Ah zo, timmy turner wil liever die rise doen namelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee er is nog een kans dat ik hem gratis krijg dus daar wacht ik even op
Heb jij hem wel dan? Ik ben gier en bespaar me liever 12 euro als ik dadelijk een gratis seasonpass krijg namelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah zo, timmy turner wil liever die rise doen namelijk
Nee maar ik verkoop wel wat fut coinsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij hem wel dan? Ik ben gier en bespaar me liever 12 euro als ik dadelijk een gratis seasonpass krijg namelijk
mar wel mw3 weggooien jammer manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij hem wel dan? Ik ben gier en bespaar me liever 12 euro als ik dadelijk een gratis seasonpass krijg namelijk
zijn albums zijn goeeed "wings" is ook harde plaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef SoldMayor het volgende:
Blijft toch wel een bazen nummer en clip.
Ik suicide-ram mijn jet gewoon in die van stoma totdat hij dashboardquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En uiteindelijk komt het er op neer dat 2 mensen in heel de lobby goed zijn met een jet en die rapen de rest
Kijk de boy shinen. Welke playert?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gisteren mijn nieuwe mediaplayet binnen gekregen, kan vanaf vanavond dus weer kijken.
Had hiervoor een Asus O Play Mini Plus, die is vorige week doorgebrand ofzo, nu een Philips HMP5000.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kijk de boy shinen. Welke playert?
Alleen aflevering 1 gekeken (mediaplayer stuk daarnaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:00 schreef Cliffy het volgende:
Wat vind je eigenlijk van Cali dit seizoen Mich?
altijd leuk, stoma laten dashboardenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik suicide-ram mijn jet gewoon in die van stoma totdat hij dashboard
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
altijd leuk, stoma laten dashboarden
Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:33 schreef badboynova het volgende:
MiMI had je weer even niks te doen, gij ouwe smillie maker.
[ afbeelding ]
Ook niet zo heel moeilijk, Gerrard kent alleen maar Liverpoolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181369
Dan weet je het wel
Torres,Owen en Rooney toch niet de minstequote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook niet zo heel moeilijk, Gerrard kent alleen maar Liverpool
Dus dan weet je het wel
Torresquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Torres,Owen en Rooney toch niet de minste
Torres liep 215 ( 86 ) bij Atletico en 97 (65) bij Liverpool, topscoorder op een EK alleen bij Chelsea komt het er niet uit. Owen was een fenomeen bij Liverpool en Engeland alleen jammer dat hij vaak geblesseerd was. Rooney is lang niet zo goed als Luis.quote:
HAHA!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Torres liep 215 ( 86 ) bij Atletico en 97 (65) bij Liverpool, topscoorder op een EK alleen bij Chelsea komt het er niet uit. Owen was een fenomeen bij Liverpool en Engeland alleen jammer dat hij vaak geblesseerd was. Rooney is lang niet zo goed als Luis.
Suarez heeft een beter gemiddelde met mindere spelers dan Rooney met betere spelers zegt genoeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HAHA!
Die was op zijn 16de al beter dan Luis ooit gaat worden![]()
Maar goed, daarom zit Luis bij Liverpool en Rooney bij ManU
Daarom word Rooney ook kampioen en blijft Suarez altijd een subtopperquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez heeft een beter gemiddelde met mindere spelers dan Rooney met betere spelers zegt genoeg.
Rooney zou ook geen kampioen worden bij Liverpool. Suarez zou er ieder jaar minimaal 25 inleggen bij Chelsea,City of United.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom word Rooney ook kampioen en blijft Suarez altijd een subtopper
Maar omdat Rooney een stuk beter is, zit ie dan ook niet bij Liverpoolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rooney zou ook geen kampioen worden bij Liverpool. Suarez zou er ieder jaar minimaal 25 inleggen bij Chelsea,City of United.
Onzin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar omdat Rooney een stuk beter is, zit ie dan ook niet bij Liverpool
En hard.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Volgens mij zou Stef wel willen kontjebonken met Suatje.
Stef denkt dat Suarez de beste spits van de wereld is, maar dat denkt ie alleen maar omdat Suarez bij Ajax heeft gezeten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Volgens mij zou Stef wel willen kontjebonken met Suatje.
Wel? Waarom zit Suarez dan niet bij een topclub? Juist jaquote:
Die gast lag meer op de grond dan dat hij stond.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef denkt dat Suarez de beste spits van de wereld is, maar dat denkt ie alleen maar omdat Suarez bij Ajax heeft gezeten.
Had Suarez bij een andere club gezeten was het een kwal, perfect voorbeeld is Van Persie
[..]
Wel? Waarom zit Suarez dan niet bij een topclub? Juist ja
Dan had ik hem waarschijnlijk wel een kwal gevonden maar wel een nog steeds een van de beste spitsen in de wereld. Suarez laat het tenminste zien op de momenten dat het nodig is Van Persie is de grootste choker die er in het voetbal rond loopt die geeft nooit thuis als het echt moet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef denkt dat Suarez de beste spits van de wereld is, maar dat denkt ie alleen maar omdat Suarez bij Ajax heeft gezeten.
Had Suarez bij een andere club gezeten was het een kwal, perfect voorbeeld is Van Persie
[..]
Wel? Waarom zit Suarez dan niet bij een topclub? Juist ja
Let een beetje op je woorden oke? Denk aan de familie van Suarezquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die gast lag meer op de grond dan dat hij stond.
Oja, sorry. Excuses Stef voor het beledigen van je manlief.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Let een beetje op je woorden oke? Denk aan de familie van Suarez
Hi-Ha-Hoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had ik hem waarschijnlijk wel een kwal gevonden maar wel een nog steeds een van de beste spitsen in de wereld. Suarez laat het tenminste zien op de momenten dat het nodig is Van Persie is de grootste choker die er in het voetbal rond loopt die geeft nooit thuis als het echt moet.
Het is toch echt waar. Waar was van Persie op het WK en EK? Het WK waar Uruguay meer verdiende dan Nederland door juist Suarez en Forlan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hi-Ha-Ho
Oke Stef, hou het daar maar bij
Op het EK had je sowieso een heel team wat niks kon waarmaken, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch echt waar. Waar was van Persie op het WK en EK? Het WK waar Uruguay meer verdiende dan Nederland door juist Suarez en Forlan.
Omdat Suarez toen voor keeper speelde?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch echt waar. Waar was van Persie op het WK en EK? Het WK waar Uruguay meer verdiende dan Nederland door juist Suarez en Forlan.
Dat was zo'n bazen actie dat zou een speler bij Nederland nooit doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat Suarez toen voor keeper speelde?En Uruguay anders uitgeschakeld was?
Dat was gewoon valsspelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was zo'n bazen actie dat zou een speler bij Nederland nooit doen.
Ja en daar heeft hij een rode kaart voor gekregen net zoals voor de meeste schwalbes die hij maakt. Hij wil gewoon koste wat het kost winnen en dat hebben niet veel spelers.quote:
2.29 zie ik toch een intikkertje hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo zie ik ze Van Persie nooit maken die heeft altijd van die laffe intikkertjes of kopballen
Wel jammer dat ie dan bij Liverpool zit, want daar win je niksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en daar heeft hij een rode kaart voor gekregen net zoals voor de meeste schwalbes die hij maakt. Hij wil gewoon koste wat het kost winnen en dat hebben niet veel spelers.
Na 30 seconden in dat eerste filmpje ben ik gestopt met kijken want hij scoort weer een afleggertje voor open goal. Suarez maakt ook wel eens makkelijk goal maar lang niet zoveel als die pauper mocro.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2.29 zie ik toch een intikkertje hoorWacht ff, op 4.37 weer een intikkertje
En verrek, op 5.06 weer een intikkertje
Als hij naar Munchen gaat volgend jaar dan winnen ze de CL.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie dan bij Liverpool zit, want daar win je niksOf zou het komen omdat niemand anders hem wou hebben
Als Van Persie bij Ajax had gezeten was het de beste spits geweest. so so jammer, dat je dan eigenlijk niet serieus genomen kan wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na 30 seconden in dat eerste filmpje ben ik gestopt met kijken want hij scoort weer een afleggertje voor open goal. Suarez maakt ook wel eens makkelijk goal maar lang niet zoveel als die pauper mocro.
in het kontje nemen is talpa zooi?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:06 schreef badboynova het volgende:
Iedereen serieus bezig ze eigen stand punt te verdedigen, komt pringels met Talpa zooi
[ afbeelding ]
Makkelijk om het over die boeg te gooien want het is bullshit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als Van Persie bij Ajax had gezeten was het de beste spits geweest. so so jammer, dat je dan eigenlijk niet serieus genomen kan worden
Nou nee, en dat weet je zelf ook tinusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Makkelijk om het over die boeg te gooien want het is bullshit.
Wie zei er voor het EK dat het niets zou worden met van Persie in de spits en wie had er gelijk? Natuurlijk kan van Persie wel aardig tegen een balletje trappen maar hij heeft nog nooit wat gepresteerd op de laatste twee seizoenen na.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou nee, en dat weet je zelf ook tinus
makki voor Liverpool, no Mario in the city.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zondag 17.00 zullen we eens zien wat Suarez laat zien tegen ManC
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zondag 17.00 zullen we eens zien wat Suarez laat zien tegen ManC
Dat is ook kort door de bocht he, bij Arsenal was ie de enige die wat liet zien en dat seizoenen lang.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zei er voor het EK dat het niets zou worden met van Persie in de spits en wie had er gelijk? Natuurlijk kan van Persie wel aardig tegen een balletje trappen maar hij heeft nog nooit wat gepresteerd op de laatste twee seizoenen na.
Sa na probleem mi mang?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:06 schreef badboynova het volgende:
Iedereen serieus bezig ze eigen stand punt te verdedigen, komt pringels met Talpa zooi
[ afbeelding ]
En ook voor het eerst in heel zijn carrière dat hij belangrijk was voor een team.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook kort door de bocht he, bij Arsenal was ie de enige die wat liet zien en dat seizoenen lang.
NL team met 1 spits werkt sowieso niet.
Ja daarom laat ie het nu ook zien bij ManUquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En ook voor het eerst in heel zijn carrière dat hij belangrijk was voor een team.
Was wel te verwachten eigenlijkquote:
Oh nee je mag alleen posten dat je klaar bent met werken, weekend hebt of suits hebt gekeken natuurlijkquote:
Af en toe heb je ook wel een punt Nick.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was wel te verwachten eigenlijk
We kunnen het weer beter over vrouwen hebben die in een bepaalde serie spelen.
Dit dus, maar dat mag je dan natuurlijk ook niet zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nee je mag alleen posten dat je klaar bent met werken, weekend hebt of suits hebt gekeken natuurlijk!
Is altijd beter dan die discussie in het cod topicquote:
Die BzP is zo'n fanboy dat hij het zelf niet door heeft sneue zaak eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is altijd beter dan die discussie in het cod topic
Ja hallo, in het wielrennen speelden ook velen vals en zijn daar voor bestraft. Is het daarom wel ok?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en daar heeft hij een rode kaart voor gekregen net zoals voor de meeste schwalbes die hij maakt. Hij wil gewoon koste wat het kost winnen en dat hebben niet veel spelers.
Waarom gelijk het favoriet snoepje van elke vrouw erbij halenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja hallo, in het wielrennen speelden ook velen vals en zijn daar voor bestraft. Is het daarom wel ok?
Dan ben je gewoon een droplul
Kristen Renton in SoA of Anger Managementquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was wel te verwachten eigenlijk
We kunnen het weer beter over vrouwen hebben die in een bepaalde serie spelen.
Er zit wel een heel groot verschil tussen 10 jaar lang doping gebruiken om zo 7 jaar de tour te winnen zonder dat je bestraft wordt en een bal van de lijn slaan en er een rode kaart voor krijgen. Maar van mijn part nemen die wielrenners zoveel doping dat ze met een hartstilstand van de fiets afvallen zolang je het maar niet krampachtig gaat blijven ontkennen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja hallo, in het wielrennen speelden ook velen vals en zijn daar voor bestraft. Is het daarom wel ok?
Dan ben je gewoon een droplul
De mijne is niet zwart, ben heul geen negertquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Waarom gelijk het favoriet snoepje van elke vrouw erbij halen
wie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kristen Renton in SoA of Anger Management
Wat doen die Fer en Cabral daar toch in die lelijke kut stadquote:Buren boos om 'intimidaties en drankgebruik' huize Cabral
Bewoners van de Vereniging Eigenaren Boulevard in Enschede hebben bij de woningcorporatie Domijn opnieuw een klacht ingediend tegen Jerson Cabral. De aanvaller van FC Twente zou een bron van overlast zijn voor medebewoners van de Alphatoren.
Zij zeggen geïntimideerd te worden door vrienden en familie van de voetballer. Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt. FC Twente wil nog niet reageren.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is dat? Twee pizza's op elkaar ofzo?
quote:
Is niet eens een echte metal gearquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De mijne is niet zwart, ben heul geen negert
De mijne is meer een Autodrop-cadillac. Groot, roze en erg verslavend
wereldstad!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat doen die Fer en Cabral daar toch in die lelijke kut stad
We waren zo goed bezig héquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heel de avond, 2vs2 fifa gedaan en lopen ownen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |