Geweldig!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:20 schreef uwv_webcare het volgende:
Beste KaleOssan,
De hoogte van je Wajong uitkering kan (netto) lager uitvallen vanaf januari 2013.
Dit heeft te maken met een verandering in de belastingtarieven.
UWV moet meer loonheffing inhouden op je uitkering.
Actuele informatie vind je op deze pagina: bit.ly/WFUlh8
De huurtoeslag gaat via de belastingdienst. Ik kan je vraag daarover niet beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
René
UWV Webcare Team
www.uwv.nl/webcare
Zo niet beterquote:Op maandag 4 februari 2013 16:09 schreef marcosta het volgende:
[..]
Geweldig!
De webcare is net zo goed als de kantoren
Maar toch fijn dat er dan Webcare isquote:Op maandag 4 februari 2013 16:17 schreef Bastoenie het volgende:
Zo niet beter
Wel kansloos TS dat je het nieuws niet volgt, dit had je al kunnen weten.
Vooral als je in een situatie zit waar je toch al de eindjes aan elkaar moet knopen (lijkt mij)quote:Op maandag 4 februari 2013 16:17 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Zo niet beter
Wel kansloos TS dat je het nieuws niet volgt, dit had je al kunnen weten.
Huurtoeslagen en uitkeringen zijn per 1 januari voor iedereen naar beneden geschroefd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef KaleOssan het volgende:
Ik merkte deze maand dat ik opeens 10 euro minder huurtoeslag krijg en 15 euro minder wajong per maand.
Iemand enig idee waardoor dit komt?
Beter, stukken beter, als de informatievoorziening bij het hele UWV zo goed zou werken zou dat een behoorlijke vooruitgang zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:09 schreef marcosta het volgende:
[..]
Geweldig!
De webcare is net zo goed als de kantoren
Huurtoeslag wordt op het bruto inkomen gebaseerd, en van hetzelfde brutoloon als een bruto Wajong-uitkering hou je netto meer over als het loon is dan wanneer het uitkering is.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Huurtoeslagen en uitkeringen zijn per 1 januari voor iedereen naar beneden geschroefd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |