+ Je kan je jas van 800 euro weer eens aan!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vanaf dit weekend gaat weer droppen die temp. Dus als ze dan de kanonnen aanslingeren is het volgende week wel te doen.
Het is altijd wel chill, tis lekker dichtbij en beter dan die indoor hallen.
Heeft zn xbox avatar zelfs aan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
+ Je kan je jas van 800 euro weer eens aan!
Die jas is dead verklaart.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
+ Je kan je jas van 800 euro weer eens aan!
Shiiit son 2400 euro aan jassenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die jas is dead verklaart.
Heb nu 3 nieuwe
Nee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shiiit son 2400 euro aan jassen
Nee bij outlet sale gescoord, waren normaal per stuk 280 tot 320 en heb ze voor 35e per stukquote:
Je blijft toch een Duitser hequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee bij outlet sale gescoord, waren normaal per stuk 280 tot 320 en heb ze voor 35e per stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tweede is wel awesome manquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:09 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de 3e kan ik ff nie vinden.
Wel al 1-0 mi mangquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoef Ajax B niet per sé te zien
0-1quote:
Ach dit verzacht de pijn een beetje.quote:
quote:GRID 2 releasedatum bekend, speciale editie aangekondigd
Bron: VG247.com
Codemasters informeert gamers met een hart voor verbrand rubber dat GRID 2 eind mei eindelijk in de Europese rekken zal liggen. De game kan vanaf nu besteld worden om toegang te kunnen krijgen tot een speciale editie van het spel genaamd de GRID 2: Brands Hatch Edition.
De speciale editie van het spel biedt spelers twee downloadbare pakketjes, die toegang geven tot twee exclusieve McLaren's en het Brands Hatch GP-circuit. GRID 2 verschijnt op 31 mei voor PC, Xbox 360 en PlayStation 3.
McLaren Racing Pack: Receive the exclusive McLaren MP4-12C GT3 Special Edition car to race in single-player, multiplayer and a special online event; plus expand the game with two new routes around the Brands Hatch GP circuit.
Head Start Pack: Receive the exclusive Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT car to race in single-player, multiplayer and enjoy discounts in the Car Upgrades Store in online game modes and a unique RaceNet bonus.
Ik vond Grid altijd echt in het niet vallen bij Forza. Maar ik ben dan ook wel een Forza fanboiquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach dit verzacht de pijn een beetje.
De koning van de racegames:
[..]
Grid is makkelijker maar is ook weer niet arcade.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef PierreTT het volgende:
Ik vond Grid altijd echt in het niet vallen bij Forza. Maar ik ben dan ook wel een Forza fanboi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |