Gister was er al meteen een wedstrijd die je kon zien, bij Ziggo is ie ook gratisquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:51 schreef Cliffy het volgende:
Sport 1 gratis bij UPC deze maand
NBA
Smeets
Heat @ Pacers nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gister was er al meteen een wedstrijd die je kon zien, bij Ziggo is ie ook gratis
Dat is dus van gisterquote:
al afgelopen, nu al dik een half uur reclamequote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is dus van gisterZal de score maar niet vertellen dan
Diequote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
al afgelopen, nu al dik een half uur reclame
Dat is bij UFC ook zo ernstigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
al afgelopen, nu al dik een half uur reclame
Gratis of niet, half uur gaat wel een beetje ver tochquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dieis niet echt nodig, want ik ben gewoon voetbal aan het kijken op Sport1 nu
Komt waarschijnlijk omdat je naar dat gratis kanaal kijkt
Hmm ook daar is voetbal gewoon op?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie komt Pieter en mij helpen met zombies
Stoma zou toch dashboarden als hij "onterecht" dood gaat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:16 schreef badboynova het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ld-aangekondigd.html
Stef+stoma+Bzp+ Manolev= world domination a.k.a the real badcompany
![]()
Familie van Fer en Cabral lijkt mequote:Raheem Sterling is een vreemde vogel. De Liverpool-aanvaller had op zijn zeventiende al drie kinderen bij twee verschillende vrouwen en nu is hij in aanraking gekomen met de politie. Sterling zou een 27-jarige vrouw hebben aangevallen; een actie die de vrouw ‘lichte verwondingen in het gezicht’ heeft opgeleverd. De rechter doet op 22 februari uitspraak in de zaak
Eerder het kind van Fer en Cabralquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Familie van Fer en Cabral lijkt me
En dan kom je in de finale, en mag je lekker op een lan spelen...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:16 schreef badboynova het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ld-aangekondigd.html
Stef+stoma+Bzp+ Manolev= world domination a.k.a the real badcompany
![]()
En dan om jouw voor al die mensen zo te keer zien gaan net als je avatar, soooooooooooo PRICELESSquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dan kom je in de finale, en mag je lekker op een lan spelen...
En zelfs dan nog met 150ms ping spelen, omdat zelfs op een locale splitscreen sessie minimaal zoveel latency wordt toegevoegd
Manolev is daarom aangetrokken, komt uit de licht stad van Nederlandquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Cliffy het volgende:
Fulham vergeten de energierekening te betalen![]()
Ik snuif al die spellen op.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
En dan om jouw voor al die mensen zo te keer zien gaan net als je avatar, soooooooooooo PRICELESS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |