Mij voor provinciaal uitmaken maar wel Zuid-Limburg aanbidden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:06 schreef o.us2.0 het volgende:
Maastricht
Zuid-Limburg
De rest van Limbrug
Brabant
Het is mooi daar jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mij voor provinciaal uitmaken maar wel Zuid-Limburg aanbidden.
Hehe je leest de zin verkeerd. 'De Brabantse Stad' heeft betrekking op Den Bosch in de zin ervoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:05 schreef Susteren het volgende:
http://m.bredavandaag.nl/(...)nsstad-van-nederland
De sfeer in Den Bosch wordt als beste beoordeeld. Met een 9,0 blijft de Brabantse stad Maastricht (8,9) en Haarlem en Breda (beiden 8,8) voor.
Sinds wanneer ligt Maastricht in Brabant
Midden limburg is ook wel okquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:06 schreef o.us2.0 het volgende:
Maastricht
Zuid-Limburg
De rest van Limbrug
Brabant
Roermondquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Midden limburg is ook wel ok
100 kogels 100 gewerenquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:21 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Das meer het noorden:O
Geleen
Lyrics gaan toch echt over docenten die ik zelf nog gehad heb op de middelbare school in Geleen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Is gemaakt door een niet Limburger, dus dat klopt niet echt
"Videoclip made after hearing GELEEEEEEEEN... Shot in Spain, edited in Amsterdam and recorded on an attic somewhere in the OG (I suppose...)"quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Lyrics gaan toch echt over docenten die ik zelf nog gehad heb op de middelbare school in Geleen.
Coenen, de Wolde, Verhees, Duizings, Rietjens...quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
"Videoclip made after hearing GELEEEEEEEEN... Shot in Spain, edited in Amsterdam and recorded on an attic somewhere in the OG (I suppose...)"
Sowieso dat jij nog de namen van de middelbare school nog weet, ken er nog 3, de rest allemaal vergeten(Dohmen Lamboo en Klok)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |