Je schrijft het weer zo leuk. Die tas vol, ondanks dat er weinig van je lijst lagquote:
4,95 of 5,95 (ik heb er speciaal op gelet, maar nu ben ik weer vergeten of het nu 4 of 5 euro zoveel was) ik zag er een bij de kringloop voor 10 (overigens ook nieuw) dus bij de action zit je beterquote:Op maandag 4 februari 2013 13:52 schreef Lutte het volgende:
Weet iemand hoeveel dat buikspierending kost?
als ik groot ben wil ik een boek schrijvenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je schrijft het weer zo leuk. Die tas vol, ondanks dat er weinig van je lijst lagEn uit je verschoning waaien
Ik ga hopelijk deze week ook weer op zoek naar de vogelhuisjes
Oh, ik ben benieuwd of het afbijtmiddel wat is!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien een dikke trui eronder aan doen?
ik heb vandaag een pot afbijt meegenomen van action. snel proberen of het beter is dan de afbijtmeuk die ik ondertussen al van diverse merken geprobeerd heb.
is het wat, dan is binnenkort in heel noord-holland geen afbijt meer te koop
Dan heb ik dikkere armen dan jij ja. De band komt amper halverwege bij mij...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:11 schreef Deezertje het volgende:
Meer mensen 'problemen' met de smartphone armband voor hardlopen?
Heb ik nou zulke dunne armpjes of wat? Moet hem heel eg strak trekken om hem niet te laten schuiven tijdens het rennen., maar dat lukt niet echt. Heb nu de band OVER de telefoonhoes heen, wat volgens mij niet de bedoeling is, maar anders kan ik hem niet meer dicht krijgen...
ik heb het van de week nog zien liggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Michelle1588 het volgende:
Ik heb echt spijt dat ik het leuke stofpakketje (katoen) niet heb gekocht en ook de roze of grijze action quilt (¤ 19.95), de witte/grijze letterbak en de witte letterbak in een hartvorm. Ik ben bang dat ik te lang heb gewacht.
Hier ligt alles nog, alleen de quilt ken ik niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Michelle1588 het volgende:
Ik heb echt spijt dat ik het leuke stofpakketje (katoen) niet heb gekocht en ook de roze of grijze action quilt (¤ 19.95), de witte/grijze letterbak en de witte letterbak in een hartvorm. Ik ben bang dat ik te lang heb gewacht.
Hier past 'ie ook prima, kan niet zeggen dat ik dikke armen heb, maar wel mannenarmen, geen dunne meisjesarmpjes natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 07:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan heb ik dikkere armen dan jij ja. De band komt amper halverwege bij mij...![]()
Misschien kan je dat hechtstukje losmaken met een scherp iets en zelf verplaatsen en opnieuw vastnaaien op een plek die je beter uitkomt (je mams/lieve buurvrouw ff lief aankijken of zo als je het niet zelf kan)? Of je koop een andere via internet. Die ene waar shockproof opstaat heb ik gehad en daarvan was de band voor mij echt te kort, op zijn maximaalst kon ik hem nog niet eens vastmaken of ik moest hem om mijn pols laten of zo...
Heb ik de afgelopen jaren wel zien liggen (van die kunststof bandjes) maar grote kans dat het iets is van het zomerseizoen en ze het nu nog niet hebben.....maar kijken kan altijd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef Puala het volgende:
Hebben ze bij de action draad te koop waarmee je planten in de tuin tegen een stok aan kan binden? Dan zoek ik het zonder ijzerdraadje er in. Ik weet niet of ze dat verkopen en of het standaard in het assortiment zit.
2 setjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
8 vogelhuisjes in elkaar tot nu toe.
wat een gevangeniswerk zeg ik ben al uren bezig. en dat is voor kinderen?
het is wel een goed alternatief voor koekjes bakken
weet iemand of er meerdere setjes vogelhuisjes zijn?
die bij mij op de verpakking staan, zitten niet in het pakketje
en ik weet nog niet wat ik er mee ga doen
nog even doorplakken, dan zal ik mijn creaties spammen.
Als ik mocht kiezen zou ik liever willen dat je koekjes bakt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
8 vogelhuisjes in elkaar tot nu toe.
wat een gevangeniswerk zeg ik ben al uren bezig. en dat is voor kinderen?
het is wel een goed alternatief voor koekjes bakken
weet iemand of er meerdere setjes vogelhuisjes zijn?
die bij mij op de verpakking staan, zitten niet in het pakketje
en ik weet nog niet wat ik er mee ga doen
nog even doorplakken, dan zal ik mijn creaties spammen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Mirjam het volgende:
Mijn vogelhuisjes
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik geloof je meteen. Ennuuuh, had jij nou ook vogelhuisjesbouwpakketjes gekocht?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik bak ook veel koekjes, straks bak ik ook huisjes, als het tenminste in de Action hier komt
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Ennuuuh, had jij nou ook vogelhuisjesbouwpakketjes gekocht?
Ik wacht nog op de huisjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik bak ook veel koekjes, straks bak ik ook huisjes, als het tenminste in de Action hier komt
Eh ja, ik vatte je post anders op. Nu weet ik hoe ik hem moet opvatten. (teveel cakeboss gekeken denk ik)quote:
Nu krijg ik trek in taartquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Eh ja, ik vatte je post anders op. Nu weet ik hoe ik hem moet opvatten. (teveel cakeboss gekeken denk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |