Toppiequote:
wat doe je gastquote:Op maandag 4 februari 2013 08:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik ben Michhas en ik ben boos, want dit is niet mijn verhaal, maar die van iemand anders.
Had gehoopt dat er een aankondiging van de volgende Xbox tijdens de reclames uitgezonden zou worden, maar helaasquote:
Zouden ze dat wel doen? Paar miljoen voor 30 seconde reclame :p, of ze wachten juist tot 20 februari? Dan houd Sony een evenement over de toekomst van Playstation, dus waarschijnlijk beginnen ze dan ook over de nieuwe :pquote:Op maandag 4 februari 2013 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had gehoopt dat er een aankondiging van de volgende Xbox tijdens de reclames uitgezonden zou worden, maar helaas
Hmm volgens mij heeft pierre 3 wedstrijden als ANY gedaam toen jij wegging.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ToppieHebben jullie nog snel gedaan dan? Zoveel tijd was er toch niet meer? O wacht, na die pot dat ik als ANY speelde zat de club al in de halve finale zeker?
Er kijken 100 miljoen mensen naar de Super Bowl he, en de VS is nog steeds de grootste afzetmarkt voor de Xbox. Juist omdat Sony op de 20e een event heeft leek me dit wel een perfect moment voor MS om met de volgende Xbox te komenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zouden ze dat wel doen? Paar miljoen voor 30 seconde reclame :p, of ze wachten juist tot 20 februari? Dan houd Sony een evenement over de toekomst van Playstation, dus waarschijnlijk beginnen ze dan ook over de nieuwe :p
Bij Pierre om de hoek? Ah dat is bij mij thuis dusquote:Op maandag 4 februari 2013 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heeft pierre 3 wedstrijden als ANY gedaam toen jij wegging.
De beker staat nu "Bij PierreTT om de hoek" in de bestuurskamer
Yeah grootste sport evenement in de VS :p. Maar zouden ze niet liever hun eigen platform willen hebben?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er kijken 100 miljoen mensen naar de Super Bowl he, en de VS is nog steeds de grootste afzetmarkt voor de Xbox. Juist omdat Sony op de 20e een event heeft leek me dit wel een perfect moment voor MS om met de volgende Xbox te komen
Riepen ze dat ook niet al met 360? pro,elite en dat ding dat 3 tientjes goedkoper was met een sticky?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yeah grootste sport evenement in de VS :p. Maar zouden ze niet liever hun eigen platform willen hebben?
Heb trouwens toch het idee dat MS nog even wil afwachten waar Sony mee komt. Schijnt nu al meer werkgeheugen te hebben, dus ideaal voor MS om even te wachten en dat aan te passen.
Sowieso benieuwd of MS het door gaat zetten 2 consoles te maken, de familie versie & hardcore gamer versie
Hebben ze toch ook gedaan met de 360? Al waren het gewoon allemaal dezelfde versies, nu willen ze met ingebouwde kinect gaan werkenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Riepen ze dat ook niet al met 360? pro,elite en dat ding dat 3 tientjes goedkoper was met een sticky?
Laat ze gewoon zorgen dat elk model minimaal 500gb geheugen heeft en daadwerkelijk als media centre te gebruiken is.
Nouja ik bedoel dat ze wel wat meer codecs mogen ondersteunen. Mijn tv zelf speelt meer af dan die xbox die zogenaamd een mediacenter zou moeten zijn. Ik wil gewoon dat .mkv's etc ook gewoon gebruikt kunnen worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hebben ze toch ook gedaan met de 360? Al waren het gewoon allemaal dezelfde versies, nu willen ze met ingebouwde kinect gaan werken
En als media center gebruiken,gebeurt nu toch ook al? Hier niet, omdat het aanbod veel te weinig is. Leuk zo'n Eredivisie live app, maar alleen mensem die een internet abbo hebben van Eredivisie hebben er iets aan
Ik wens je veel plezier met alle hackersquote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga aanvankelijk een pc kopen ipv nieuwe console. De interessante games hebben altijd nog het best op de pc gespeeld en ik ben de trend van matchmaking en noobzooi op de consoles vrij zat.
Jongen ik backtrace die hackers en blaas de condensatoren van hun moederbord op met een muisklikquote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier met alle hackers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |