quote:Waar we na de reclame niets meer van terug zagen...
Op 23 september 2000 22:11 schreef Trainspotter het volgende:
Wat een werelduitzending! Iedereen is over de zeik, waanzinnig. Ruzie, roddels, achterklap, huilbuien:
quote:Dus conclusie...ALI, Ali mot blaivuhh
Op 23 september 2000 23:10 schreef Arcee het volgende:
Waar we na de reclame niets meer van terug zagen...
quote:En daar heeftie nog minder dan 5 dagen voor
Op 23 september 2000 23:19 schreef olavski het volgende:
shit, weer bijgelegd....maar let op, hij schiet nog wel weer eens uit z'n slof
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 24-09-2000 02:28]
tering wat een sukkel.
denkt dat hij de man is en eigenlijk kotst heel Nederland hem gewoon uit.
hij heeft gewoon pech dat hij geen lekker wijf is dan zou het wel werken.
Ali is ECHT gestoord en gaat er als eerste uit, en dan wordt het weer opnieuw aftasten!
Maar, waar is Moor???
quote:Bianca weer in bad dat wil ik best nog wel eens zien en die Kim mag er ook nog wel eens wat showen
Op 24 september 2000 03:46 schreef Moesta het volgende:
Bianca wil zieltjes winnen morgen gaan we weer samen in bad he Kim En zoiets als ik slaap altijd naakt ze denkt dat de kijkers daar op zitten te wachten !!!!
nou ik niet jullie misschien???
quote:Helemaal mee eens, Bianca ("DE GEWEEELDIGE, isn't it guys?") is tot haar stomme verbazing genomineerd, vind het compleet onterecht. Wat ze nog wil benadrukken door tegen Ferdi te zeggen hoe raar ze het vind dat hij genomineerd is, waarna ze een rijtje kwaliteiten noemt die zogenaamd op Ferdi slaan maar waarmee ze zichzelf bedoeld. Vervolgens probeert ze haar kwaadheid op de niet-genomineerden af te reageren door op een vage manier partij voor Darius te kiezen, een kat in het nauw maakt rare sprongen!!!
Op 24 september 2000 02:27 schreef Jane het volgende:
Bianca's reactie kwam bij mij alleen maar heel gemaakt over, bedoeld om zichzelf in een beter daglicht te plaatsen. Uiteraard maakt ze zichzelf hiermee alleen maar onsterfelijk belachelijk.
quote:Dat hebben ze toch allemaal?? Alleen zie ik geen van allen graag in goede tijden, slechte tijden ook al kijk ik niet naar GTST
Op 24 september 2000 10:17 schreef Bizarra het volgende:
Bianca zou een goeie voor Goeie Tijden zijn, staat de camera aan? Ik ga me er niet mee bemoeien, maar als die camera zo mooi op me gericht staat moet ik wel he? Je hoort het haar denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |