quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef amaranta het volgende:
Is er geen screenshot van de rare kop die Tania op gegeven moment trekt als ze weg is gespeeld bij het weerwolven?
Vandaar haar grootte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:53 schreef Moira. het volgende:
Hmm, Tania is zwanger (tijdens de opnames)? Dat kan ook wijzen op '2 mollen'.
En op de site staat ook een reactie van iemand
[..]
Maar dan snap ik nog niet waarom ze haar zo overduidelijk verdenkingen laten uitspreken. Afleidingsmanoeuvre?
Ja ok, je kunt het oppakken als organisatie, maar dan hoef je het nog niet terug op de wagen te leggen. Had voor het spel niet veel uitgemaakt overigens, wel frappant dat wij niet hebben mogen zien wie opgemerkt heeft dat dat puzzelstuk gevallen was.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:47 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft nog steeds vreemd... Maar goed, wel logisch dat het later is opgepakt, je mag niet zomaar puzzelstukken in het Kruger Park gooien
Neu, want voor die 'obvious' tekens die je aan het eind te zien krijgt, zijn er ook tekens van gelijke aard die naar andere kandidaten wijzen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond mezelf geniaal toen ik bij de 1e of 2e aflevering heel groot "'82" zag staan met graffiti en toen was gaan opzoeken wiens geboortejaar dat was (de mol de mol!). Keek ik 5 minuten later op de site en bleek ik niet de enige met dat geniale idee![]()
Ik kijk ook eigenlijk alleen de afleveringen en soms neus ik wat extra's door, maar ik denk als iemand écht álles volgt van de mol en op ieder klein detail let en alles 100x terugkijkt en terugleest diegene er dan echt wel achter kan komenHet lijkt iig allemaal zo obvious aan het eind
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze deed iets met haar mond. Ik zal even de exaxte minuut opzoekem
Da's ook weer waar, in dit spel ga je iemand al verdenken als 'ie een scheet laatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Neu, want voor die 'obvious' tekens die je aan het eind te zien krijgt, zijn er ook tekens van gelijke aard die naar andere kandidaten wijzen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:06 schreef MrManiak het volgende:
DE SPECIAL STAAT ONLINE!!!
Alle hints, theorieën en aanwijzingen van aflevering 5:
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-5.html
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:06 schreef MrManiak het volgende:
én vastzetten met een spanbandje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ok, je kunt het oppakken als organisatie, maar dan hoef je het nog niet terug op de wagen te leggen. Had voor het spel niet veel uitgemaakt overigens, wel frappant dat wij niet hebben mogen zien wie opgemerkt heeft dat dat puzzelstuk gevallen was.
euh, Paulien zei: Zarayda checkt mentaal uit als er iets gebeurd. dat in combinatie met dat hoofd wat ze er bij trok.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:06 schreef MrManiak het volgende:
Dus toch. Ik was al aan het twijfelen of dat het ervoor ook al met spanband vast zat...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én vastzetten met een spanbandje.een later shot zag je dat de achterste blokken vastgezet waren.
Zarayda is gewoon retenieuwsgierig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Zarayda is bij mij een stuk gestegen op de verdachtheidsladder (). Bijvoorbeeld: ze wil al die kokers en enveloppen open maken, zonder na te denken over mogelijke consequenties, en bij dat kampvuurspel viel me iets op aan haar wat een tactiek zou kunnen zijn, namelijk dat ze door veel te praten de aandacht van zichzelf afleidt. En ze zegt voor van alles bang te zijn, maar ze heeft bij BNN wel mee gedaan aan het programma Try Before You Die.
Ik vind dat nog steeds een goede tactiek van haar. Iedereen trapte daar zo mooi in.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bange kan ook een soort masker zijn en het doet me ergens een beetje denken aan Miljouska die niks leek te snappen enzo.
Ja, dat was echt een heerlijk seizoen. Één van de laatste waar ik echt heb zitten genieten bij de slotaflevering.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds een goede tactiek van haar. Iedereen trapte daar zo mooi in..
FB / Tijdelijk Subforum gevraagd: WIDM! (de tussenstand)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is het eigenlijk achterlijk dat dit topic in RLS staat en niet in TV.
Kees meldt het door de portofoon naar de auto van de damesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ok, je kunt het oppakken als organisatie, maar dan hoef je het nog niet terug op de wagen te leggen. Had voor het spel niet veel uitgemaakt overigens, wel frappant dat wij niet hebben mogen zien wie opgemerkt heeft dat dat puzzelstuk gevallen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |