De echte helden van RTL zijn natuurlijk Johan Derksen (vandaag jarig), Wilfred Genee en René van der Gijp. Voetbal International is het enige programma met niveau.quote:RTL maakt de VI fan dingen wijs, die totaal niet waar zijn. Net zoals RTL men probeert te laten geloven dat Britt Dekker en Ymke Wieringa kunnen presenteren en dat Jan Kooiemans, of hoe die gladjanus mag heten een TV persoonlijkheid is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door RensAjacied op 31-01-2013 20:56:32 ]AFCA!
Zo klopt ie, de rest ken ik trouwens niet.quote:
En waarom dan wel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zo klopt ie, de rest ken ik trouwens niet.
Hij heeft ook zo'n enge phoney smile en van dat vieze gelhaar. Van dat enge gezelschap hoef ik niets te weten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Terechte klacht. Jan Kooijemans is een omhooggevallen soapsterretje.
Hilversumquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n enge phoney smile en van dat vieze gelhaar. Van dat enge gezelschap hoef ik niets te weten.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef Oliver23 het volgende:
Rensie
Maar wie is Jan Kooijemans eigenlijk?
quote:Jan Kooijemans: Jan Kooijman. Soapie en onterechte winnaar van de Televizier Talent Award 2010 (ten koste van René van der Gijp).
Wat is dit voor mannetje?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zo klopt ie, de rest ken ik trouwens niet.
Dan heb je zeker de laatste 5 jaar op het strand van Miami gelegen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alle drie die mensen op die foto's in de OP zeggen mij dus echt helemaal niets.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef sjgappie het volgende:
goddome inderdaad JOHAN GEFELICITEURD; IEDEREEN DE GRACHTEN IN!1!1!1!!
[ afbeelding ]
Omdat het sneue afzeik tv is met mensen die zichzelf interessanter vinden dan het onderwerp. Blijkbaar is dat het niveau waartoe rtl zich verlaagd om het plebs te vermaken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En waarom dan wel?![]()
Johan, Wilfred en René haten
Dat heet entertainment. En ik heb de heren aan tafel als voetbalkenners erg hoog zitten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat het sneue afzeik tv is met mensen die zichzelf interessanter vinden dan het onderwerp. Blijkbaar is dat het niveau waartoe rtl zich verlaagd om het plebs te vermaken.
Nee GTST etc. is van een hoog niveau zeker?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat het sneue afzeik tv is met mensen die zichzelf interessanter vinden dan het onderwerp. Blijkbaar is dat het niveau waartoe rtl zich verlaagd om het plebs te vermaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |