Schorsing twee jaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef BrokenArrow het volgende:
dus hij stopt omdat hij gedoopt is?
Dat was volgensmij altijd al het plan geweest.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef TheArt het volgende:
Hij wordt dus ploegleider bij Christina Watches na zijn schorsing
Vandaar dat hij alles vertelt aan de anti-dopingautoriteitenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:13 schreef BrokenArrow het volgende:
hij mag niet praten van de rabobank
Ik ook, ik weet nog hoe ik baalde toen Mart het aankondigde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:16 schreef DeLuna het volgende:
2007.. toen was ik nog jong en naļef en vond ik het sneu voor Rasmussen dat het zo gelopen was..
Niet als Rabo wist van het dopinggebruik van Rasmussen (wat zeer waarschijnlijk is).quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:15 schreef artm het volgende:
Rabobank ook weer blij..scheelt weer 5,6 miljoen uitkeren in het hoger beroep..
Ik was in Frankrijk dus ik kreeg het de volgende dag pas meequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:16 schreef DeLuna het volgende:
2007.. toen was ik nog jong en naļef en vond ik het sneu voor Rasmussen dat het zo gelopen was..
True.twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 31-01-2013 om 14:17:06Aan de andere kant: Rasmussen zegt in die anderhalve minuut net zoveel als Armstrong in drie uur. reageer retweet
Als het goed is heeft hij dat met de Deense anti-dopingorganisatie gedaan, het lijkt me niet nuttig om op tv te gaan vertellen hoe je het beste controles kan omzeilen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben toch benieuwd hoe al die renners die bekennen het rond in hun hoofd krijgen dat ze met dit soort dingen de wielersport vooruit helpen. Dat doe je door namen en rugnummers te noemen. Uitleggen hoe hoe je het systeem bedroog om het systeem beter te maken.
Niet dit.
Misschien doet ie dat wel bij de autoriteiten, anders is het inderdaad erg dubbel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben toch benieuwd hoe al die renners die bekennen het rond in hun hoofd krijgen dat ze met dit soort dingen de wielersport vooruit helpen. Dat doe je door namen en rugnummers te noemen. Uitleggen hoe hoe je het systeem bedroog om het systeem beter te maken.
Niet dit.
Ik vond het vooral sneu omdat Rabobank een Nederlands team wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:16 schreef DeLuna het volgende:
Ja, s'avonds, al die chaos in dat hotel. Ik dacht nog... zo'n foutje? Is toch niet erg want hij gebruikt toch geen doping??quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet nog hoe ik baalde toen Mart het aankondigde.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef BrokenArrow het volgende:
Wie is eigenlijk de sponsor van rasmussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |