Een Cod overdose ipv een cokequote:
Ik begrijp dat hij in Eindhoven niet bepaald een lichtpuntje was...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Manolev is daarom aangetrokken, komt uit de licht stad van Nederland![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hij in Eindhoven niet bepaald een lichtpuntje was...Manolev was de T in het woord led daar in Eindhoven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ja tof! Nog best een paar toffe potjes met nick gespeeldquote:Op zondag 3 februari 2013 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niles, wie geht's? Hoe was Fifa nog?
Nicequote:Op zondag 3 februari 2013 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja tof! Nog best een paar toffe potjes met nick gespeeld
Haha zeker! Wordt uberfoutquote:
gewoon schreeuwen, heel hard solar flarequote:Op zondag 3 februari 2013 12:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je hoeft blijkbaar niet te schreeuwen, alleen te bewegen
Lijkt me het mooiste aan de gamequote:Op zondag 3 februari 2013 12:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon schreeuwen, heel hard solar flare
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |