PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
hihi die wilde ik net makenquote:
Wijnaldum gaat dat nooit meer halenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Wel bizar dat Theo een IF heeft..die speelde echt kut op 1 of 2 momentjes na. Wijnaldum ook, maar die had tenminste 2 goals en een assist
Allesandrini? Laat maar dat is wel erg OP voor een zilverquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Acceleration 94, Agility 88, Balance 82, Jumping 69, Reactions 86, SprintSpeed 96, Strength 72, Aggression 73, Positioning 78, Interceptions 70, Vision 76, Ballcontrol 84, Crossing 83, Curve 84, Dribbling 87, Finishing 71, FKAcc 78, Heading 50, Long pass 69, Longshot 83, Marking 34, Penalties 80, Short pass 85, Shotpower 94, Sliding tackle 59, Standing tackle 49, Volleys 88
![]()
![]()
5-3-2quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef nistelaria het volgende:
Wat vinden jullie fijne opstellingen? Ik heb al een 4-2-2-2, 4-3-3 en 3-5-2 team.
Kubaquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Allesandrini? Laat maar dat is wel erg OP voor een zilver
Vanwege zijn workrates zeker? Hij moet het iig niet van zn andere stats hebben en dan heb je nog die dikke ernaast.quote:
Daar zijn ze danquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef DutchSL het volgende:
Riccardo Ricco Tom Jelte Slagter op Ned 2
Wachten op de dopingvragen..
ja goede workrates voor CDM en lekker sterk. Die dikke gaat er waarschijnlijk toch weer uit voor Fer maar vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk zwarten te hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vanwege zijn workrates zeker? Hij moet het iig niet van zn andere stats hebben en dan heb je nog die dikke ernaast.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kut was te laat. Wilde inb4 wieisboos.
Vanwaar die haat tegen Chelsea?
Je moet Nigel gebruiken op CDM. Scoorde in zijn eerste potje een hattrick bij mijquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja goede workrates voor CDM en lekker sterk. Die dikke gaat er waarschijnlijk toch weer uit voor Fer maar vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk zwarten te hebben
nee ik ben tegen voetbal dat staat er toch.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke. Ben je tegen premier league dan?
nu komt de discussie weer welke club wel een koopclub is en welke nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke. Ben je tegen premier league dan?
misschien maar eens proberen ja, Fer staat best wel vaak voorinquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet Nigel gebruiken op CDM. Scoorde in zijn eerste potje een hattrick bij mijEn Evander Sno is ook een baas met zijn Ronaldinho kapsel.
Nee daar had ik geen zin in, maar in Engeland zijn er zoveel clubs die dat doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nu komt de discussie weer welke club wel een koopclub is en welke niet
oh je wil er een 6 atb van makenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien maar eens proberen ja, Fer staat best wel vaak voorin
gewoon 5-2-2-1 spelen met 2 cdm's op cm en aanvallers met high defense workrates.quote:
nee tief opquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gewoon 5-2-2-1 spelen met 2 cdm's op cm en aanvallers met high defense workrates.
dank jequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt wel een bazenteam hoor. Wil wel een potje tegen je spelen.
Ferrader!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
Waarom vind ik het shirt van het Duitse elftal zo mooi?
Omdat je niet helemaal goed bent? Kan daar wel los van staan thoquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
Is ook een mooi shirt. Niets mis met duitsland hoor. Alleen zure mensen hebben haat richting duitsland.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
quote:
Duitslandquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is ook een goeie speler. Niets mis met Mertens hoor. Alleen zure mensen hebben haat richting Mertens.
Veel zure mensen zijn er danquote:
Family Guyquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef BDIL het volgende:
Hoe heet die ene serie op Comedy Centraal met die neger en een helderziende blanke ?
Psychquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef BDIL het volgende:
Hoe heet die ene serie op Comedy Centraal met die neger en een helderziende blanke ?
Psychquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef BDIL het volgende:
Psych ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef BDIL het volgende:
quote:
quote:
quote:
Off Centrequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef BDIL het volgende:
Nee, was een troll van Bert. Ze kwamen wel filmen, maar het werd niet uitgezondenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
Was die shit met Bertje nog op tv geweest eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil ik er nog meer openen!!
volgens mij wel, filmpje staat op de FPquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
Was die shit met Bertje nog op tv geweest eigenlijk?
Nee, de hele avond nog niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand al een IF Alessandrini gespot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 2 dan maar!
Wat lijkt me dit drama zeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:16 schreef Rijst het volgende:
De nieuwe DMC lijkt me hard. Hebben jullie m al gespeeld?
Ah!quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat lijkt me dit drama zeg.Zou het niet eens spelen als ik er geld voor zou krijgen. Serieus.
[..]
Ah!Ik zag er geen op PS3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg verneukt nu![]()
![]()
Dit noemen ze dus double chance.
Xbox wel iigquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand al een IF Alessandrini gespot?
Al die neppe shit met draken, monsters en andere troep waar helemaal niets realistisch inzit en dan ook nog zo'n hyperactief combatsysteem. Echt voor geen geld.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat verwacht je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg verneukt nu![]()
![]()
Dit noemen ze dus double chance.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
ahh okequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, was een troll van Bert. Ze kwamen wel filmen, maar het werd niet uitgezonden![]()
Wel is er dit filmpje:
sorryquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ik de komende 50 minuten niet overboden word. [ afbeelding ]
Ncsbquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dus sinds vanavond FIFA weer terug. Ik heb dat nieuwe toernooi gespeeld met mijn Engelse bronzes + een paar uit mijn silver team op de bank. De 1e keer verloor ik in de finale, de 2e keer won ik in de halve finale na penalties nadat ik in de 90e minuut gelijk had gemaakt en in de finale won ik na verlenging nadat ik 3-1 achter stond en in de 90e minuut maakte ik de 3-3. In de verlenging maakte ik de 3-4 met een geweldige goal van Weston, daarna maakte Agbonlahor de 4-4 en vervolgens maakte Grabban nog de 4-5De tegenstander was wel sportief na afloop.
inb4 csb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Lijkt me wel leuk om te maken
[ afbeelding ]
Damn, échte FOK!ers. Dat zie je meteen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, was een troll van Bert. Ze kwamen wel filmen, maar het werd niet uitgezonden![]()
Wel is er dit filmpje:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ncsbhaha echt grappig lololololSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cameraman draagt wel een wolvenshirt denk ik jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Damn, échte FOK!ers. Dat zie je meteen!
quote:
Ik had bijna hetzelfde gemaakt en dat bleek al precies hetzelfde als die van Kevin.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Lijkt me wel leuk om te maken
[ afbeelding ]
Zag hem vanavond ja, erg sterk. Zullen morgen wel weer veel klachten over zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/207167
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lucky
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had bijna hetzelfde gemaakt en dat bleek al precies hetzelfde als die van Kevin.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/207167
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lucky
Ik heb 2 weken terug toevallig een wolvenshirt gekocht....quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cameraman draagt wel een wolvenshirt denk ik ja
Maar jij bent asian..dan zal dat wel meteen hip zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken terug toevallig een wolvenshirt gekocht....
Ik zag 1 of andere hippe rapper er 1 dragen jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar jij bent asian..dan zal dat wel meteen hip zijn
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zag 1 of andere hippe rapper er 1 dragen jaDus ik wou er ook 1
Heb echt deze
[ afbeelding ]
Morgen instagram ik wel. Hijs wel iets strakker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik geloof er niets van. Pic van een Aziaat in zo'n shirt anders geloof ik het niet.
je mag ook gewoon toegeven dat ik een manneziek team heb gemaakt en het daarna kopiëren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had bijna hetzelfde gemaakt en dat bleek al precies hetzelfde als die van Kevin.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je mag ook gewoon toegeven dat ik een manneziek team heb gemaakt en het daarna kopiëren.
Ik heb er nog 2. Eigenlijk had ik morgen de laatste, maar door die aidsopleiding van me heb ik die ene vrijdag om 16:00uquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ben moe broeder
Hoe is het met je tentamens dan
prima, komt wel goed lindje. Succes verderquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2. Eigenlijk had ik morgen de laatste, maar door die aidsopleiding van me heb ik die ene vrijdag om 16:00u.
Er zijn er een stuk of 3 die ik zeker gehaald heb en 2 waarbij ik twijfel. 1 heb ik manne tantoe ziek verneukt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prima, komt wel goed lindje. Succes verder
Zelao RCB en Jucilei CM.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht een origineel team te maken in 3-4-2-1 met als enige eisen: Falque als linker CM, Araujo in de spits en Kelvin op RF, kom ik op éxact hetzelfde team als ik gisteren maakte.
INSPIRATIE.
Ik kwam ook een keer dat exacte team tegen alleen dan met Zapater als andere CM. Die Jese Rodriguez scoorde 3x ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, had ik ook. Of Kanu CDM en Kanu CB.
Ja, lijkt me ook een goede speler. De linkerkant zit op zich wel prima in elkaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam ook een keer dat exacte team tegen alleen dan met Zapater als andere CM. Die Jese Rodriguez scoorde 3x ofzo
Kijk mijn instagrammarskills dan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Morgen instagram ik wel. Hijs wel iets strakker.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kijk mijn instagrammarskills dan.
[ afbeelding ]
Scheve horizon alles #yolo
Iturbequote:Op donderdag 31 januari 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
@Lindgren. Dit kan ook nog:
http://www.futhead.com/fifa/squads/4988045/
Ja vind ik ook zeker nais. Goede defending stats ook op die RM.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
EEN UFO!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kijk mijn instagrammarskills dan.
[ afbeelding ]
Scheve horizon alles #yolo
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is die CM alleen gereleased op de PS3? Hij is nooit te vinden op de Xbox markt. Die RCB heeft wel 3*quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kan ie ook nog. Alleen is die CM tegenwoordig zero-weight en is mijn rcb dan traag.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die CM alleen gereleased op de PS3? Hij is nooit te vinden op de Xbox markt. Die RCB heeft wel 3*
Hij ging naar Cluj dus daarom is hij 0 weight. Op de PS3 zijn die oude versies van spelers wel gereleased maar op de Xbox niet.quote:
Ik zag hem laatst voor 12k maar heb 'm toen niet gekocht omdat ik 'm niet nodig had.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij ging naar Cluj dus daarom is hij 0 weight. Op de PS3 zijn die oude versies van spelers wel gereleased maar op de Xbox niet.
same old storyquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:39 schreef Tim86 het volgende:
60% balbezit 30-4 in schoten, 2-3 uitslag. Fucking achterlijk..ik heb wel 10 keer paal of lat geraakt volgens mij
Zijn goal in blessuretijd was een kopbal van Dzsudzsak van buiten de 16 die van richting werd veranderd...Welliton en Eto'o waren de spitsen
niet lelijk. beetje heel mager, maar altijd beter dan dik. grote jetsers en een dikke reet =quote:
Miami South Beach, hmmmm, zou kunnen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch weer bezig zijn. Dit is mijn favo(g)rietje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Geen brede heupenquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch weer bezig zijn. Dit is mijn favo(g)rietje.
Ga je nu grappen hergebruiken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
En alle Feyenoorders die op dat meisje geilen zijn zo hypocriet als Jolande Sap in een bontjas [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geeft me echt een kick, vind ik badboy enzulksquote:
Oh, nee. Die uitdrukking gebruik ik wel vaker. Of doelde je op haar kettinkje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik heb weleens mijn tv aanstaan op de achtergrond. Die Mars reclame komt weleens voorbij. Mars Geeft je Energie. Dan moet ik gelijk aan hem denkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geeft me echt een kick, vind ik badboy enzulks
je zou ook kunnen zeggen;
Geeft me Energie
De uitdrukking jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, nee. Die uitdrukking gebruik ik wel vaker. Of doelde je op haar kettinkje?
Ik ging inderdaad al een keer helemaal stuk om die reclamequote:Op donderdag 31 januari 2013 00:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb weleens mijn tv aanstaan op de achtergrond. Die Mars reclame komt weleens voorbij. Mars Geeft je Energie. Dan moet ik gelijk aan hem denkenZal vast niet de enige zijn hier.
Dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb weleens mijn tv aanstaan op de achtergrond. Die Mars reclame komt weleens voorbij. Mars Geeft je Energie. Dan moet ik gelijk aan hem denkenZal vast niet de enige zijn hier.
Erg herkenbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het dieptepunt is nu trouwens bereikt. Een silver fitness verkoopt niet eens voor 200
Het dieptepunt is nu trouwens bereikt. Een silver fitness verkoopt niet eens voor 200
Castro CM en die 70 pace cb van portugal op cb (anders was het ook geen cb)quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kan ie ook nog. Alleen is die CM tegenwoordig zero-weight en is mijn rcb dan traag.
Omfgquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:05 schreef Rijst het volgende:
Heb echt een sicke gifmaar die ga ik hier niet posten. DM als je wil zien
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, nee. Die uitdrukking gebruik ik wel vaker. Of doelde je op haar kettinkje?Die tweede hitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
DM maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:05 schreef Rijst het volgende:
Dmquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:05 schreef Rijst het volgende:
you shall have spijtquote:
Die CM is wel goed, maar verdedigend niet sterk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Castro CM en die 70 pace cb van portugal op cb (anders was het ook geen cb)
Kijk em likkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is echt een van de ziekste dingen die ik heb gezien.Wat is dezen hey. Jezus.
![]()
![]()
![]()
Ik klikte het dan gelukkig nog op tijd weg, nja op tijd..quote:
nee hoor. ik ken wel een paar hoedenwinkels voor jequote:Op donderdag 31 januari 2013 01:10 schreef vandermar het volgende:
Ah gadverdamme, mensen die dat soort dingen doen zouden ze aan de voorkant van bussen moet vastknopen en een hoed opzetten met ezel erop en dan verplicht door het dorp rijden zodat iedereen er om moet gniffelen.
Of klink ik nu hypocriet?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
Nee echt. Ik zat echt zo
[ afbeelding ]
quote:
Zekerquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:18 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
StijnDa en ik zaterdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langzaam bedoel je?quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
Chrome is zo slecht met .gifjes, niet normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YOLO ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:25 schreef Rijst het volgende:
Godver half 2 alweer.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:22 schreef StijnDa het volgende:
Daarvan heb ik er ook nog een aantal in mijn fapmap:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
posten?Ja, absurd traag.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
Oké yolo.Jeuzus kon niet eens meer scrollen. SafariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Stijn ik wil meeten! Kunnen we het gezellig over FUT hebben enzo.
Heftig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb laatst p4l gespot volgens mij.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heftig.
Draai je UI eens om, hij klopt niet zo
Haha dat was ook niet serieus bedoeld hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]Sorry heb wel iets betere dingen te doen dan over FUT praten
![]()
Maar DM maar even hoe je eruit ziet dan, mss herkennen we welkaar.
Haha ja snap ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Haha dat was ook niet serieus bedoeld hoor
Maar kan wel een foto laten zien maar ik loop daar hoogstwaarschijnlijk toch zonder shirt en met een lijkenkop dus dat herken je toch nietZal zo wel dm-en
LB+Y whore.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
LB+Y naar Lacazette, aannemen op de borst en omhaal van buiten de 16 binnen..even uploaden
quote:
waar gaan jullie op af?quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:18 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
StijnDa en ik zaterdag.
Ik had er wel 2 deze wedstrijd, maar ik won wel met 5-0 van een hele goede speler die ook nog IF Russell + IF Lukaku als spitsen hadquote:
Maar natuurlijk.quote:
Dat is nog eens de moeite.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er wel 2 deze wedstrijd, maar ik won wel met 5-0 van een hele goede speler die ook nog IF Russell + IF Lukaku als spitsen had
Wat is dat voor dansstijlquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Hier een filmpje om alvast in te komen:
Geen idee, ooit een keer gevonden toen ik op Hard Bass zocht. Ik heb me kapot gelachenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee, ooit een keer gevonden toen ik op Hard Bass zocht. Ik heb me kapot gelachen
Niet bij Hardstyle...quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen zijn die zo doen hoorHeb genoeg vreemde dingen gezien al.
Webapp werkt niet meequote:Op donderdag 31 januari 2013 01:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is nog eens de moeite.Nou hup. Uploaden die kool.
Ja die track die afgespeeld wordt in dat liedje is de muziekstijlquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet bij Hardstyle...
Zal wel een vage muziekstijl zijn
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja die track die afgespeeld wordt in dat liedje is de muziekstijl
Hij werkt eindelijk: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/150203080quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is nog eens de moeite.Nou hup. Uploaden die kool.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij werkt eindelijk: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/150203080
Hij is wel net binnen de 16 dus
Ik vind het nogal een lame afterpartyquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Van dat krijg je een iets beter idee
Ooh ja ik weet wel wat hardstyle is hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Van dat krijg je een iets beter idee
Is ook maar paar 100 man he. Miss is het voor mij leuker omdat ik de helft die in beeld komt ook persoonlijk kenquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een lame afterpartyWeinig actie.
quote:
Ik kom een miliseconde in de loudness aftermovie voor! Maar ik was daar nogal de weg kwijt (vaak ook letterlijk :/ )quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ooh ja ik weet wel wat hardstyle is hoorMaar ik bedoel, toen ik een keer bij youtube Hard Bass intikte, kreeg ik dat filmpje. Geen idee wat die gekke Russen daar aan het doen zijn
Neee, ik heb bijna de hele dag in de Loudness tent op Decibel gestaan, dus ik ben er wel bekend mee
is er ook een youtube fragmentje van met geluid?quote:
Hahahah zo herkenbaarquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik kom een miliseconde in de loudness aftermovie voor! Maar ik was daar nogal de weg kwijt (vaak ook letterlijk :/ )
Ff zoeken!
Het was in de Maassilo, was mn 1e keer daar. Dus was dubbel de weg kwijtquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahahah zo herkenbaar
Nja, de weg kwijt zijn dan vooral. Aftermovies heb ik op nog geen eentje gestaan volgens mij... Misschien maar goed ook.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het was in de Maassilo, was mn 1e keer daar. Dus was dubbel de weg kwijtWaarom draag je sowieso een hempje met spaghettibandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sloerie.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het was in de Maassilo, was mn 1e keer daar. Dus was dubbel de weg kwijtvalt meeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar naar de Maassilo moet ik nog een keertje... Ik ga nu vooral naar technofeesten, maar een Loudness editie meemaken daar lijkt me ook dikke prima
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Geen idee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
is er ook een youtube fragmentje van met geluid?
jammerquote:
Gevondenquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
jammer
maar ik ga pitten, trusten mensen
Ik ga geen Loudness meer denk, was niet helemaal mijn ding.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
valt meeeee
Maar naar de Maassilo moet ik nog een keertje... Ik ga nu vooral naar technofeesten, maar een Loudness editie meemaken daar lijkt me ook dikke prima
Geniale goalquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij werkt eindelijk: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/150203080
Hij is wel net binnen de 16 dus
Da's nie veulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Xboxworld reactie: boeiend, hij is wel lekker snelquote:Op donderdag 31 januari 2013 07:50 schreef Thorb het volgende:
3* skill en 2* weak foot is wel lastig man
Ik had ook een mindere wedstrijd gisteren. Kwam met mijn SIF Altidore (quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voorlopig even geen divisies meer voor mij, ben er helemaal klaar mee
Gisterenavond kwam ik thuis na een opwarmavondje voor carnaval, met goed wat biertjes op. Ik denk: nog snel ff een potje. Kom ik tegen een of andere laggy Arabier te spelen. Eerst half uur is dik voor mij: ik raak de paal en krijg nog wat goede kansen. Hij scoort vanuit het niets, doet zo lang mogelijk "sshh"-celebrations. Vervolgens gaat hij balletje rondtikken in verdediging...![]()
Ik stuur in de rust dat hij zich kinderachtig gedraagt, en dat hij niet zo laf moet spelen. Het vervolg laat zich raden: hij tikt nog meer achterin rond, en zet en passant zijn speelstijl ook nog even op ultra defensive.![]()
Hij pauzeert ook nog een paar keer, om mij (en mijn moeder) de huid vol te schelden, om daarna weer vrolijk verder te gaan met tikkie takkie (maar dan wel in zijn eigen 16). Ik krijg nog wat halve kansjes, maar weet die niet te verzilveren. Na het potje krijg ik nog een berichtje dat ik er niks van kan en dat ik beter mijn team kan verkopenWoest als ik ben laat ik me verleiden tot het terugsturen van een berichtje dat alle Saudi's stinken
![]()
Ergo: Ik werd vanochtend wakker met de vraag: waar ben ik eigenlijk mee bezig? Zonde van mijn gemoedstoestand en humeur. Voorlopig dus maar even geen divisions (zoiezo niet tot ik SIF Santi weer terug heb), want ik ben klaar met dat kutvolk
Je begint het hier toch best wel leuk te vinden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Mogguhwebappie weer plat standaard ritueeltje
Zolang jij het topic niet volspamt met sores over je ex-vrouw is het hier best uit te houdenquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je begint het hier toch best wel leuk te vinden?
Als er meer mensen last van hebben zal ik er rekening mee houden. Tot die tijd blijf ik spammen. Gewoon, omdat ik weet dat jij er last van hebtquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zolang jij het topic niet volspamt met sores over je ex-vrouw is het hier best uit te houden
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als er meer mensen last van hebben zal ik er rekening mee houden. Tot die tijd blijf ik spammen. Gewoon, omdat ik weet dat jij er last van hebt
Ik moet zelfs toegeven dat je je (voor zover ik heb gezien) ook gewoon netjes gedragen hebtquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:44 schreef Aldo-MC het volgende:
Op een functionele manier, uiteraard. Niet te amicaal.
Ja, en jij moet ook gewoon je relatie-soap op het werk hier blijven neerzettenquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
En ik ben natuurlijk wel oprecht geinteresseerd in jouw doen en laten Toef
[..]
Ik moet zelfs toegeven dat je je (voor zover ik heb gezien) ook gewoon netjes gedragen hebt
Dat siert jou, als mens. Nooit te beroerd om zijn steentje bij te dragen aan de sociale cohesie die Toefjes .quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als er meer mensen last van hebben zal ik er rekening mee houden. Tot die tijd blijf ik spammen. Gewoon, omdat ik weet dat jij er last van hebt
Ik heb wel weer een updeet:quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en jij moet ook gewoon je relatie-soap op het werk hier blijven neerzetten
Kut spel maken en toch 23% meer spellen verkopen.quote:EA heeft naast allerlei nieuws voor komende zaken ook hun resultaten van afgelopen jaar bekendgemaakt. FIFA 13 verkocht 12 miljoen exemplaren vorig jaar, terwijl de service Battlefield 3 Premium de grens van 2,9 miljoen abonnees is gepasseerd.
FIFA 13 stijgt hiermee 23 procent ten opzichte van FIFA 12 in het voorgaande jaar. De digitale netto-omzet van FIFA 13 is 100 miljoen dollar in het derde kwartaal. Dat is bijna een verdubbeling van FIFA 12 in het derde kwartaal van het jaar ervoor. Gedurende de eerste drie kwartalen van 2013, genereerde de totale FIFA-franchise meer dan 230 miljoen dollar in digitale netto-inkomsten. Daarvan waren er meer dan 60 miljoen dollar door FIFA Online 2 en FIFA World Class Soccer.
Carnaval, dat worden de mooiste dagen van dit jaar voor die kerelquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb wel weer een updeet:
Gisteren komt ze hier op de afdeling aanlopen, en zonder collega's een goeiedag te wensen, begint ze spontaan een relaas tegen een van de collega's (die ze eerder in vertrouwen nam) over dat ze gisteravond weer ruzie hadden, en dat hun dochter (6 jaar) tussenbeide moest komen
![]()
In de pauze ging het over carnaval, zegt ze: "Nou mijn man houdt ook van carnaval, maar ik niet. Dus hij gaat naar Breda om het te vieren, en slaapt dan bij zijn ouders. Hij moet daar maar lekker zijn gang gaan, als ik maar niet mee hoef."
En verder in het gesprek liet ze ook nog even weten dat als haar man gedronken heeft, ze niet met hem in een bed wil liggen; dan slaap hij altijd op zolder![]()
![]()
Thafuqquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb wel weer een updeet:
Gisteren komt ze hier op de afdeling aanlopen, en zonder collega's een goeiedag te wensen, begint ze spontaan een relaas tegen een van de collega's (die ze eerder in vertrouwen nam) over dat ze gisteravond weer ruzie hadden, en dat hun dochter (6 jaar) tussenbeide moest komen
![]()
In de pauze ging het over carnaval, zegt ze: "Nou mijn man houdt ook van carnaval, maar ik niet. Dus hij gaat naar Breda om het te vieren, en slaapt dan bij zijn ouders. Hij moet daar maar lekker zijn gang gaan, als ik maar niet mee hoef."
En verder in het gesprek liet ze ook nog even weten dat als haar man gedronken heeft, ze niet met hem in een bed wil liggen; dan slaap hij altijd op zolder![]()
![]()
Daarnaast ook verkoop van al die extra opties denk ik, zoals die speciale tenues die je kunt kopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kut spel maken en toch 23% meer spellen verkopen.
Met die digitale omzet bedoelen ze alleen Season Pass + Ultimate Team ?
FUT Packs vooral denk ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarnaast ook verkoop van al die extra opties denk ik, zoals die speciale tenues die je kunt kopen.
Weet niet of je eerdere posts van me hebt gezien, maar om het even samen te vatten: vrouwmensch is werkelijk vermoeiend, arrogant en irritant. Haar man (die ik niet ken) is waarschijnlijk ook kansloos, maar in dit verhaal niet helemaal slachtoffer. Ze zitten namelijk in een relatiecrisis (inclusief consults bij een psych) omdat zij ontdekte dat hij meerdere accounts op relatieplanet e.d. websites had, en die behoorlijk actief gebruiktquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Thafuq
Indien dit verhaal waar is zou die kerel beter elke nacht op zolder kunnen slapen, win-win voor hem.
Vind ze het gek, als het zo'n tang is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet niet of je eerdere posts van me hebt gezien, maar om het even samen te vatten: vrouwmensch is werkelijk vermoeiend, arrogant en irritant. Haar man (die ik niet ken) is waarschijnlijk ook kansloos, maar in dit verhaal niet helemaal slachtoffer. Ze zitten namelijk in een relatiecrisis (inclusief consults bij een psych) omdat zij ontdekte dat hij meerdere accounts op relatieplanet e.d. websites had, en die behoorlijk actief gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |