abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122325874
Hallo allemaal,

Ik wou vragen of er iemand hier ervaring heeft met een blondeerwassing?
Op het moment is mijn haar ongeveer een half jaar zwart.
Ik wil graag naar midden/donkerbruin. Zou 1 blondeerwassing dan helpen?
Ik wil mijn haar zo min mogelijk beschadigen, dus wil geen dooie puntjes er aan over houden
of heel droog haar. als het iets beschadigd maakt het niet uit zolang ik het maar kan herstellen
met maskers enzo.

Ik hoop op reacties!

Groetjes.
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:57:44 #2
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_122325968
meid, doe dit bij de kapper (zeker als je van zwart af komt)... je bent niet de eerste die het verkloot
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_122325990
Met bleken loopt je haar altijd heftige beschadigingen op, is niet te vermijden. Herstellen doe je het ook niet, maskers zijn lapmiddelen die het haar er beter uit laten zien maar het haar blijft beschadigd tot het uitvalt of je het beschadigde deel gaat afknippen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_122326412
Ik ben ook van plan dit bij de kapper gaan doen, maar ik wou gewoon ervaringen weten van een blondeerwassing. dit moet juist een hele milde manier zijn om je haar een paar tinten lichter te maken, aangezien het met water en shampoo word gemengd ofzo!
pi_122326545
Wat is dat toch altijd met 'ik wil ervaringen weten'.. wat is er gebeurd met 'hé daar is het onbekende, laten we even kijken wat het doet'
Google is your friend, abuse your friends
pi_122326594
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 00:11 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat toch altijd met 'ik wil ervaringen weten'.. wat is er gebeurd met 'hé daar is het onbekende, laten we even kijken wat het doet'
TS wil graag weten of ze met carnaval niet met groen haar rondloopt terwijl ze zeker geen pruik draagt. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_122326709
Nou aangezien ik mijn lengte wil houden bij mijn haar wil ik wel weten of er niet mensen zijn die hun haar vervolgens 10 cm korter moesten laten knippen. snap je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')