ? is het een beetje te doen zo met dat heen en weer reizen met je melk enzulks

en succes voor de mini's van dracu en estrys

joene en zoë succes weer met werken

en sorry voor iedereen die ik vergeet

[ Bericht 0% gewijzigd door rebel-angel op 04-02-2013 14:58:27 (jullie gingen even sneller als dat ik was) ]
W
Z
E
  maandag 4 februari 2013 @ 15:03:38 #219
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122464736
Zit Cristel net appel/peer te voeren, maar dat is niet echt een succes. elke keer kijkt ze me toch vies aan _O-

Had eerst gewoon een stukje appel gegeven, maar dat gooide ze op de grond, net de rest in de de keukenmachine gedaan en kleingemalen, dat gaat wel iets beter..
pi_122465084
Had ik hier net met brood, dat lag op twee stukjes na op de grond :P.

Hier ook drukkk, dus ook een sorry... Gelukkig vandaag weer maandagmamagenietdag. Hier gaat het goed, eerste tandje is sinds vorige week door en een vrolijke baby. En zoals ze vorige week op het kdv zeiden, ze wordt een pittig en ondernemend meisje :D.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_122465935
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:12 schreef clauwheee het volgende:
Had ik hier net met brood, dat lag op twee stukjes na op de grond :P.

Hier ook drukkk, dus ook een sorry... Gelukkig vandaag weer maandagmamagenietdag. Hier gaat het goed, eerste tandje is sinds vorige week door en een vrolijke baby. En zoals ze vorige week op het kdv zeiden, ze wordt een pittig en ondernemend meisje :D.
Fijn dat het goed gaat! Eerste tandje jeej! *O* Wel gek, hier al 4 tanden :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122465974
Haar neefje van 10 maanden heeft er nog geen een. Gek hoe dat zo kan verschillen :D
pi_122466125
Kijk, mijn lieve boef:

SPOILER
:D
pi_122466179
Lekker ding :9 O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122466814
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:54 schreef rebel-angel het volgende:
bram O+ die haartjes
en wat een gewicht zeg, hoe zwaar was hij ook alweer bij z'n geboorte?

en noortje en isabel zijn ook zo lief O+

en cristel volgens mij is dat echt een kleine ondeugd

oooh en lekker herkenbaar van dat werk,ik zal ook wel wat anders willen maar ja WAT ?
en durf ik het dan wel aan om zoveel vastigheid op te geven (die vastigheid is ook maar betrekkelijk maar toch he)

en hier valt zoë ook het liefst in slaap op je, nou ja dan doen we dat maar zo dat geeft toch het meeste rust voor iedereen.

oooooh en kyara wat goed van je meiden *O*
hoe gaat het met m ? is het een beetje te doen zo met dat heen en weer reizen met je melk enzulks

en succes voor de mini's van dracu en estrys

joene en zoë succes weer met werken

en sorry voor iedereen die ik vergeet
Bram was 4285 bij geboorte. Dus die 5 kilo past ook echt bij Bram. Keurig aangekomen in vergelijk met vorige week, volgt netjes een lijntje.
pi_122468604
ok ik ben volgens mij hormonaal want ik moet bijna janken van die foto van Noortje :'( Wat lief!
  maandag 4 februari 2013 @ 16:56:44 #227
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122469328
Kyara wat fijn dat je dames het zo goed doen! O+ :)

Tico wat een droppie zeg O+ en zo'n heerlijk speknekkie, dat heeft die van mij ook haha :D

Ik heb wel weer heel erg zin om te gaan werken, ik zat met 31 weken thuis (en gezeik op mn werk.. lang verhaal). Heb nu (heel luxe) langer verlof door die omstandigheden, hoef pas 1 maart te beginnen bij mn nieuwe baan :D Zo heerlijk! Ik geniet echt nog met volle teugen, ook al heb ik enorm zin om weer wat anders te gaan doen. Toen ik een dagje meeliep heb ik het ook zo enorm naar mn zin gehad, lekker weer met mn werk/passie bezig zijn!

Omentielvo al inbakeren geprobeerd? Iets hoger leggen wellicht? Warm kruikje in bed om bedje op te warmen?

Becky jeetje O+ wat een schattige foto!!

PE :D O+ *G*

Estrys :*

Zoë fijn dat het lekker ging op je werk! :)

Clauwhee :D :9 Hihi lekker ding!!

Hier vandaag weer het cb gehad, mevrouw is 7410gr en 63 cm :D O+ Alles prima in haar eigen lijn op de curve. Ze kon haar hoofd al enorm goed optillen vond de verpleegkundige, zoiets hoefde pas bij 6 maanden :') :o Ik vond het niet zo gek, ze is zo vaak zo goed aan het oefenen! Benen komen ook al onwijs hoog dus ze zal binnenkort wel gaan draaien :D Ohja, that reminds me, vast wat bijtringen kopen voor evt tanden.. :P
Prikjes waren weer naar, maar gelukkig voorlopig even niet meer! ^^ Qua voeding gaat het goed zo, ik mag evt wat meer rijstebloem doen 's avonds, ga idd eens kijken of dat helpt voor evt langer slapen :) en met bijvoeden wacht ik nog wel eventjes. Denk met 5 maanden beginnen met hapjes.
pi_122469518
Oh en dracul: Bram klonk heel goed over de longen, slijm in de keel en dat horen we dus. Hij is niet benauwd en kan goed ademen door z'n neus.
Morgen de ventolin dus naar 8 uur. We durfden steeds niet naar 8 uur omdat we hem nog zo hoorden halen. Maar dat is dus alleen maar slijm in de keel.
pi_122470308
Die foto's van Becky en beertje Bram O+
pi_122477286
Fijn tico dat het dan alleen slijm in zn keel is

huisarts vond het buikje idd erg gespannen, op de buik gelegd en daar ontspande hij duidelijk van
infaconol voor darmkrampjes, buikjes olie om zn buikje proberen te ontspannen
het terug geven kan reflux zijn maar ook door spanning in zn buik

woensdag weer afspraak bij osteopaat en als vrijdag nog hetzelfde is weer terug naar huisarts
pi_122477432
Verder wilde ik kyara nog een dikke knuffel geven!

En las ik goede cb berichten toch?
Mn hoofd is nog een vergiet :@
pi_122478137
Helpt een osteopaat bij krampjes? Bram heeft best last.
pi_122478732
Phaidra bedankt voor het linkje.

Haha PureEvil dat zijn leuke dingen. O+

Clauwhee wat leuk dat je meisje haar eerste tandje heeft. En wat een heerlijk boefje heb je.

Enf, vanavond ga ik warm kruikje proberen. En anders eens kijken hoe je moet inbakeren.
pi_122478814
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef Omentielvo het volgende:
Phaidra bedankt voor het linkje.

Haha PureEvil dat zijn leuke dingen. O+

Clauwhee wat leuk dat je meisje haar eerste tandje heeft. En wat een heerlijk boefje heb je.

Enf, vanavond ga ik warm kruikje proberen. En anders eens kijken hoe je moet inbakeren.
Je kan die kant en klare bakerzakken kopen. Puckababy ofzo.
pi_122481864
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:02 schreef Ticootje het volgende:
bij mini meisje meteen resultaat !

Nu dus niet dus meer een baat het niet dan schaad het niet
en ik geloof er zelf wel in...
pi_122482224
Ik ga eerst de pittenzakken even proberen. Het is vandaag een beetje dat ik vind dat hij onrustig is terwijl ik gister geen rare dingen heb gegeten. Hij laat onwijze winden en z'n buikje spannen enzo.
  maandag 4 februari 2013 @ 21:07:00 #237
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_122482767
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoor er wel vaak goede verhalen over. Wij gaan met David overmorgen naar de osteopaat voor krampjes en obstipatie, maar vooral omdat ie nu al een behoorlijke voorkeurshouding heeft. Ik laat wel even weten of we effect zien.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_122483396
Pittenzak helpt hier ook erg goed!
Succes
pi_122489685
Becky,PE en Clauwhee: wat een fotos *; *;

Vergeet ik iemand ?
Bram ?
:@

Bijoeties , allemaal ! ^)
pi_122490597
quote:
17s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
Becky,PE en Clauwhee: wat een fotos *; *;

Vergeet ik iemand ?
Bram ?
:@

Bijoeties , allemaal ! ^)
wat zij zegt O-)

Verder weinig tijd om mee te lezen. Druk hier! Werk, verkouden baby, volgeplande weekendjes, carnaval. En verder geen bijzonderheden.

Oh ja, mijn baby heeft op last van oma wat hapjes banaan gehad. Hij vond het wel wat. :Y)

En we zijn aan het twijfelen over vakantiebestemmingen. Willen 2x een midweek weg, in mei en sept. Mijn man neigt naar Center Parks, ik niet. Maar wat dan wel...
Jullie al vakantieplannen of ideeën?
pi_122490649
Wij gaan center parks doen en in de zomer naar het zuiden.
pi_122495896
Kyara, fijn dat de dames het zo goed doen. *O* voor de mediumcare.

Tico, wat een schatje is Bram!

Becky, onwijs lieve foto van je dames!

PE, feli met de 11 maanden *O*

Succes voor alle die net weer aan het werk zijn.

Estrys :*

Enfermera, fijne stats.

Dracu, hopelijk helpt de ostheopaat.

Clauwhee, eerste tandje *O*

Misschien moet ik ook eens de ostheopaat proberen. Hier steekt verstopping om de zoveel tijd zijn kop op. En dan worden de nachten zwaar met vaak drinken. Dat in combi met teveel druk op werk, collega met vakantie, is niet fijn.
Verder is hij zo lief en ontwikkelt zich geweldig, tijgeren, kruiphouding en dan rockend naar voren en achteren bewegen, trekt zich op aan de handen tot staan. Daar heeft hij zo een lol in :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_122495998
Wij gingen er voornamelijk heen vanwege het overstrekken naar een kant en voorkeurshouding. D is met de vacuum ter wereld gekomen. Drie sessies en we waren klaar en ze heeft nergens meer last van :)
Ook nog echt een mooi gaaf rond bolletje zonder afplatting.
pi_122496012
O en vakantie. Wij zijn nooit echt vakantiegangers geweest. In april heeft mijn man twee weken vrij die waarschijnlijk aan het huis besteed gaan worden en in augustus ook weer twee weken. Kan goed zijn dat cwe dan wel ergens een weekje heen gaan ofzo.
We willen heel graag een keer naar noorwegen met de auto. Misschien volgend jaar als D wat groter is.
pi_122496033
Opgenomen in zhuis. Vannacht eerste hulp, extreme pijn op borst/in rug. Waarde bloed kunnen longembolie betekenen. Zijn ze extra voorzichtig mee ivm zwangerscap/geboorte saartje.

Saartje O+
pi_122496039
Dus nu testen en we zullen zien.
pi_122496055
Gatverdamme Coco :o :o Heel veel sterkte, ik hoop toch niet dat het een longembolie is :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122496062
Das heel niet handig ziek worden ?
pi_122496072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 07:08 schreef Phaidra het volgende:
Gatverdamme Coco :o :o Heel veel sterkte, ik hoop toch niet dat het een longembolie is :X.
Thx :)

Preventief begonnen met bloedverdunners en net morfine gehad (of zoiets). Saartje was mee vannacht, martijn moest namelijk rijden. Ze heeft nog lekker geslapen en daarna flesje gehad in t zhuis. Nu is ze met martijn naar huis. Awesome baby O+
pi_122496199
:o Coco toch! Wat naar. Hoop geen longembolie.
pi_122496371
Jeetje Coco :o !!
Beterschap! Hoop dat het geen longembolie is & het snel weer de goede kant op gaat.
& wat ben je ook een lieve moeder :*
pi_122496486
Jeetje Coco dat is schrikken. Ik las in het hoe gaat het met ons topic dat Claudia ook opgenomen is met hetzelfde. Eng zeg. Veel beterschap.

Hier een redelijke nacht gehad. Een voeding om twee uur en daarna was ze nog een drie kwartier wakker en wat aan het spugen. Vanochtend tegen zes weer even gedronken en daarna weer in slaap gevallen samen. Tot er iemand op mijn hoofd stond te timmeren om 6:15.
pi_122496738
Jeetje Coco dat lijkt me schrikken. Ik hoop toch niet dat het een longembolie is.
Succes & Sterkte :*
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:36:53 #254
250838 Fee-nix
pi_122496790
:o Coco wat schrikken! Ik hoop ook dat het geen longembolie is. Sterkte en dat je maar snel weer naar huis mag, naar je Saartje. :*
& wat Zoë zegt :Y .
pi_122496958
Coco wat doe jij nou? Sterkte en beterschap
pi_122497049
Jeetje Coco, dat is wel even schrikken zeg! Gelukkig kunnen ze je in het ziekenhuis goed in de gaten houden en onderzoeken, al ben je natuurlijk veel liever thuis. Hopelijk valt het mee en is het geen longembolie. Sterkte en beterschap!
pi_122497138
Jemig Coco, wat schrikken! Sterkte hoor!
pi_122497212
Luc was vanmorgen helemaal overstuur, was niet stil te krijgen. Krijsen als een mager speenvarken. Heeft wel een half uur geduurd. Weet nog steeds niet wat er aan de hand was. Heb hem pas op het KDV afgeleverd toen hij weer rustig (en vrolijk) was, maar merk dat ik me nu de hele tijd afvraag of het wel goed gaat :@
pi_122497234
Jeetje Coco. Dat is schrikken. Hopelijk geen longembolie hoor. Beterschap. :*

Estrys fijn voor de goede nacht. Hier was de nacht ook beter. Omdat we vandaag vroeg weggaan naar mijn oma (4 generaties vrouwen) was mijn zus hier.
pi_122497261
En ik las over vakantieplannen?! Ik heb in mei twee weken vrij en in sept drie. In sept gaan we naar Toscane. Mei wil ik ook wel weg maar nog geen idee wat. Last minute dichtbij of wat verder weg of een citytrip met de auto, allemaal mogelijk. Centerparcs is niet zo mijn ding hoewel het wel heel geschikt is met kinderen. Maar voor dat geld doe ik liever wat anders :X
Normaal gaan we altijd skiën maar dat werd m dit jaar niet met z'n drieën. Volgend jaar weer en ik kijk er NU al naar uit. Heb zelfs al een skipak voor hem, haha O+
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:09:06 #261
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_122497288
Oooh coco wat doe je nou,heel veel sterkte en succes

skoap hopelijk was het gewoon even een uiting van ongenoegen
W
Z
E
pi_122497297
Qua vakantie. Ik heb een stacaravan in de Ardennen. Daar gaan we in mei een week heen en in de zomer 3 weken.
pi_122497320
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:06 schreef Omentielvo het volgende:
Jeetje Coco. Dat is schrikken. Hopelijk geen longembolie hoor. Beterschap. :*

Estrys fijn voor de goede nacht. Hier was de nacht ook beter. Omdat we vandaag vroeg weggaan naar mijn oma (4 generaties vrouwen) was mijn zus hier.
Wat leuk dat je nog een oma hebt! Heb ik ook en ze is al tot tranen geroerd als ik zijn naam alleen al noem, haha. Superleuk, vier generaties! Wel foto's maken hoor!

Edit: oh wat heerlijk, je eigen stacaravan!
pi_122497734
Wij gaan over anderhalve week op wintersport met M. Maar we gaan samen met mijn ouders en zus + vriend, naar een appartement. Dus een paar dagen omstebeurten binnen chillen met M. En een paar dagen snowboarden terwijl opa en oma oppassen.

Ben vooral benieuwd hoe het rijden gaat, gaan we in twee dagen doen dus relaxt zodat we niet ineens 9 uur hoeven rijden. M. heeft op zich niet zo'n problemen in de auto, als het maar rijdt. Maar langste rit tot nu toe was maar anderhalf uur.
pi_122497743
Coco je laat me schrikken! Beterschap meisje en dat je maar snel terug naar je ventje en Saar mag!

En ik wilde op nog iemand reageren maar ben vergeten wie.

Omen de Ardennen klinkt ook heel lekker!

Ik heb het niet zo op hitte dus zomers naar Frankrijk/Spanje/Italie gaat hem sowieso niet worden. En zou heel graag nog naar Amerika/Australie willen maar dat vliegen he .. alleen als ik helemaal gedrogeerd wordt gaat dat lukken denk ik.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:37:14 #266
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122497913
Jee Coco! Heftig! Beterschap en hopelijk mag je snel weer naar huis ! :*
pi_122497945
Heb je al meer nieuws Coco? Al zal het vast zo snel niet gaan... Fijn dat Saartje vannacht bij je kon blijven.

Wij zijn toen I. 3 maanden was naar Center Parcs geweest een paar dagen. Was wel lekker, even weg en niets hoeven. Maar over een paar maanden willen we graag wel wat verder weg. Ik zou het liefst naar Toscane gaan, maar ik vind het ook wel een eind rijden. Alternatief is Noord-Frankrijk, Engeland... Alleen geen garantie op mooi weer ;(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122498033
wow dat is schrikken Coco! Heel veel sterkte! Kan M vrij krijgen op zijn werk, of wie zorgt er nu voor S?

Ik heb wel alles gelezen, maar niet alles onthouden

Leuk Zolena dat je op wintersport gaat! Dat rijden zal wel goed gaan als je regelmatig stopt hoor.

Wat zielig Skoap voor L.uc. Krampjes misschien? F.leur heeft dat ook wel eens gedaan, maar dan was het ineens een gilletje. En dan schrok ik me wild en dan was er eigenlijk niks aan haar te merken.

Hier heeft F.leur weer een paar dagen doorgeslapen van 23u-6.30u. Maar vannacht was het 23u-3.30u-6u-7u. Maar na 7u wel nog uitgeslapen tot half 9. Dus heb, ondanks onderbroken, toch wel mijn uren gehad.
Verder doet F.leur het heel erg goed. Ik merk wel dat ik stiekem toch wel vergelijk met kindjes van vriendinnen, haar nichtje en zelfs kindjes hier. Als jongere kindjes dan al rollen bijvoorbeeld, dan denk ik ohh F.leur nog niet eigenlijk :{ Tegelijkertijd ben ik wel rationeel en dat komt wel. En andere dingen kan ze dan weer beter. Maar ik ontkom niet aan dat vergelijken. Herkent iemand dat?

Ik heb maar weinig gereageerd de laatste tijd. Ik merk dat het werken/kind/huishouden me aardig opbreekt. Ik ben bijna constant moe en ook behoorlijk prikkelbaar. Ik ben ook veel te erg een control-freak. Het huis móet schoon zijn bijvoorbeeld.. Kon ik de teugels maar wat meer laten vieren.. leerdoel!
En tussen (8> en mij loopt het ook niet zo lekker ;( . Ook hij is prikkelbaar en moe. We hebben al een paar keer ruzie gehad, waar we dat voorheen nooit hadden. Ook heb ik regelmatig geen zin in hem, dan sluit ik me voor hem af en ga gewoon heel vroeg naar bed of een uur douchen ofzo. We kunnen er wel over praten, maar dat veranderd de situatie nog niet direct. We willen allebei gewoon dat het goed gaat. Denk dat we nog steeds moeten wennen hoeveel ons leven nu veranderd is. Ik aan de drukte, en hij mist de vrijheid. *zucht* ;(
pi_122498048
oei Coco, sterkte!!!

Wij waren gister naar het cb en we zijn nu doorverwezen voor een heupecho, want ze heeft een scheve bilplooi, maar juist hele soepele heupen.
Nu ben ik aan het googlen en ik zie juist van alles staan over minder soepele heupen met heupdysplasie en die scheve bilplooi hoeft niks te betekenen...dus ik vraag me af of het niet een beetje overdreven is om die heupecho te laten doen?
Wat ik vergeten ben te zeggen op het cb is dat ze nog steeds met haar beentjes gekruist ligt, in zo'n baarmoederstand. Doen jullie baby's dat ook nog??
Verder was ze onder de indruk van het rollen en draaien, altijd leuk en de rest was ook prima.
pi_122498079
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:30 schreef Zolena het volgende:
Wij gaan over anderhalve week op wintersport met M. Maar we gaan samen met mijn ouders en zus + vriend, naar een appartement. Dus een paar dagen omstebeurten binnen chillen met M. En een paar dagen snowboarden terwijl opa en oma oppassen.

Ben vooral benieuwd hoe het rijden gaat, gaan we in twee dagen doen dus relaxt zodat we niet ineens 9 uur hoeven rijden. M. heeft op zich niet zo'n problemen in de auto, als het maar rijdt. Maar langste rit tot nu toe was maar anderhalf uur.
Ja dat was dus het punt bij ons, we gaan altijd met vrienden en die gingen of niet of met ouders, dus wij waren echt maar met drie. En de een bij zoon en de ander alleen skiën is niet leuk. En om zo'n eind te rijden om te wandelen en sleeën, nee.
Ben benieuwd hoe het gaat bij jullie, jouw zoon is toch ook een maand of 3/4 nu? Veel plezier alvast!

Twinkle, het is de vlucht waard :) maar niet koeler dan Spanje of Italië hoor.

En nu ga ik weer ontopic :) mijn baby is zo leuk!!! Hij brabbelt nonstop en begint al te lachen als hij je aan ziet komen O+
pi_122498082
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:43 schreef Troeta het volgende:
oei Coco, sterkte!!!

Wij waren gister naar het cb en we zijn nu doorverwezen voor een heupecho, want ze heeft een scheve bilplooi, maar juist hele soepele heupen.
Nu ben ik aan het googlen en ik zie juist van alles staan over minder soepele heupen met heupdysplasie en die scheve bilplooi hoeft niks te betekenen...dus ik vraag me af of het niet een beetje overdreven is om die heupecho te laten doen?
Wat ik vergeten ben te zeggen op het cb is dat ze nog steeds met haar beentjes gekruist ligt, in zo'n baarmoederstand. Doen jullie baby's dat ook nog??
Verder was ze onder de indruk van het rollen en draaien, altijd leuk en de rest was ook prima.
Zo ligt Fleur ook nog vaak als ze slaapt. Beentjes gekruist en opgetrokken. En als je haar dan moe/slapend uit bed haalt dan steekt heel dat kontje naar achteren O+
pi_122498085
quote ipv edit
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:44:45 #273
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122498090
een heupecho kan geen kwaad hoor....Hier in dld doen ze dat standaard bij baby's. Ik vond het eerst ook maar vaag, maar naderhand dacht ik van ja, waarom niet...extra controle is prima :)
pi_122498154
Hier ook idd en ook opmerkingen over de bilplooi en omdat we toch naar de kinderarts moesten hebben we het aangegeven maar ze vonden het geen echo waard. :+
pi_122498165
Ja schattig is dat he!

Nee het kan geen kwaad, maar als ze soepele heupen heeft en het is dan niet nodig vind ik dan ook zonde.
pi_122498262
Vakantie! Ik wil in het voorjaar ook graag een paar dagen weg. Denk naar Zeeland of zo.
Komende zomer gaan we naar Italië O+

Bij Seb gingen we met tien weken op wintersport. Hoe kleiner hoe makkelijker de autorit gaat is mijn ervaring.
pi_122498411
Ze was trouwens een half jaar geworden!

pi_122498429
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:43 schreef Troeta het volgende:
oei Coco, sterkte!!!

Hier een heupecho omdat mijn vader vroeger een spreidbroek heeft gehad. Er zijn gewoon een aantal punten die een indicatie kunnen zijn voor heupproblemen, en een scheve bilplooi is wel een reden tot echo idd.. Beter uitsluiten dat er niets is, toch?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_122498464
ja, ik ga ook gewoon hoor, maar bij het vorige bezoek was die bilplooi geen probleem en nu ineens een doorverwijzing.

Ik ga ook liever met een kleine baby op vakantie dan met een dreumes!
pi_122498538
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:58 schreef Troeta het volgende:
ja, ik ga ook gewoon hoor, maar bij het vorige bezoek was die bilplooi geen probleem en nu ineens een doorverwijzing.

Ik ga ook liever met een kleine baby op vakantie dan met een dreumes!
Echt wel! :Y

Hier was het helemaal stom, want ik moest er zelf naar vragen. Terwijl bij de intake bij beide kinderen netjes ingevuld is wat de familiegeschiedenis is.. }:|
pi_122498622
Ja dat vind ik ook zo raar gaan af en toe...soms moet je bedelen om een doorverwijzing en een andere keer word je zo doorgestuurd terwijl het eigenlijk niet eens nodig is....vandaar.
Maar goed, gaan we weer eens gezellig naar het ziekenhuis, visjes kijken enzo.
pi_122498688
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:03 schreef Troeta het volgende:
Ja dat vind ik ook zo raar gaan af en toe...soms moet je bedelen om een doorverwijzing en een andere keer word je zo doorgestuurd terwijl het eigenlijk niet eens nodig is....vandaar.
Maar goed, gaan we weer eens gezellig naar het ziekenhuis, visjes kijken enzo.
Muuh, hier hebben ze geen leuke visjes :(

Succes! ;)
pi_122498731
Hier, hele aquariums met extra kijkgaten,hobbelpaarden, speelgoedtafels. Mex wilde niet meer weg daar toen Nena eindelijk naar huis mocht...en ik wilde zo graag naar huis,haha

thanks!
pi_122498758
Wij gaan er nu ook een laten maken met Luuk. Ik had vroeger problemen met mijn heupen. Sofie heeft ook wat probleempjes gehad met lopen. Dat wil ik nu voor zijn.
*poef* nu is het weg
pi_122498929
Ik heb eigenlijk ook wel goede hoop dat ie de hele rit slaapt als we het een beetje handig om de voeding heen plannen.
Hij is bijna vier maand inderdaad.

Heupecho hier ook gehad vanwege stuitligging. Ze verwijzen daarvoor liever te snel door omdat er op deze leeftijd nog alles aan te doen is en later helemaal niks meer legden ze me uit. Maar bij m was alles goed gelukkig.
pi_122499141
Beterschap coco ! Dat na je eerste werkdag, wat een stress zeg ! :*
Lieve foto's troeta. 6 maanden *O*
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:44:11 #287
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122499654
Omentielvo: ben benieuwd of het werkt :) bij ons hielp de puckababy erg goed (soort zakje waarin ze zichzelf ook niet wakker kunnen slaan maar wel wat bewegingsruimte hebben) :) Oh, spuit 11, tico zei het ook al :+

Tico: het is ook gewoon iets waar baby's doorheen moeten he, die krampjes. Niet dat je er niets aan moet doen maar het is ook echt een fase helaas.. Bij ons hielp infacol ook goed :)

Tinu wat vervelend van die verstoppingen zeg -O- Hihi leukk, tijgeren!!

Coco!! Jeutje wat schrikken!! Sterkte! :*

Estrys fijn van de redelijke nacht :*

Skoap achgos.. wat sneu! Anders bel je toch even? :)

Kwisted lastig is dat als je zo aan het vergelijken bent.. ik was op het cb gister en daar zeiden ze dat ze al zo goed haar hoofdje op kon tillen, dat dat eik pas met 6 maanden hoefde :') Altijd leuk om te horen, maar het kan zó verschillen per kind joh! Dat zei mn nichtje laatst ook (in opleiding tot logopediste), dat er zo'n enorme range zit in wanneer kindjes bijv gaan praten, en dat alles gewoon normaal is :) uiteindelijk kunnen ze allemaal hetzelfde hoor! :*
En kleine M rolt hier ook nog niet om, die is toch ongeveer de leeftijd van F. of niet? (bijna 4 maanden hier)
Vervelend dat het rot gaat tussen jullie, dat helpt idd ook niet :* Even samen er tussenuit ofzo? Uit eten?

Omg Troeta, wat een heerlijke bollie! O+

Oh, en vakantieplannen, wij willen einde van aug/begin sept lekker naar Frankrijk, binnenland, zwembad, niksen enzo O+ meisje is dan al 10/11 maanden :o dus dat zal wel heel leuk worden!! Tenminste, ik heb er iig heel veel zin in XD Lang geleden dat we een warme relaxvakantie hebben gehad :)
pi_122500369
Enf, ik weet het. Maar ik vind het gewoon zielig en wil m zo graag helpen.

En we hebben 2 werkende oren.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:11:42 #289
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122500455
Fijn Tico!

Volgens mij krijgt mn dochter krulletjes O+
pi_122500511
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:11 schreef PureEvil het volgende:
Fijn Tico!

Volgens mij krijgt mn dochter krulletjes O+
<3

Als de haartje van Bram nat zijn zit het ook vol krul. Ik gok toch dat het de slag heeft die z'n papa heeft.

Je zou bijna denken, heeft het kind ook nog iets van mij??
pi_122500666
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:44 schreef Enfermera het volgende:

Kwisted lastig is dat als je zo aan het vergelijken bent.. ik was op het cb gister en daar zeiden ze dat ze al zo goed haar hoofdje op kon tillen, dat dat eik pas met 6 maanden hoefde :') Altijd leuk om te horen, maar het kan zó verschillen per kind joh! Dat zei mn nichtje laatst ook (in opleiding tot logopediste), dat er zo'n enorme range zit in wanneer kindjes bijv gaan praten, en dat alles gewoon normaal is :) uiteindelijk kunnen ze allemaal hetzelfde hoor! :*
En kleine M rolt hier ook nog niet om, die is toch ongeveer de leeftijd van F. of niet? (bijna 4 maanden hier)
Vervelend dat het rot gaat tussen jullie, dat helpt idd ook niet :* Even samen er tussenuit ofzo? Uit eten?

Oh, en vakantieplannen, wij willen einde van aug/begin sept lekker naar Frankrijk, binnenland, zwembad, niksen enzo O+ meisje is dan al 10/11 maanden :o dus dat zal wel heel leuk worden!! Tenminste, ik heb er iig heel veel zin in XD Lang geleden dat we een warme relaxvakantie hebben gehad :)
Ja M en F schelen niet zoveel. F.leur is ruim 4 maanden.
En dat lekker uiteten staat inderdaad op de planning! Ik moet alleen nog even mijn drempel over wbt oppas vragen. KDV en oma maakt me niet veel uit. Maar savonds een vriendin vragen ofzo vind ik nog wat spannend. Slaat nergens op, want F.leur slaapt 9 van de 10keer gewoon door. En als ze wakker wordt is ze ook niet moeilijk. Maar ook iets van.. je hebt gekozen voor een kind en nu moet je ineens vanalles 'gevoel'.. Ik zeg al.. daar moet ik ff overheen. Waarschijnlijk moet ik het gewoon 1x doen en dan is het goed.

Troeta wat een leuke fotos!!

Ondertussen SNEEUWT het hier weer :o
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:22:51 #292
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122500861
Wees gerust Kwisted, mijn vent zeurt ook zovaak, heb je dit of dat of dat neit gedaan? blabla. Toen ik in het zh lag zei tie, 'ik deed 's avonds de tafel en speelgoed ed opruimen' ...Nou ik heb er van de week niks van gemerkt :P

Gewoon rustig aan, doe wat je kan, en de rest komt morgen wel. :*
pi_122501313
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:08 schreef Ticootje het volgende:

Zegt ze even tussen neus en lippen door :D Dat is héél goed nieuws! *O* *O* *O*

En nog een jompel voor Troeta's meisje *O* Een half jaar!! Vrolijk mupke is het O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122501372
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Zegt ze even tussen neus en lippen door :D Dat is héél goed nieuws! *O* *O* *O*
Ja!! Goed dat ze thuis kwamen. De normale test werkte weer niet op links. Maar uiteindelijk met de andere test blijkt gewoon dat meneertje alles hoort.
pi_122501465
Bij ons doen ze de test standaard thuis. Lijkt me voor een goed resultaat sowieso beter!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:42:56 #296
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122501524
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:08 schreef Ticootje het volgende:

Is ook heel sneu ja.
Fijn!!
pi_122501642
Fijn Tico :)

Hier even een chagrijnige baby vanaf gisternacht. Ik had per ongeluk soja gehad. Al de derde keer dat ik daar 2 dagen een witte baby met rode oogjes van krijg. Dus dat is duidelijk. Koemelk en soja. Nu ei nog ff provoceren binnenkort ;)

(soja gaat nog wel eens mis omdat we hier in huis toch al melk en ei-vrij aten. Daar ben ik gewend altijd op te checken,op soja niet)

En qua rollen: die van mij ligt stil op zijn rug en ik hoop dat hij niet al te snel is eigenlijk :@
Uiteindelijk doen ze het allemaal wel, maar het is zo onhandig als ze wel kunnen lopen en opklimmen,maar nog niet kunnen snappen wat minder handig is ;)
pi_122501808
Blij bram gewoon lekker helemaal in orde , nu straks de medicatie af bouwen en dan is ff lekker poosje niks bijzonders ofzo ?
pi_122502677
Kwisted wat naar dat het niet zo lekker loopt tussen jou en je vriend. :*

En wat leuk om al die vakantieplannen te lezen.

Oh Troeta wat een mooie foto's van je baby. Echt een poppetje O+

En hier een foto van de vier generaties vrouwen.

pi_122503512
Omentielvo zulke foto's vind ik altijd zo leuk :)
pi_122503516
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')